Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Eesti keel ja kirjandus: 9b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Heidi Truu

eesti keele ja kirjanduse õpetaja

Kontakt: Heidi.Truu@nooruse.edu.ee

Loodud: 23. märts 2013. a. kell 10.23
Muudetud: 23. märts 2013. a. kell 10.23

Õppeaasta: 2012/2013

Õppekava: Põhikooli õppekava, IV veerand

Kestvus: 4 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Eesti keel on meie emakeel, milles me mõtleme. Selle keele oskus on iga eestlase aukohus. Hea lugemisoskus ja tekstist arusaamine on aluseks teiste ainete mõistmisel. Lugemine avaldab silmaringi ja arutlusoskus aitab kaasa rääkida erinevate probleemide mõistmisel.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I nädal 25-28 märts
1. Sissejuhatus veerandisse, kokkulepped, algustähe ortograafia kordamine
2. Etteütlus
3. Arendame lugemisoskust. J.Smuul "Muhu monoloogid"
4.Filmi "Siin me oleme" vaatamine

II nädal 1-5 aprill
1. Sõnade poolitamine
2. Sõnalühendid. Konspekteerimine
3. Ballaadi mõiste kordamine. M.Under "Merilehmad"
4. E.Enno luulet

III nädal 8-12 aprill
1. Veaohtlikke noomenivorme. Omasussõna võrdlusastmed
2. Veaohtlikke verbivorme
3. A.Gailit "Toomas Nipernaadi" katk "Valged ööd"
4. "Valged ööd"

IV nädal 15-19 aprill
1. Eksamivihikust ülesannete lahendamine
2. Kirjavahemärgid liht- ja koondlauses
3. J.kross "Kolme katku vahel" katk
4. "Kolme katku vahel"

V nädal 22-26 aprill
1. Kirjand
2. Kirjand
3. Lugemisülesanne eksamivihikust
4. Vabalt valitud raamatu vastamine

VI nädal 29 aprill-3 mai
1. J.Kruusvall "Antsu lapsepõlv"
2. "Vaikuse hääled"

VII nädal 6-10 mai
1. Eksamivihik
2. Eksamivihik
3. Eksamivihik
4. Eksamivihik

VIII nädal 13-17 mai
1. Rind- ja põimlause kirjavahemärkide kordamine
2. Lauselühendi kirjavahemärgid
3. "Silma taga"
4. Kuidas sõnadega mõjutada? "Oraakli surm"

IX nädal 20-24 mai
1. Arendame kirjutamisoskust
2."Ka mina tahan kuskilt pärit olla"
3. Eksamivihik
4. Eksamivihik Valmistume eksamiks

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane kordab põikooli jooksul omandatud materjali (poolitamist, konspekteerimist, kirjavahemärke), arendab lugemisoskust ja teksti mõistmist, loomingulise töö koostamisoskust.

Hindamine üles

Õpilase hinne kujuneb veerandi jooksul saadud hinnetest (kirjand, etteütlus, kodu- ja tunnitööd)
Kirjandi hindamisjuhend on õpilasel eksamivihikus.