Otsi
Artiklite sarjad
- Kümme küsimust (10)
- n päeva lõpetamiseni (37)
- Vilistlase vaatepunkt (10)
- Bookstagramid (49)
- Eesti päev (15)
- Koolilehe jõululood (16)
- Suveseik (16)
- Meie koolimaja 45 (6)
- #muusikasoovitus (6)
- Nädala kunstitöö (16)
- Kuidas läheb? (17)
- Õpilane küsib (8)
- Teel ajalukku (41)
- Elu pärast KGd (50)
- Kuu tegija (15)
- Töö ja kool (13)
- Inspira 15 (22)
- Arhiivinurk (48)
Rubriigid
Valdkonnad
Õpilaste sünnipäevad
6. jaanuar
- Nora Org 5.c
7. jaanuar
- Brigita Rand 2.a
- Saamuel Vahter 9.d
9. jaanuar
- Kirke Lallo 2.a
- Taavi Vaher 4.a
10. jaanuar
- Gertrud Saarlaid 7.b
- Loviise Mai 9.b
- Romet Kilumets 1.c
11. jaanuar
- Annabel Nuut 4.b
12. jaanuar
- Andri Fedorov 6.a
- Karlo Tiidussalu 1.a
- Marcus Strazdins 8.b
- Sebastian Keeroja 7.d
Töötajate sünnipäevad
10. jaanuar
- Malle Tustit*
19. detsembril toimunud võimlemisfestival ja päev hiljem peetud jõulupidu võtsid kokku üheksandike kiire, kuid emotsiooniderohke perioodi, sest need olid selles koolimajas lõpuklassile viimased.
Melani Saat, Nooruse kooli 3. lennu vilistlane, tunnistab ausalt, et teda motiveeris 9. klassis pingutama sõbranna, kelle tulemustele oli soov võrdväärselt vastata. Samas lisab ta, et ka tema enda sees kripeldas vajadus häid tulemusi saada.
4. detsembril käisid meie kooli 4. klassid Kuressaare Teatris vaatamas etendust „Kardemoni linna rahvas ja röövlid“. Toome teieni 4.c klassi arvamused ja kokkuvõtted.
Kätrin Tamira Kanemägi, Nooruse kooli 2. lennu vilistlane, teadis põhikoolis väga kindlalt, et tahab minna ülikooli. Küll aga muutusid aja jooksul tema karjäärieelistused. Seetõttu sai ta aru, et pole mõistlik keskenduda vaid ühele kindlale valdkonnale.
Nooruse kooli 3. lennu vilistlane Elsa Marie Kirs oli põhikoolis võtnud endale sihiks Saaremaa Gümnaasiumi. Kooliaasta edenedes avastas aga enda jaoks hoopis Viljandi Gümnaasiumi – kooli, mis oli täpselt talle! Nüüd õpibki ta Viljandis, kusjuures kõne, et on sinna kooli vastu võetud, tuli täpselt lõpuaktuse ajal.
Ajaplaneerimisoskus, distsipliin on olululised, kuid ei tohi ka unustada, et see on täiesti normaalne, kui alati ei lähe kõik nii, nagu oled planeerinud. Sellest ja paljust muust olulisest kirjutab rubriigis „Vilistlase vaatepunkt“ Kuressaare Nooruse Kooli 3. lennu vilistlane Eva-Lotta Orglaan.
Tähelepanelikkus ning enesejuhtimisoskus aitavad nautida õpiteed. Selle ja teiste oluliste järeldusteni jõuab rubriigis „Vilistlase vaatepunkt“ Kuressaare Nooruse Kooli 3. lennu lõpetanud Reigo Mõlder.
Indrek Reisko, Kuressaare Nooruse Kooli 3. lennu vilistlase sõnul aitavad piisavad unetunnid ning sõpradega suhtlemine hoida vaimu värske ning liikuda eesmärkide poole. Nendest ja teistestki olulistest tähelepanekutest kirjutab Indrek rubriigis „Vilistlase vaatepunkt“.
Esimene trimester on kohe seljataga, see aeg on läinud nii kiiresti, et pole jõudnud isegi silmi pilgutada. Me oleme selle väikese ajaga tegelikult nii palju korda saatnud.
Tasakaal õppimise ja vaba aja vahel ning koostegemise rõõm nii klassi kui lennuga on 9. klassis väga olulised. Sellest ja paljust muust kirjutab rubriigis „Vilistlase vaatepunkt“ Kuressaare Nooruse Kooli 1. lennu lõpetanud Miina-Ly Tarkin.
Koolis me ei õpi vaid õppeaineid, vaid ka suhtlema ja aega kasutama ning planeerima. Sellest, miks need oskused on olulised, kirjutab rubriigi „Vilistlase vaatepunkt“ teises loos Kuressaare Nooruse Kooli 3. lennu vilistlane Triinu Kips.
Kas oled mõnikord tundnud, et tahaks sõbrale head raamatut soovitada, aga ei leia õigeid sõnu? Mõtle, kui peaksid seda sootuks luulekeeles tegema, see tähendab, et peaksid sõnu veelgi detailsemalt valima. Kolmanda kooliastme noored said sellega toredasti hakkama.
Õppeprotsessis on oluline teadlik tegutsemine ning oskus leida tasakaalu pingutuse ja lõõgastuse vahel. Oma nippe, kuidas seda teha, jagab rubriigi „Vilistlase vaatepunkt“ veergudel Kuressaare Nooruse Kooli 1. lennu vilistlane Meribel Vahstein.
Kuressaare Nooruse kooli ajaleht Nooruse Meridiaan alustab sel õppeaastal uue rubriigiga „Vilistlase vaatepunkt“, kus meie kooli juba lõpetanud noored jagavad mõtteid ja näpunäiteid, kuidas põhikoolis õppida ja tegutseda, et aeg ja energia oleks mõistlikult jagatud ning eesmärgid saavutatud.
Esimesena mõtiskleb Nooruse kooli 1. lennu vilistlane, praegune Saaremaa Gümnaasiumi abiturient Therese Käen.
See on raamat aegade parimast vormelisõitjast ja tema karjäärist. Soovitan seda raamatut lugeda eelkõige just suurtel vormelifännidel ja inimestel, kes ise tegelevad mootorispordiga, aga ka neil, kes lihtsalt otsivad raamatut, mis oleks erinev teistest teostest.
Tavaliselt räägivad elulooraamatud sportlaste enda mälestustest ja saavutustest, kuid Kimi lugu on kellegi teise perspektiivist ja seetõttu palju ausam.
See raamat on täis Auschwitzi jubedusi ja ka seiklusi, mille lõpud on ettearvamatud.
Bussisõit, esimene väljasõit uue klassiga, pikksilmaga lindude vaatamine, värskes õhus õppimine, ilus ilm ja loodus, luige nägemine ja merede kokkusaamine, muuseum – just selliste märksõnadega võtsid 7.a klassi noored kokku teistmoodi õppepäeva väärtuse.
Sel sügisel käisid kõik meie kooli 7. klassid Sõrves õppekäigul sealse linnustikuga tutvumas. Õppepäevad toimusid KIK-i toel ja programmi viis läbi Mati Martinson Kuressaare Hariduse Kooli looduskeskusest.
Noored on ühel meelel: päeva jooksul pidi rakendama teadmisi erinevatest õppeainetest.
Raamat, mille lõpplahendus võtab õhku ahmima.
„Pimedus“ on veidi ebatavaline lugu, mis räägib pedofiiliast, pagulaste elust ja naiste rollist ühiskonnas.