Otsi
Artiklite sarjad
- Bookstagramid (58)
- Kümme küsimust (17)
- Vilistlase vaatepunkt (14)
- n päeva lõpetamiseni (39)
- Eesti päev (18)
- Koolilehe jõululood (16)
- Suveseik (16)
- Meie koolimaja 45 (6)
- #muusikasoovitus (6)
- Nädala kunstitöö (16)
- Kuidas läheb? (17)
- Õpilane küsib (8)
- Teel ajalukku (41)
- Elu pärast KGd (50)
- Kuu tegija (15)
- Töö ja kool (13)
- Inspira 15 (22)
- Arhiivinurk (48)
Rubriigid
Valdkonnad
Õpilaste sünnipäevad
15. märts
- Britten-Ly Mets 5.b
- Girtel Soonik 4.a
- Maia Lissa Kuusk 7.d
17. märts
- Emma Kubits 6.b
- Mairold Mõik 9.a
18. märts
- Marin Saar 3.b
- Marten Tamm 4.c
19. märts
- Eerik Elias Rekaya 6.b
- Erik Jürgenstein 9.a
20. märts
- Gete Kajupank 2.c
- Karoli Reinart 9.d
- Marii Nuum 8.b
- Mattias Markov 3.b
- Mia Marell Jalak 5.a
21. märts
- Hanna-Liisa Köster 5.b
Töötajate sünnipäevad
20. märts
- Aire Siinvert
21. märts
- Katrin Liiv
- Liivi Erlenbach

Ongi käes märtsikuu ja emakeelepäev ning Nooruse kooli III kooliastme õigekirjaolümpiaad on lõpule jõudnud. Kokku toimus kolm vooru – jaanuaris, veebruaris ja märtsis. Aeg teha kokkuvõtteid.

Raamat räägib 15-aastasest Anna Elisabethist, kes on sattunud kahe õela klassiõe naerualuseks.

Kuressaare Nooruse Kooli 8.c klassi õpilane Riko Mattias Nuut pälvis hiljuti olulise tunnustuse. Uurisin Riko Mattiaselt tema ettevõtmiste kohta lähemalt.

Püüdke ta kinni!
Üks kummaline mees saabus linna. Ta oli nähtamatu. Ta püüdis teha katseid oma toas, aga inimesed sekkusid tema asjadesse. Sellepärast hakkas juhtuma kummalisi sündmusi linnas.

Raamat „Suhkrust ja jahust“ räägib 10. klassi tüdrukust Johannast, kes saab endale uue salapärase ja ilusa klassiõe Mia. Johanna oli väga meelitatud, et Mia temaga sõbrustada otsustas.
Raamat räägib, kuidas üks 16-aastane tüdruk nimega Kati Park proovib enda eluga hakkama saada, kuid tal on väga palju takistusi ja probleeme, näiteks depressioon ja uimastite kasutamine.

Arutleva Kooli raames katsetasime 1.a kassiga arutlusmeetodeid ja jõudsime järeldusele, et ka kõige pisematega saab arutleda küll, tuleb ainult leida sobivad teemad ning moodustada paraja suurusega rühmad.

Jaanuaris toimus üleriigilise ühiskonnaõpetuse olümpiaadi veebipõhine eelvoor. Meie koolist osalesid olümpiaadil 6. ja 9. klasside õpilased.

Selleks, et Nooruse kooli õpilaste hääl kõlaks selgelt ja kostuks kaugele, anname sõna Sõnaosavate noorte ringi õpilastele, kes avaldavad arvamust neid kõnetaval teemal. Tiffany Šaukštelite räägib põhikooli lõpetajale seatud ootustest, hirmudest ning võimalustest, mida tulevik tänapäeva noorele pakub.

„Varesele valu“ räägib sellest, kuidas üks tüdruk on kade ühe poisi peale, kuna poisil ei ole kedagi, kes tema eest hoolitseks, ja tüdruk arvab, et tema eest hoolitsetakse liiga palju, st et poisil on rohkem vabadust. Kuigi varsti see muutub.

23. jaanuaril korraldatud emakeeleolümpiaadi piirkonnavoorus osales 15 õpilast Nooruse koolist. Olümpiaadi teema oli „500 aastat eestikeelset kirjasõna“ ning selle eesmärk oli avardada õpilaste teadmisi eesti kirjakeele ja -kultuuri ajaloost ning kujunemisest. Olümpiaad viidi läbi TÜ Moodle´i keskkonnas.

„Pühendatud kõigile neile, kes üritavad üle saada sellest, millest nad veel rääkida ei suuda.“

Ingel Roos Pajuniit, Nooruse kooli 3. lennu vilistlane, õpib Kuressaare Ametikoolis stilistiks. Kui ta põhikooli lõpus päev enne esimest lõpueksamit haiglasse sattus, sai ta aru, et õppimine on küll tähtis, aga enda tervis on veel tähtsam.
Kui jaanuarikuu pühendasime ühsikonnaõpetuse tundide raames kodanikualgatusele, kogudes kokku üle 300 ühiku digiprügi, siis veebruarikuu pühendasime Eestile. Kahel järjestikusel nädalal külastasime kohalikku omavalitsust ja Kuressaare kohtumaja ning nädala lõpetab Eesti päeva tähistamine koolis ja vabariigi aastapäeva tähistamine esmaspäeval.
Eelmisel nädalal saite lugeda meie 8. klasside tegemistest Käärikul, nüüdseks oleme kenasti koju tagasi jõudnud ja aeg on laager kokku võtta. Nädala jooksul õpiti suusatama nii Käärikul kui Tehvandil, matkati Tehvandi suusahüppetorni juurde, käidi sõitmas mäesuuskade, lumelaua ja tõukekelguga, õpiti tundma lennukaaslasi ja iseennast. Viimasel päeval matkasid osad Seljamäele ja ülejäänud lend nautis Otepääl tuubiga mäest alla kihutamist. Tagasiteel koju said kõik osalised vastata küsimustele, et peegeldada ja tagasisidestada nädalat nii endale kui ka meile. Võtame selle nädala siis sedasi kokku.

Selleks, et Nooruse kooli õpilaste hääl kõlaks selgelt ja kostuks kaugele, anname sõna Sõnaosavate noorte ringi õpilastele, kes avaldavad arvamust neid kõnetaval teemal. Heidi Väli räägib, mida on lugemine talle andnud ja miks on oluline, et noored raamatutest ei kaugeneks.

„On aeg“ räägib poisist nimega Roomet ja tema erilisest võimest näha inimeste pea kohal liivakella, mis inimese vananedes ühe liivatera haaval tühjeneb.
Kuressaare Nooruse Kooli lõpuklass sai võimaluse tutvuda raadio Kadis ja Saarte Hääle toimetuses tehtava tööga. See oli järjekordne võimalus tutvuda uute ametitega ja näha selle töö keskkonda.
Kuulutused
