üles

Teade, Õppetöö, kuni 1. september 2024
Rubriik: Artikkel
Thomas Hendrik Liiv, 7.b klass, 12. juuni 2018

7.b klassi praktikapäevad toimusid 4.–5. juunil. Meie seiklus algas varahommikul kell 6.35, kui pidime olema kohal KG ees. Alustasime bussisõitu kell 6.45 ning suundusime Rakverre, et sealsesse linnusesse ekskursioonile minna. Rakvere linnusesse jõudes käisime kõigepealt Rakvere linna sümbolit Tarvast uurimas. See oli üks väga suur kuju pullist. Seejärel suundusime linnusesse sisse ning tänu meie giidile õppisime palju linnuse kohta.

Grete Pihl, 12. juuni 2018

Viimasel koolinädalal külastasid kõik Kuressaare Gümnaasiumi 4. klassid Silma Õpikoda Haapsalu lähedal. Õppepäevad Silma Õpikojas toimusid KIK-i poolt rahastatud õuesõppeprojekti raames.

Lelet Aavik-Part, 11. juuni 2018

4.–6. juunil õppis meie kooli 4.d klass Kihelkonna koolis. Väikest maakooli külastati juba teist aastat! Sellest, mida me nende päevade jooksul täpselt tegime, kirjutab 4.d klassi õpilane Geito Jermolov. Vaata ka videot, mille pani kokku 12.a klassi õpilane Kateriine Püüa!

Toomas Takkis, 8. juuni 2018

Eelmise aasta vastuvõtul esitasin loetelu meie traditsioonilistest, koolielu just meie koolile iseloomulikest toimetamistest. Sel aastal sean esiplaanile koostöise tegutsemise ja alustan selle tunnustamisest ja äramärkimisest. Koostöö ja osalus on meie kooli põhiväärtuste hulgas kirjas, see tähendab, et me väärtustame pikemat vaadet, mis ulatub palju kaugemale kooli toimetamistest.

Reet Lasn, 6. juuni 2018

Meie kooli 27 õpilast 3.a ja 3.d klassist ning 5 õpilast 4.c klassist sõitsid esmaspäeval, 4. juunil Paidesse konverentsile. Konverents oli pühendatud väikestele kodu-uurijatele üle Eesti.

Artikkel / Klassilood1.a õunapuud

Merle Rekaya, 1. juuni 2018

Mälestuseks ...

Eve Tuisk, 30. mai 2018

Teisipäeval, 29. mail oli kõikidel soovijatel võimalus kohtuda meie kooli 38. lennu vilistlase Uudo Sepaga, kes sel pühapäeval astub üles saate "Eesti otsib superstaari" superfinaalis Saku suurhallis. Uudo üllatusvastuvõtu korraldas saatemeeskond Kuressaare kuursaali esisel platsil, kus kohal olid nii vallavanem Madis Kallas kui ka fännid KGst ning mujalt. Vallavanema sõnul on Uudo juba praegu võitja, ei ole vahet, kas ta tuleb saatest koju esimese või teise kohaga. Me oleme selle mõttega päri!

Artikkel / SportParim võitku!
Annmarie-Tuuli Koskinen, 12.b klass, 25. mai 2018

Reedel, 18. mail toimus linna staadioni muruplatsil pingeline jalgpallivõistlus – KG vs SÜG. Kuna mõlemad koolid on eelnevatel võistlustel tublid olnud ja seetõttu viiki jäänud, oli mäng veelgi pingelisem – karika viib koju võitja. Eelnevalt on olnud korv- ja võrkpallivõistlused, kus KG tüdrukud võitsid mõlemal alal ja SÜGi poisid võitsid samuti.

Eve Tuisk, 24. mai 2018

9. klassidel on täna viimane koolipäev, mis päädib emotsionaalse tutiaktuse ja meeleoluka tutijooksuga. Homsest hakkavad põhikooli lõpetajad keskenduma lõpueksamitele. Seega on käes ka viimaste klassijuhatajatundide aeg. Eile kohtusid 9.b klassi õpilased oma armsa esimese klassijuhataja Merle Tustitiga, kes nagu kord ja kohus viis läbi ka viimase tunnikontrolli.

Pilvi Karu, 22. mai 2018

Laulukarussell tiirleb pidevalt juba oi kui palju aastaid, 2018. aastal koos meie kooli õpilaste Marili Paimre ja Oliver Leppikuga. Viimastel aegadel jõuab telesaade vaatajate ette üle aasta, kuid laululaste teekond sinna nõuab keerlemist ja tiirlemist väiksematel lauluvõistlustel oma kodukohtades kogu vahepealse aja jooksul.

Raina Rääp, 21. mai 2018

Lillel liblikas kirjutiib ...

Artikkel / KlassiloodKastanipuu kasvatamine
Inga Engso, 18. mai 2018

Olen 2.a klassi poiss. Paar nädalat tagasi leidsin sporditunnis kooli õuest kastanimuna.

Grete Pihl, Raili Kaubi ja Marit Tarkin, 16. mai 2018

13.–20. mail on Hispaanias Lleidas Col.legi El Carme koolis käimas jätkuprojekt õpetajatele 5 riigist (Poola, Leedu, Türgi, Hispaania ja Eesti). Projekt keskendub andekate laste avastamisele, õpetamisele ja arendamisele. Col.legi El Carme kool on selles vallas teinud suurt sisulist tööd ja nädala jooksul jagatakse partneritele kogemusi, vaadeldakse ja analüüsitakse tunde, tutvustatakse koolis käivitunud projekte, mis keskenduvad just iga õpilase isikupära arvestamisele.

toimetus, 16. mai 2018

11.–12. mail toimusid Tartumaal Rõngus riiklikud algklasside näitemängupäevad, kus Saare maakonda esindas Kuressaare Gümnaasiumi 4.d klass. Kokku osales üritusel 17 erinevat näitetruppi, etendused toimusid kahel päeval Rõngu rahvamajas. Koju tuldi laureaadipreemiaga. Näitlejapreemiad pälvisid usutava õpetaja Paakspuu rolli eest Uku Mägi ja tänapäevase lapse rolli eest Harold Robin Kallas. Ühe kolmest parima juhendaja preemiast pälvis õpetaja Lelet Aavik. Palju õnne!

Eliisa Täht, 10.c klass, 16. mai 2018

Reedel, 11. mail istutasime 10.c ja 1.b klassiga koolihoovi peiulilli.

Ave Jõgi, 15. mai 2018

Kuuenda klassi Oliveri oleme erinevatel lavadel esinemas näinud-kuulnud ikka. Tähelepanu keskpunkti sattus ta aga Kanal 2 menusaates "Väikesed hiiglased" osalemisega. Sellel puhul võtsime ette väikese jututunni ja rääkisime koolist, muusikast ja – mis seal salata – ka sellest saatest.

Eve Tuisk, 11. mai 2018

Pühapäeval, 13. mail on TV3 eetris "Eesti otsib superstaari" kuues finaalsaade, kuhu on osalema jäänud veel viis noort lauljat. Meie rõõmuks on endiselt võistlustules KG 10.a klassi Merilin Mälk ja 38. lennu vilistlane Uudo Sepp. Uurisime, kuidas meie omadel läheb.