Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Eesti keel ja kirjandus: 8b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Heidi Truu

eesti keele ja kirjanduse õpetaja

Kontakt: Heidi.Truu@nooruse.edu.ee

Loodud: 17. jaanuar 2011. a. kell 19.41
Muudetud: 17. jaanuar 2011. a. kell 19.41

Õppeaasta: 2010/2011

Õppekava: Põhikooli õppekava, III veerand

Kestvus: 4 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli aineõpetus taotleb, et õpilane austab eesti keelt kui rahvuskultuuri kandjat, arendab kriitilist mõtlemist ja analüüsioskust,loeb eakohast väärtkirjandust, kujundab selle kaudu oma kõlbelisi tõekspidamisi, rikastab oma mõttemaailma, väärtustab head keeleoskust nii kõnes kui ka keeles, õpib hankima teavet erinevatest allikatest.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I nädal 17-21 jaan
1. Koondlause. Hõlmavad määrused
2. Psühholoogiline romaan. A.Marshall #Ma suudan hüpata üle lompide"
3. Koondlause Samaväärsed määrused ja täiendid
4. "Ma suudan hüpata üle lompide"

II nädal24-28 jaan
1. Kordame i j õigekirja
2. "Ma suudan hüpata üle lompide" sisutöö
3. Etteütlus (i ja j õigekiri ja koondlause kirjavahemärgid)
4. "Ma suudan hüpata üle lompide"

III nädal 31 jaan- 4. veebr
1. Suusalaager
2. ###########
3.###########
4.###########

IV nädal 7-11 veebr
1. Liitlause mõiste
2. W.Golding "Kärbeste jumal" katk
3. Rindlausemõiste ja kirjavahemärgid
4. Arendame rühmas töötamise oskust. "Kärbeste jumal"

V nädal 14-18 veebr
1. Rindlause kirjavahemärgid
2. R.Põder "Päevalilled"
3. Häälikute märkimine kirjas
4. A. Christie "Pansionadi saladused" või mõni muu kriminaalromaan. Sisutöö

VI nädal 21-23 veebr.
1. Kriminaaaljutustus. Teose tutvustus
2. Otsekõne kirjavahemärgid
3. M. Coleman "Võrgudetektiivid"
4. Etteütlus ( rindlause ja otsekõne)

VII nädal 28veebr-4. märts
1. Noorsookirjandus. "Kuidas elad, Ann?"
2. Tsitaadid ja tsitaatsõnad
3. K.Mazetti "Jumala ja minu vahel on kõik läbi" või mõni muu noorsooromaan. Sisutöö
4. Ütte kirjavahemärgid

VIII nädal 7-11 märts
1. Otsekõne asendamine kaudkõnega
2. Noorsookirjanduse tutvustus
3. Õigekirja kordamine, kaashäälikuühendi märkimine kirjas.
4. Arendame kirjutamisoskust. Kirjand ( kodus lõpetada)

IX nädal 14-18 märts
1. Harjutav etteütlus
2. "Berti piinad"
3. Etteütlus (ütte kirjavahemärgid ja häälikuühendi märkimine kirjas)
4. "Berti piinad"

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane loeb läbi kolm raamatut ja oskab neid analüüsida. Tunneb koond- ja rindlause ja ütte kirjavahemärke ning oskab neid tekstis kasutada. Tunneb häälikuühendi reegleid ja kirjutab veatult.

Hindamine üles

Õpilane sab seitse arvestuslikku hinnet : kolm etteütlust ja kolm ramatu sisutööd ja kirjand. Peale selle klassi- ja kodutööd
Etteütlus
"5" 0-1 viga
"4" 2-3 viga
"3" 4-7 viga
"2" 8-11 viga
"1" 12-
Loovtööd: "5"-tekst vastab teemale, on isikupärane, mõtted esitatud selgelt, lausestus korrektne, ülesehitus loogiline ja liigndatud, 0-3 viga,
"4"- tekst vastab teemale, mõtted esitatud selgelt, lausestus kohati ühekülgne, ülesehituses liigendusvigu, 4-8 viga.
"3"- tekst vastab teemale, on arusaadav, lausestusraskused, liigendusvead, 9-12 viga.
"2"- tekst on raskesti mõistetav, lause ja sõnavara algeline, ülesehitus ebaloogiline, üle 12 vea.
"1"- tekst ei vasta teemale.