Otsi
Artiklite sarjad
- Bookstagramid (19)
- n päeva lõpetamiseni (28)
- #muusikasoovitus (6)
- Koolilehe jõululood (9)
- Nädala kunstitöö (16)
- Suveseik (10)
- Kuidas läheb? (17)
- Õpilane küsib (8)
- Eesti päev (9)
- Teel ajalukku (41)
- Elu pärast KGd (50)
- Kuu tegija (15)
- Töö ja kool (13)
- Inspira 15 (22)
- Arhiivinurk (48)
Rubriigid
Valdkonnad
Õpilaste sünnipäevad
8. juuni
- Andero Tamm 4.c
- Andrus Maalman 5.b
- Geito Jermolov 9.d
- Lisbet-Lisete Vähi 7.b
- Mirjam Paimre 6.a
- Mirtel Paimre 6.a
9. juuni
- Hugo Patrick Saare 2.c
- Kirke Emili Mägi 6.b
11. juuni
- Veronika Petrova 4.c
12. juuni
- Deisy Klimov 8.c
- Ian Vares 5.b
- Ruben Tool 1.b
13. juuni
- Filip Viktor Vits 3.a
- Hanna-Loore Roosioks 7.d
- Marie Raun 7.b
- Uku Lember 4.c
14. juuni
- Keidi Zukker 5.b
- Sandra Kaiste 8.c
Töötajate sünnipäevad
11. juuni
- Arvi Tanila
Nii oligi. Kui 6.c laupäeva hommikul koolimajja jõudis, polnud tunnid alanud. Kuid peagi kutsus kooliõpetaja nad klassituppa, käskis neil olla hoolsad ja korralikud ning seadis nad pinkidesse istuma. Tunnid algasid: lugemine, rehkendamine, piiblilood, kodumaa-teadus, laulmine. 6.c oli sattunud Arno, Teele, Tootsi, Kiire, Tõnissoni koolimajja.
Juba teist aastat istutavad 3.a ja 8.d klass koos lilli. Laste meelest oli see üks toredamaid tegevusi sel kevadel.
Kas teadsid, et peiulill ehk tageetes kasvab looduslikult nii Mehhikos kui ka mujal Kesk-Ameerikas. Peiulill on võimeline eemale peletama kahjurputukaid. Aga meie istutasime nad ikka ilu pärast.

22. ja 23. mail käisid neljandad klassid õppereisil Läänemaal.

Hingamine on tähtis kõikides elu osades - olgu see sportimine, sõjaväe asjad, sukeldumine või avalikult esinemine. Alati aitavad hingamise tehnikad pinget alandada.

3.a klassi kevadetulek saabus lillede ja luuleridadega ...
2.c klassi õpilaste meisterdatud kevadrüüdes mutukad.

Tartu Kutsehariduskeskuse VOCO külastamine oli ajendatud meie kooli valikõppeaine oma tee moodulitest. Selgitame välja oma huvid ja praegused oskused ning kõrvutame neid võimalustega oma haridusteed peale põhikooli lõpetamist jätkata.

Kui sinililleaeg hakkab otsa saama, saab neid ju ise teha. 2.a klassi lapsed just nii tegid!
Rõõmu kevadest tunnevad ka 2.b klassi lapsed oma värvikirevate lillede ja mesimummidega.

1.c klass kasvatab oma päikselises klassis peiulilli. Ootame esimesi õienuppe avanemas.
2.a klass käis Pärnus Endla teatris vaatamas muusikalist etendust „Tipp ja Täpp“. Külastasime ka Ares asuvat alpakafarmi. Päev oli küll pikk ja väsitav, aga muljeterohke. Kodu poole sõites unistasime juba järgmisest reisist.
Sel kevadel kutsuti 2. klassi õpilasi Kuressaare päästekomandosse osalema koolitustel „Päästjatel külas.“
Ühel toredal aprillikuu päeval võtsimegi ette külaskäigu Kuressaare päästekomandosse.
Meie klass jagati kahte gruppi ja koolitus võis alata.

Sel aastal osalevad meie kooli1.b ja 1.c klass projektis Tere, Kevad! Projektis osaleb 339 rühma üle Eesti. Koos klassiga proovitakse üles leida erinevaid taime- ja loomaliike ning neid ka hiljem iseseisvalt looduses ära tunda.
Pühapäeval kogunesid 1.b õpilased koos vanematega koolimajja, et üheskoos maha pidada üks vahva perepäev.

3.c klassi lapsed meisterdasid kevadekuulutajaid – lumikellukesi.

3.b voolitud hiired on nii nunnud ...
Voolisime hiiri ja tegime nende kohta lauseid, kasutades äsja õpitud keelereeglit. Kas lugeja tunneb ära, mis reegliga tegu?

7.a klass käis projekti „Teater maale“ raames Eesti Noorsooteatris vaatamas etendust „Miks me varastasime auto“.

Digiõpetuse tunnis õppisime referaati kirjutades, kuidas piltidele allkirju panna. Tänases käelise tegevuse tunnis mõtlesime, mis võiks olla minu pildiallkiri. Mõned meie pealkirjadest: „Rõõmus lill“, „Ilusad kevadlilled“, „Minu lilleväli“, „Kevadlilled, armsad, head“, „Lillesuvi“, „Lilleaasaline kevad on varsti kohal“, „Lillepeo päev“.