0 kaarti!
Autor: Anneli Auväärt abiõpetaja, eesti keel teise keelena õpetaja Kontakt: Anneli.Auvaart@nooruse.edu.ee |
Loodud: 9. detsember 2014. a. kell 12.40
Muudetud: 9. detsember 2014. a. kell 12.40
Õppeaasta: 2014/2015
Õppekava: Gümnaasiumi õppekava, II kursus
Kestvus: 36 tundi
Gümnaasiumi võõrkeeleõpetusega taotletakse, et õpilane:
1) huvituks võõrkeele õppimisest ja oleks võimeline enesetäiendamiseks võõrkeeltes;
2) kasutaks, täiendaks ja arendaks omandatud õpiviise- ja võtteid;
3) omandaks lugemisvilumuse, mõistaks ja oskaks tõlgendada erinevaid tekste ja kasutada seletavat sõnaraamatut;
4) julgeks ja oskaks suhelda õpitavas võõrkeeles erinevates situatsioonides;
5) suudaks aru saada erinevate inimeste võõrkeelselt kõnest ja vestlusest;
6) oskaks ennast kirjalikult väljendada õpitud temaatika piires;
7) tunneks õpitava võõrkeele maa kultuurile eseloomulikke käitumis- ja suhtlusnorme, nende kasutamist kõnes ja kirjas;
8) tunneks huvi õpitava maa kultuuri ja kirjanduse vastu;
9) suudaks omandatud keeleoskust iseseisvalt edasi arendada ja juurde õppida.
I NÄDAL:
1.-2. Kodu ( eluruumid ja esemed)
II NÄDAL:
1. KONTROLLTÖÖ: eluruumid ja esemed.
2. Osastav kääne.
III NÄDAL :
1. Osastav kääne.
2. Tunnikontroll: osastav kääne. Toiduained.
IV NÄDAL :
1.-2. Toit.
V NÄDAL:
1.-2.Puuviljad ja marjad.
VI NÄDAL :
1. E-õppe päev.
2. Vabariigi aastapäev.
VII NÄDAL:
1. Köögiviljad.
2. Kotdamine: toit.
VIII NÄDAL :
1. Nõustumine-mittenõustumine. Omadussõna.
2. KONTROLLTÖÖ: tegusõna minevik, toiduained, puuviljad ja marjad, köögivili. 8.03
2. Nõustumine - mittenõustumine. Omadussõnad.
XI NÄDAL:
1. Omadussõna. Värvused.
2. Värvused. Riietusesemed.
XII NÄDAL :
1.-2. Kordavad harjutused.
2. KONTROLLTÖÖ: omadussõna, värvused, riideesemed.
XIII NÄDAL:
1. KONTROLLTÖÖ: omadussõnad, värvused, riideesemed.
2. Omastav kääne. Harjutused.
XIV NÄDAL :
1. Omastav kääne.
2. TK: omastav kääne. Kus? Kuhu? Kust?
XV NÄDAL:
1. Kaupluses.
2. Kaupluses. Dialoogid.
XVI NÄDAL:
1.-2. Kellaaeg.
XVII NÄDAL:
1. Kellaaeg. Harjutused.
2. KONTROLLTÖÖ: kellaaeg.
XVIIII NÄDAL :
1.- 2. Kordamine.
XVII NÄDAL ( 21.-25.05):
1.Kordamine.
2.Kordamine. Aasta kokkuvõte.
II kursuse lõpuks õpilane:
1) suudab mõista tuttaval keelematerjalil põhinevat õpetaja ja kaasõpilaste kõnet;
2) on võimeline läbitud õppematerjaliga tekstidest, monoloogidest ja dialoogidest ära tundma tuttavaid keelendeid ja lausestruktuure;
3) oskab kasutada õpitud sõnavara ja keelestruktuure lausete ja minidialoogide koostamiseks;
4) oskab tervitada, hüvasti jätta, ennast esitleda, mõne lausega jutustada oma perest, teab toiduainete, puuviljade- ja köögiviljade nimetusi, saab hakkama lihtsamate repliikide ja küsimustega toidukaupluses, teab riideesemete nimetusi ja värvusi, oskab öelda ja küsida kellaaega;
5) oskab esitada mõnda lihtsat küsimust ( Kes see on? Mis see on? Kuidas läheb? Kui vana sa oled? Kui palju maksab? Kus? Kuhu? Kust? ) ja neile vastata;
6) oskab lugeda häälega, õige häälduse ja intonatsiooniga;
7) omab algteadmisi keeleteadmistest: tegusõna mineviku moodustamine, omadussõna, omadussõna+nimisõna ühildumine, nimisõna käänamine omastavas, alaleütlevas ja osastavas käändes, omastavad asesõnad, kellaaja ütlemine.
Hindamisel kasutatakse kokuvõtvat ja kujundavat hindamist
II kursuse hinde kujundamine:
KT - 1 arvestuslik
Protsessihinded - kokku 1 kokkuvõttev hinne
Puudulikele töödele on üks järeltöö võimalus 10 päeva jooksul alates töö kätte saamisest. Puudumiste korral on tarvis KT-d järele vastata. Positiivse kursusehinde ( hinne 3 )saamiseks võib olla ainult üks puudulik hinne . Kui töö on esitamata või sooritamata, kajastub see e-koolis "0"-na, mis asendatakse hindega peale töö sooritamist. Kui perioodi lõpus on sootitamata töid, asendatakse "0" hindaga "1".
Hindamisnormid:
hinne 5 - 100-90%
hinne 4 - 89-75%
hinne 3 - 74-50%
hinne 2 - 49-20%
hinne 1 - 19 - 0%
Konsultasioonid E. kell 15.30-16.15 ruumis 412, järeltööd kokkuleppel.