Otsi
Artiklite sarjad
- Kümme küsimust (19)
- Vilistlase vaatepunkt (15)
- Bookstagramid (59)
- n päeva lõpetamiseni (39)
- Eesti päev (18)
- Koolilehe jõululood (16)
- Suveseik (16)
- Meie koolimaja 45 (6)
- #muusikasoovitus (6)
- Nädala kunstitöö (16)
- Kuidas läheb? (17)
- Õpilane küsib (8)
- Teel ajalukku (41)
- Elu pärast KGd (50)
- Kuu tegija (15)
- Töö ja kool (13)
- Inspira 15 (22)
- Arhiivinurk (48)
Rubriigid
Valdkonnad
Õpilaste sünnipäevad
25. märts
- Ekke Kirs 6.c
- Henriko Gregor Mägi 5.c
- Jonatan Kuppart 9.d
- Mia-Loviise Ivalo 4.a
26. märts
- Rasmus Kanarbik 1.c
27. märts
- Knut Kokk 4.a
28. märts
- Iti Jõevere 5.b
- Karl Õunpuu 3.b
29. märts
- Aksel Aeg 2.a
- Rico Kahest 6.b
30. märts
- Mariete Järvelaid 9.c
- Ralf Õunpuu 1.b
31. märts
- Maren Talvik 7.d
Töötajate sünnipäevad
24. märts
- Eveli Põld
26. märts
- Iryna Piddubna
27. märts
- Kersti Kirs
- Lelet Aavik-Part*
30. märts
- Sirje Mehik
31. märts
- Tiina Kaup*

„Kümme küsimust“ on persoonilugude rubriik, kus meie inimesed vastavad lihtsatele küsimustele, mille kaudu õppida tundma kolleege väljaspool nende harjumuspärast rolli.
Sel korral vastab 10+1 küsimusele Kuressaare Nooruse Kooli muusikaõpetaja Liisa Toomsalu.

„Kümme küsimust“ on persoonilugude rubriik, kus meie inimesed vastavad lihtsatele küsimustele, mille kaudu õppida tundma kolleege väljaspool nende harjumuspärast rolli.
Sel korral vastab küsimustele Kuressaare Nooruse Kooli klassiõpetaja Triin Kõue.

„Kümme küsimust“ on persoonilugude rubriik, kus meie inimesed vastavad lihtsatele küsimustele, mille kaudu õppida tundma kolleege väljaspool nende harjumuspärast rolli.
Sel korral vastab küsimustele Kuressaare Nooruse Kooli muusikaõpetaja õpetaja Anita Kangur.

Veebruaris alustas Nooruse koolis tööd Renat Ränk. Renat on mees nagu orkester, kes lisaks IT-alastele tegemistele võtab enda peale ka bändi- ja heliruumi vedamise.
Kuidas Renat meie majja jõudis, saad lugeda siitsamast leheloost.

„Kümme küsimust“ on persoonilugude rubriik, kus meie inimesed vastavad lihtsatele küsimustele, mille kaudu õppida tundma kolleege väljaspool nende harjumuspärast rolli.
Sel korral vastab küsimustele Kuressaare Nooruse Kooli muusikaõpetaja Helle Rand.

„Kümme küsimust“ on persoonilugude rubriik, kus meie inimesed vastavad lihtsatele küsimustele, mille kaudu õppida tundma kolleege väljaspool nende harjumuspärast rolli.
Sel korral vastab küsimustele Kuressaare Nooruse Kooli inglise keele õpetaja Marvi Mäeots.

„Kümme küsimust“ on persoonilugude rubriik, kus meie inimesed vastavad lihtsatele küsimustele, mille kaudu õppida tundma kolleege väljaspool nende harjumuspärast rolli.
Sel korral vastab küsimustele Kuressaare Nooruse Kooli õpetaja Nataliia Petrova.

„Kümme küsimust“ on persoonilugude rubriik, kus meie inimesed vastavad lihtsatele küsimustele, mille kaudu õppida tundma kolleege väljaspool nende harjumuspärast rolli.
Sel korral vastab küsimustele Kuressaare Nooruse Kooli õpetaja Tetiana Ihnatenko.

„Kümme küsimust“ on persoonilugude rubriik, kus meie inimesed vastavad lihtsatele küsimustele, mille kaudu õppida tundma kolleege väljaspool nende harjumuspärast rolli.
Sel korral vastab küsimustele Kuressaare Nooruse Kooli ühiskonnaõpetuse õpetaja Siim Usin.

„Kümme küsimust“ on persoonilugude rubriik, kus meie inimesed vastavad lihtsatele küsimustele, mille kaudu õppida tundma kolleege väljaspool nende harjumuspärast rolli.
Sel korral vastab kümnele küsimusele Kuressaare Nooruse Kooli noorsootöötaja Kristin Lauri.

„Kümme küsimust“ on persoonilugude rubriik, kus meie inimesed vastavad lihtsatele küsimustele, mille kaudu õppida tundma kolleege väljaspool nende harjumuspärast rolli.
Sel korral vastab kümnele küsimusele Kuressaare Nooruse Kooli abiõpetaja Külli Mänd.

„Kümme küsimust“ on persoonilugude rubriik, kus meie inimesed vastavad lihtsatele küsimustele, mille kaudu õppida tundma kolleege ja õpilasi väljaspool nende harjumuspärast rolli.
Sel korral vastab küsimustele Kuressaare Nooruse Kooli klassiõpetaja Kristel Paju.

„Kümme küsimust“ on persoonilugude rubriik, kus meie inimesed vastavad lihtsatele küsimustele, mille kaudu õppida tundma kolleege väljaspool nende harjumuspärast rolli.
Sel korral vastab küsimustele Kuressaare Nooruse Kooli haridustehnoloog, ajaloo- ja ühiskonnaõpetuse õpetaja Madli-Maria Naulainen ja nagu ta ise ütleb: „Vastan kohe kõigile pakutud üheteistkümnele, ei jäta ühtegi mängust välja. Sest kui küsitakse, on kena vastata.“

„Kümme küsimust“ on persoonilugude rubriik, kus meie inimesed vastavad lihtsatele küsimustele, mille kaudu õppida tundma kolleege ja õpilasi väljaspool nende harjumuspärast rolli.
Sel korral vastab kümnele küsimusele Kuressaare Nooruse kooli ujumisõpetaja Kristiina Piipuu.

Juba mõnda aega on meie majas tagasi reaalainete õpetaja Robin Ajangu. Uurisime, kuidas tal läinud on ja millega ta vabal ajal tegeleb.
„Kümme küsimust“ on persoonilugude rubriik, kus meie inimesed vastavad lihtsatele küsimustele, mille kaudu õppida tundma kolleege ja õpilasi väljaspool nende harjumuspärast rolli.
Sel korral vastab kümnele küsimusele Kuressaare Nooruse kooli HEV-koordinaator Valeria Luigesoo.

Sügisvaheajal käisin perega reisil Prantsusmaal, Hispaanias ja Andorras. Reisi alustasime Lätist, kust lendasime Hispaaniasse. Hispaanias me rentisime auto ja hakkasime sõitma Prantsusmaale.

„Kümme küsimust“ on persoonilugude rubriik, kus meie inimesed vastavad lihtsatele küsimustele, et õppida tundma kolleege ja õpilasi väljaspool nende harjumuspärast rolli.
Tänases loos vastab kümnele küsimusele Kuressaare Nooruse Kooli õpetaja Liivi Erlenbach.
Kuulutused
