Otsi
Artiklite sarjad
- Kümme küsimust (27)
- Bookstagramid (63)
- n päeva lõpetamiseni (40)
- Vilistlase vaatepunkt (16)
- Eesti päev (18)
- Koolilehe jõululood (16)
- Suveseik (16)
- Meie koolimaja 45 (6)
- #muusikasoovitus (6)
- Nädala kunstitöö (16)
- Kuidas läheb? (17)
- Õpilane küsib (8)
- Teel ajalukku (41)
- Elu pärast KGd (50)
- Kuu tegija (15)
- Töö ja kool (13)
- Inspira 15 (22)
- Arhiivinurk (48)
Rubriigid
Valdkonnad
Õpilaste sünnipäevad
12. september
- Hanna Rüütel 4.c
14. september
- Simo Lepp 4.c
15. september
- Kaspar Sääsk 8.c
- Mathias Ellermaa 7.k
- Mia Vipp 2.a
16. september
- Daniil Artemidze 3.b
17. september
- Karl Jalak 3.b
- Laureen Valdmets 7.k
- Loore Mai 4.a
- Regan Leemet 6.c
18. september
- Elisabeth Sau 2.a
19. september
- Fredi Reinart 6.c
- Ingrid Sepp 8.b
- Madelin Nigol 7.k
- Robin Lepisto 7.k
Töötajate sünnipäevad
16. september
- Gabriel Sepp
- Moonika Kasemets
Lõiming kirjandustundidega. Kunstiringi õpilastel valmisid Saaremaaga seotud kirjanike portreed. Tööde autorid on Emma Kruuser ja Angel Ellermaa 9.a klassist.

ISA muskel on tugev,
isa suudab mind tõsta üles.
Isa, sul on raske töö,
isa, olgu sul vähemalt vaba öö!
Isa, ütlen sulle,
isa, sa kallis mulle!
Imeilus ilm oli nagu taevane kingitus ülemaailmsel õuesõppepäeval tegutsemiseks.
Ühine nimetaja kuuendikel oli nutimäng „Kas tunned Kuressaare linnaparki“.
Meie kooli 2. ja 3. klassi õuesõpe toimus maastikumänguna. Kokku läks rajale 12 meeskonda, igast klassist kaks. Liikumine rajal ei toimunud kiiruse peale, tähtis oli, et kogu meeskond liiguks koos. Uus ülesanne anti alles siis, kui viimane meeskonnaliige oli ka kohale jõudnud. Kahekilomeetrisel rajal ootasid meid õpetajad koos ülesannetega.

Projektikoolitus ajavahemikus 11.10–16.10.2021 (Erasmus+ Project AK201: MARKA – innovation and inclusion in the construction of an identity curriculum 2020/2023) viis Kuressaare Nooruse Kooli õpetajad Eneli Vahari, Maren Asumetsa, Laivi Jürissoni ja Triin Kaldi Põhja-Makedooniasse. Lisaks Eestile osalesid sel korral projektis partnerkoolid Portugalist, Itaaliast, teadustööga seotud FPCE Ülikool Porto ning koolituse korraldaja Põhja-Makedoonia. Projektikohtumise peamine eesmärk oli „Inclusive and non formal educational practices, active citizenship and strategic partnesrship” (Kaasavad ja mitteformaalsed hariduslikud praktikad, kodanikuaktiivsus ja strateegiline partnerlus).

Kas oled metsas jalutades kuulnud seletamatuid hääli või näinud kummalist liikumist? Ehk oli see metshaldjas? Üks selline elab ka meie kooli lähedal metsas.

Kui tänasele juubilarile mõelda, tulevad esimesena meelde just sellised märksõnad, mis pealkirjas märgitud. Ja mitte ainult meile, endistele kolleegidele, vaid ka õpilastele. Elo tähtsa päeva auks meenutasid nad koos tehtut.

„Mul oli rebane. Mul on rebane ... Jätsime isaga ta ühele teepervele maha. Isa ütles, et meil ei jää midagi muud üle, kuid mina ei oleks tohtinud sellega leppida.“
Pax ja Peter on olnud lahutamatud sõbrad alates päevast, mil Peter rebase päris väikese kutsikana päästis. Aga kui Peter on sunnitud oma rebase tagasi metsikusse loodusesse laskma, variseb tema maailm kokku. Hoolimata üha peale tungivast sõjast ja neid lahutavast viiesajast kilomeetrist, otsustab Peter siiski oma rebast otsima minna. Samal ajal ootab aga Pax hetkekski lootust kaotamata oma poissi ...
Lõiming kirjanduse ja kunstitundides. Saaremaaga seotud nukunäitleja, lavastaja ja kirjaniku Helle Laasi portree. Autoriteks kunstiringi õpilased Kristel Salda ja Natali Abel 7.b klassist

21.–23. oktoobril tegid Kuressaare Nooruse Kooli 4.a, 6.a, 6.c klassi õpilased kaasa reisi Rakett69 pardal. Toimus noorema vanuseastme õpihuvilaager Rakett69. Laager on ellu kutsutud teaduse populariseerimise eesmärgil. Õpihuvilaagrite programmi on kokku pannud Teaduskeskus AHHAA ja Rakett69 Teadusstuudiod.

Koolivaheajalt saabujatele avaneb kooli koridorides ja õppekorpuses uudselt värviline vaatepilt. Põrandale ja seintele on kleebitud erinevates suurustes ja värvides ringe, tähti, numbreid, käejälgi, nooli jms. Et kõik kohe üles tunnistada, alustan algusest ...

Kes siis ei teaks Hesburgerit? Aga kas olete kuulnud Hesburgeri haldjast?

1.b klassi lapsed on tublid loodusvaatlejad ja usinad kunstihuvilised. Oma kunstitöödele jäädvustasid nad metsa vahele mängima jooksnud rannarebased!
Enne vaheajale minekut täitus meie koolimaja koolieelikute ja nende vanematega, sest AB-kool alustas seda aastat lõbusa perepäevaga.

22.–23. oktoobril käisid Saare maakonna emakeeleõpetajad koolitus- ja kultuurireisil Viljandis. Esimesel päeval arutlesime tulihingeliselt lugemisteemadel ning mõtisklesime, kuidas õpilasi särasilmselt lugema panna. Õhtul külastasime Ugala teatri etendust „Leskede kadunud maailm“, millele järgnes spontaanne kahetunnine vestlusõhtu nähtu üle. Võite vaid ette kujutada, kui põnevad filosoofilised arutelud tekivad, kui viisteist emakeeleõpetajat hoogu satuvad. Teisel päeval külastasime Viljandi Pärimusmuusika Aita ning Ugala teatri lavataguseid ruume koos teatrijuhi Garmen Taboriga.
1.b klassi esimene ühine väljasõit viis lapsed Angla tuulikumäele. Meie õuesõppepäeva teemaks oli „Viljaterast rukkileivani“.
1.–2. klassi kunstiringi õpilased maalisid oma lemmikloomi. Tööde autorid on Isabel Kaubi ja Annabel Nuut 1.b klassist ning Iti Jõevere 2.b klassist.
5.a reisisihiks oli Tartu AHHAA teaduskeskus, kus toimus põnev õppepäev.