0 kaarti!
Autor: Malle Tustit eesti keele ja kirjanduse õpetaja Kontakt: Malle.Tustit@nooruse.edu.ee |
Loodud: 8. aprill 2011. a. kell 11.38
Muudetud: 8. aprill 2011. a. kell 11.38
Õppeaasta: 2010/2011
Õppekava: Põhikooli õppekava, IV veerand
Kestvus: 4 tundi nädalas
Et osata õigesti end kirjalikult ja suuliselt väljendada,peab oskama moodustada ka tegusõna õigeid vorme, tundma pöördsõnaliike ja kokku-,lahkukirjutamist.Et osata kaasa rääkida eri teemadel,tuleb lugeda,analüüsida ja arutleda.Kunsti mõistmiseks on vaja ka teatud mõisteid ja eelteadmisi, mida kirjandus õpetab.
1. nädal -28.märts- 1.aprill
1.Tegusõna ajad
2.Kõneviisid
3.Parijõgi "Vargus"
4.Runnel "Lugu tüdrukust,kes ei karda hunte"
2.nädal -4.-8.aprill
1.Umbisikuline tegumood
2.Kordavaid harjutusi tegusõnale
3.H. Nõu "Tiina"
4.Lebert "Internaadipäevik"
3.nädal -11.-15. aprill
1.Tegusõna kordamine
2.Töö tegusõnale
3.Ulmekirjandus. "Võlur Harry Potter"
4.Remarque Läänerindel muutuseta"
4.nädal -18.-21. aprill
1.Tegusõna käändelised vormid
2. "
3.Seiklusromaan. "Robinson Crusoe"
4.Novell."Tähtis päev"
5.nädal -25.-29. aprill
1.Harjutame etteütluseks
2.Etteütlus
3.Miniatuur. "Poiss ja liblik"
4.Teose kontroll. Reisikiri.
6. nädal -2.-6. mai
1.Liit- ja ühendverbid
2. "
3.Teaduslik tekst. "Pääsukesed"
4.Draama
7. nädal -9.-13.mai
1.Pöördsõnade liigid ja kokku-,lahkukirjutamine
2. "
3.Luts "Kapsapea"
4.Loetud teose arutelu
8. nädal -16.-20. mai
1.Pöördsõnade kokku-, lahkukirjutamine
2. "
3.filmist. Fotost.
4. Perioodi lõpetamine
3.
Õpilased saavad selgeks tegusõna mõiste,vormid, kokku-,lahkukirjutamise ja oskavad lugeda erinevaid tekste ja neid analüüsida õpetaja suunavate küsimuste abil.
Kogu perioodi jooksul saadud hinded on võrdse kaaluga.Perioodihinne kujuneb saadud hinnete keskmisena.
Etteütlut hinnatakse vasavalt riiklikule hindamisjuhendile: 0-1 viga-5
2-3 viga-4
4-6 viga-3
7 ja enam viga-2
Teose vastamisel hinnatakse seda, kui põhjalikult on õpilane vastused andnud.Hinne 5 -õpilase arutlus antud küsimuste põhjal on pikk ja põhjalik; hinne 4-õpilane vastab põhimõtteliselt õigesti, aga puudu jääb põhjalikkusest, hinne 3 -õpilase vastused on lünklikud; hinne 2-teos on lugemata või ei suudeta selle põhjal suures osas küsimustele vastata.