Otsi
Artiklite sarjad
- Bookstagramid (45)
- n päeva lõpetamiseni (35)
- Eesti päev (15)
- Koolilehe jõululood (16)
- Suveseik (16)
- Meie koolimaja 45 (6)
- #muusikasoovitus (6)
- Nädala kunstitöö (16)
- Kuidas läheb? (17)
- Õpilane küsib (8)
- Teel ajalukku (41)
- Elu pärast KGd (50)
- Kuu tegija (15)
- Töö ja kool (13)
- Inspira 15 (22)
- Arhiivinurk (48)
Rubriigid
Valdkonnad
Õpilaste sünnipäevad
6. oktoober
- Heleena Maria Aas 7.a
- Johannes Reinfeldt 4.c
- Tomi Lepp 9.d
7. oktoober
- Karl Laul 9.d
- Sten Õigemeel 7.b
- Tymofii Bulan 5.c
8. oktoober
- Simmo Turk 8.c
10. oktoober
- Jasper Piipuu 5.b
- Kendrik Maikel Leedo 5.c
11. oktoober
- Brendon Bakhoff 9.c
- Kerret Tamm 1.c
- Säde Sulg 2.a
12. oktoober
- Benjamin Veberson 5.b
- Helena Berens 1.b
13. oktoober
- Madis Kombe 9.c
- Robert Mõisaäär 6.a
Töötajate sünnipäevad
9. oktoober
- Anita Kangur
11. oktoober
- Riina Piterskihh
3.a klassi lapsed joonistasid ja kirjutasid õpetajatele.
Loodusõpetuse teema „Aed ja põld“ kutsus 6.c klassi õppekäigule Rautsi tallu. Seal sai õpikutarkust päriselt näha, käega katsuda ja suuga maitsta.
2.b maalis oma suvemälestused rannakividele.
Rahulik sõit supilaudadega mööda Nasva jõge, eemal koolimelust, andis mõnusa stardi kooliaasta algusele. Vestlesime nii eesootavast kooliaastast kui ka noorte tulevikuplaanidest. Oli tõesti mõnus ja turgutav õhtupoolik.
2. septembril oli meie koolil liikumispäev. 9.b ja 9.c klass käisid koos Kudjapel kettagolfi mängimas. Ilm oli ilus ja valitses ootusärevus, sest mitmed meist ei olnud seda mängu varem mänginud.
Esmaspäeva, 2. septembri hommikul sõitsid 7. klasside õpilased ja mentorid Võhmale liikumis- ja tutvumispäevale. Seda ikka selleks, et lennupõhine õpe ei jääks ainult paberile märksõnaks, vaid kogu lend tõesti tunneks ja teaks üksteist ning sulanduks ühte juba enne õppetöö algust. Mis on selleks veel parem kui üheskoos koolimajast kaugemal toimetamine. Võime päevaga rahule jääda.
Selle salakirja pidid 4. klasside õpilased lahendama esmaspäeval, 2. septembril, kui seiklesid Kuressaare lossihoovis ja linnas ning otsisid vastuseid erinevatele küsimustele. Toimus põnev orienteerumismäng, millesse sekkus ka paduvihm, muutes töölehed voolavaks paberimassiks. Tujul ei lastud siiski langeda ning mõtteid ja tähelepanekuid sellest kogemusest jagavad 4. klassid ka lugejaga.
Meie, viiendikud, matkasime esmaspäeval Loode tammikusse. Meie päeva emotsioonid võtab kokku ühiselt valminud luuletus.
Meie klass kogunes Muratsi sadamasse, et koos vanematega ühiselt kooliaastat alustada.
Eelmisel nädalal, kui klassiruumi temperatuur üle kolmekümne soojapügala näitas, otsustas 6.c klass õuesõppe kasuks ja seadis end kahepäevasele õppereisile Hiiumaale.
Kui saime õpetajalt teada, et läheme kaheks päevaks ekskursioonile Lümandasse, hakkasime juba mõttes asju pakkima. Oma matkakotti pakkisime madratsi, magamiskoti, riided, plätud, veepüstolid ja kaisukad ...
Ekskursioon toimus 4.-5. juunil.
Kuub mul punane ja sile,
kaunilt mustatäpiline.
Kui mind lendu lased käelt,
koheselt siis sa näed.
Toon sul õnne, sõbrake,
ära mulle haiget tee.
Salme Lauren
Linnanmäki on üks Soome populaarsemaid lõbustusparke, mis pakub mitmeid põnevaid atraktsioone ja meelelahutust igas vanuses külastajatele. Park on tuntud oma karussellide, atraktsioonide ja suurepäraste linnavaadete poolest. Külastajad saavad nautida põnevat päeva täis seiklusi ja lõbu. Taiga on lõbustuspargis asuv põnev atraktsioon, mis on üks populaarsemaid ja adrenaliinirohkemaid. See on Ameerika mägi, mis pakub kiiret ja põnevat sõitu mitmete kurvide ja langustega ning on tuntud oma kiiruse ja põnevuse poolest, pakkudes kindlasti adrenaliinilaksu kõigile seiklushimulistele.
Sedasi näevad suve läbi prillide 1.a klassi lapsed!
6.a klass lõimis ajaloo ja kunstiōpetuse tunnid ning harjutas Vana-Kreeka vaasimaalide valmistamist.
Nooruse kooli neljandike õppe- ja huvireisid Haapsallu toimusid 8. mail (4.b kl) ja 14. mail (4.c kl). Õpilased külastasid Iloni Imedemaad, Raudtee- ja Sidemuuseumi ning Haapsalu piiskopilinnust.
Tund tööd õhtupäikese paistel, heas seltskonnas, kogukonna heaks nii, et turismihooajal oleks muuseum hoolitsetud ja atraktiivne.
Sellised hetked näitavad hästi ära, kuidas noored omavahel suhtlevad või siis ei suhtle, kuidas reageerivad ootamatustele ja väikestele kriisiolukordadele: kes haarab juhtohjad ja hakkab tegutsema, kes kaotab pea, kelle jaoks on ootamatusse olukorda sattumine hirmutav, kelle jaoks aga õpetlik kogemus, mis annab võimaluse enda kohta midagi teada saada.