0 kaarti!
Autor: Maret Laurson eesti keele ja kirjanduse õpetaja Kontakt: Maret.Laurson@nooruse.edu.ee |
Loodud: 26. märts 2013. a. kell 23.50
Muudetud: 1. aprill 2013. a. kell 16.37
Õppeaasta: 2012/2013
Õppekava: Põhikooli õppekava, IV veerand
Kestvus: 4 tundi nädalas
Keel on mõtlemis-, suhtlemis-, ja õppimisvahend. Mida paremini emakeelt vallatakse, seda paremini saame elus erinevates situatsioonides hakkama. Kirjanduse tundides õpime erinevate tekstide lugemise ja analüüsimise kaudu nägema meid ümbritsevat
maailma mõtestama ja arvamust kujundama, põhjendama. Õpime tundma erinevaid ˛anre ja stiile.
Eesti keele tundides lihvime õigekirja, rikastame sõnavara. Jätkame tutvust erinevate tarbetekstidega, arutleva kirjandi sisu ja
kompositsiooni küsimustega.
1. nädal. 25.-27. märts
1. Ainekaardi tutvustamine. Reisimuljed Taanist
2. Pressikonverents "Taani, Inglismaa"
3. Klassikirjand. Reisikirja kirjutamine
4. Klassikirjand. Reisikirja kirjutamine
2. nädal. 1.-3. aprill
1. Sõnavara rikastamine. Kordamisharjutused töövihikust
2. Ballaad. Olulised tekstid eesti kirjandusest
3. Lausete liigid
4. Luule lugemine, mõtestamine
3. nädal. 8.-10. aprill
1. Liitlause. Liitlause kirjavahemärgid. Käänamistabel
2. Novell. Näidete lugemine, analüüs
3. Lauselhend
4. Lugemisülesannete lahendamine
4. nädal. 15.-17. aprill
1. Kirjavahemärkide kordamine. Pööramistabel
2. Ajakirjanduslike tekstide lugemine. Analüüs
3. Kirjavahemärgid. Arvestus
4. Kirjanduslike mõistete kordamine
5. nädal. 22.-24. aprill
1. Lünktekstide täitmine, tekstide kirjavahemärgistamine
2. Lugemisülesannete lahendamine
3. Kirjandi ülesehitus ja stiil
4. Õigekiri. Võõrsõnad
6. nädal. 29.-30. aprill
1. Proovieksam
2. Tagasiside proovieksami lugemisülesannetele
7. nädal. 6.-9. mai
1. Veaohtlike vormide käänamine ja pööramine
2. Tekstide lugemine, lausekujundite leidmine, küsimustele vastamine
3. Veaohlike vormide käänamine ja pööramine. Omadussõnade võrdlusastmed
4. Sõnavara. Võõrsõnad
8. nädal. 13.-17. mai
1. Kordamisharjutused
2. Luule vastamine
3. Kordamisharjutused
4. Kultuuritesti lahendamine
9. nädal. 20.-24. mai
1. Kordamine
2. Kordamine
3. Kordamine
4. Kordamine
Õpilased oskavad loetut analüüsida, argumenteeritult oma arvamust kujundada, tunnevad erinevaid ˛anre ja stiile ning oskavad neid
määrata; tunnevad õigekirja, oskavad kirjutada arutlevat kirjandit.
Veerandihinne kujuneb kõikide hinnete keskmisena. Proovieksamit hinnatakse põhikooli riigiekamijuhendi alusel ja on kahekordse kaaluga.