Otsi
Artiklite sarjad
- Vilistlase vaatepunkt (2)
- Bookstagramid (49)
- Kümme küsimust (4)
- n päeva lõpetamiseni (35)
- Eesti päev (15)
- Koolilehe jõululood (16)
- Suveseik (16)
- Meie koolimaja 45 (6)
- #muusikasoovitus (6)
- Nädala kunstitöö (16)
- Kuidas läheb? (17)
- Õpilane küsib (8)
- Teel ajalukku (41)
- Elu pärast KGd (50)
- Kuu tegija (15)
- Töö ja kool (13)
- Inspira 15 (22)
- Arhiivinurk (48)
Rubriigid
Valdkonnad
Õpilaste sünnipäevad
24. november
- Krister Ivalo 3.a
- Tevin Kaljo 3.a
25. november
- Katreen Sepp 8.c
- Liisbet Sepp 9.b
- Theron Kütt 9.d
26. november
- Brenda Reinmägi 1.c
- Karola Koppel 2.b
27. november
- Brait Orav 6.a
- Daniel Kalaus 3.a
- Kevin Orav 6.a
- Sebastian Mägi 4.b
28. november
- Hendrik Suurpere 8.a
- Jette Saat 1.a
- Sarah-Roosi Rikmann 2.c
30. november
- Eliisabet Aer 2.c
- Minni Liise Kuusk 5.a
1. detsember
- Kevin Vilter 6.a
- Marili Paja 8.a
- Mirell Tamm 4.b
Töötajate sünnipäevad
26. november
- Grete Pihl
28. november
- Maren Aaviste
30. november
- Raina Rääp
Laupäeval, 5. oktoobril tunnustas Haridus- ja Teadusministeerium Jõhvi kontserdimajas korraldatud aasta õpetaja galal haridustöötajaid ja hariduse toetajaid, kelle viimase kolme aasta või elutöö on olnud teistele eeskujuks. Meie suureks rõõmuks oli haridustöötaja riikliku elutööpreemia nominent ka Toomas Takkis, meie kooli direktor aastatel 1987–2022.
Elutööpreemiaga tunnustatakse haridustöötajat, kelle aastatepikkune panus Eesti haridusse on pälvinud laiema avalikkuse kõrge hinnangu. Tema kogu senine töö ning ühiskondlik aktiivsus on olnud kaaskodanikele eeskujuks. Toomas Takkise esitas tunnustamiseks Kuressaare Nooruse Kooli pere.
1.-2. klassi kunstiringis valminud puulehtedest kollaažid. Tööde autoriteks on Loretta Roos 1.b klassist, Rasmus Algo 1.c klassist ning Kirke Sädeli Talp 2.c klassist.
Sel sügisel toimub Kuressaare Nooruse Kooli 2.–3. klasside õpilastele tasuta Rakett69 õpihuvilaager. Registreerimine lõpeb 14. oktoobril.
Tänasel pidupäeval üllatas 4. lend õpetajaid südamliku, kauni ja meeleoluka aktusega. Aktusel kõlanud meenutused kooliajast võlusid iga õpetaja silmadesse naeratuse ja tervesse tänasesse päeva rõõmu- ning tänutunde.
3.a klassi lapsed joonistasid ja kirjutasid õpetajatele.
Septembri viimasel päeval lustisid 3. klasside lapsed Astrid Lindgreni teemapäeval. Õpilased said harjutada meeskonnatööd, mõeldes kuulsa Rootsi lastekirjaniku teoste ja tegelaste peale.
Suur kiitus vanematele, kes olid selleks päevaks valmistanud vahvad kostüümid!
Õpetajate päeva eel mõeldakse rohkem õpetajatele ja nende töödele-tegemistele. Seda tegid ka 8. ja 9. klassi õpilased, kes panid oma mõtted õpetajast ja nendele mõeldud päevast luulevormi.
Eile pealelõunal läks võim koolimajas traditsiooniliselt meie tulevaste lõpetajate kätte, kui koolijuht Marit Tarkin ja õpetajate päeval direktori kohuseid täitev Johannes Aus võimusümboleid vahetasid.
„Üks pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna,“ on tuttav lause ja sobib nii hästi Lisa Aisato oivaliste piltide kohta, mida võib näha meie kooli raamatukogu vitriinis. Millised lood nende piltide taga end peidavad, sõltub suuresti vaatajast.
Oma mõtteid proovisid sõnadesse seada 7. klassi õpilased.
7. klasside õpilased jagavad oma mõtteid, kuidas raamat on neid rõõmustanud. Alati polegi see rõõm alguse saanud lugemiselamusest, vaid hoopis probleemist, mis vajab praktilist lahendust.
Reedel, 27. septembril osalesid 7. klassid Kuressaare Ametikoolis tänavatoidupäeval. Eesti toidu kuu raames valmistasid sealsed kokaeriala õpilased peakokk Risto Laaneti ja kokaõpetaja Halliki Väli juhendamisel erinevaid kalaroogasid, mida õpilased maitsta said. Lisaks tutvustati ametikooli päevaõppe erialasid ja sai piiluda avatud tundidesse-klassiruumidesse. Meie seitsmendikud on üsna üksmeelsel seisukohal, et selliseid teistmoodi õppepäevi on väga vaja.
9. klassi kunstitundides mindi oma kujutlusvõime ja isiklike kogemuste maailma, et luua teoseid teemal „Minu rahupaik“.
Värvide, vormide ja tekstuuride kaudu mõteldi end kohtadesse, kus end kõige turvalisemalt ja rahulikumalt tunda. Olgu selleks siis reaalne paik looduses, hubane tuba või täiesti kujuteldav maailm – iga töö peegeldab autori vaadet rahule ja vaikusele.
7.a ja 7.c klassi õpilased said ülesandeks luua plakateid, mis reklaamiksid kooli ja tooksid esile selle kõige ägedamad ja erilisemad küljed. Miks on Nooruse koolis äge?
Tööd tõid esile kooli eripärad ja väärtused õpilaste pilgu läbi. Plakatid valmisid grupitöödena.
Loodusõpetuse teema „Aed ja põld“ kutsus 6.c klassi õppekäigule Rautsi tallu. Seal sai õpikutarkust päriselt näha, käega katsuda ja suuga maitsta.
2.b maalis oma suvemälestused rannakividele.
Rahulik sõit supilaudadega mööda Nasva jõge, eemal koolimelust, andis mõnusa stardi kooliaasta algusele. Vestlesime nii eesootavast kooliaastast kui ka noorte tulevikuplaanidest. Oli tõesti mõnus ja turgutav õhtupoolik.
18. septembril toimusid Nooruse koolis õpilasesinduse valimised. Enne valimisi oli kõikidel kandidaatidel võimalik lihvida oma kampaaniaplakateid ja sõnumit koostöös õpetaja Kaisa Sauga, kes veab koolis projekti „Arutlev kool“ ja kes andis kandidaatidele häid nõuandeid ja kindlaid argumente.
Kandideerisid 6.–9. klassi õpilased, et esindada koolikaaslasi ja viia ellu uusi ideid. Valimas käis 323 hääletajat. Enim hääli kogusid 9. ja 8. klassi õpilased, kuid ega teised neist palju maha jäänud.
Ühel päikesepaistelisel kolmapäeval võtsid 6.b õpilased ja giid Anni suuna Lõuna-Saaremaa poole, et tutvust teha seal leiduvate õpperadadega.