Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

C-võõrkeel (V): 11abc_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Anneli Auväärt

abiõpetaja, eesti keel teise keelena õpetaja

Kontakt: Anneli.Auvaart@nooruse.edu.ee

Loodud: 14. jaanuar 2013. a. kell 08.37
Muudetud: 14. jaanuar 2013. a. kell 09.00

Õppeaasta: 2012/2013

Õppekava: Gümnaasiumi õppekava, II kursus

Kestvus: 31 tundi

Miks me seda ainet õpime? üles

Gümnaasiumi võõrkeeleõpetusega taotletakse, et õpilane:
1) huvituks võõrkeele õppimisest ja oleks võimeline enesetäiendamiseks võõrkeeltes;
2) kasutaks, täiendaks ja arendaks omandatud õpiviise- ja võtteid;
3) omandaks lugemisvilumuse, mõistaks ja oskaks tõlgendada erinevaid tekste ja kasutada seletavat sõnaraamatut;
4) julgeks ja oskaks suhelda õpitavas võõrkeeles erinevates situatsioonides;
5) suudaks aru saada erinevate inimeste võõrkeelselt kõnest ja vestlusest;
6) oskaks ennast kirjalikult väljendada õpitud temaatika piires;
7) tunneks õpitava võõrkeele maa kultuurile iseloomulikke käitumis- ja suhtlusnorme, nende kasutamist kõnes ja kirjas;
8) tunneks huvi õpitava maa kultuuri ja kirjanduse vastu;
9) suudaks omandatud keeleoskust iseseisvalt edasi arendada ja juurde õppida.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I NÄDAL ( 21.-25.01):
1. Menüü. Toiduained.
2. Kohvikus. Dialoogid.

II NÄDAL ( 28.01-1.02):
1. Tekst: Minu menüü. Töö teksiga, küsimustele vastamine.
2. Dialoogide koostamine.

III NÄDAL ( 4.-8.02):
1.-2. Kaasaütlev kääne. Harjutused.

IV NÄDAL ( 11.-15.02):
1. Kordamine: Toiduained, menüü, kaasaütlev kääne..
2. KONTROLLTÖÖ: toiduained, menüü, kaasaütlev kääne. 13.02

V NÄDAL ( 18.-22.02):
1. Kelleks ma tahan saada? Elukutsed.
2. Tõlkelaused. Dialoogid.

VI NÄDAL ( 25.02 - 1.03):
1. Tegevuspäev.
2. Tekst: Minu töö. Tekstist info leidmine.

VII NÄDAL ( 4.-8.03):
1. Osutavad asesõnad see ja too. Harjutused.
2. Kordamine: elukutsed.

VIII NÄDAL ( 11.-15.03):
1. KONTROLLTÖÖ: elukutsed, osutavad asesõnad. 11.03
2. Riideesemed, riietus.

IX NÄDAL ( 25. - 29.03):
1. Värvused. Kuidas ma riides käin. Kirjeldus.
2. Tekst: minu riietus. Teksti lugemine ja tõlkimine.

X NÄDAL ( 1.-5.04):
1. Millal? Mis kuupäeval? Mis aastal? Järgarvud.
2. Millal? harjutused.

XI NÄDAL ( 8.- 12.04):
1. Kordamine: riietus. Mis kuupäeval? Mis aastal?
2. KONTROLLTÖÖ: riietus. Millal? 10.04

XII NÄDAL ( 15.- 19.04):
1. Pühad, tähtpäevad.
2. Dialoogid, õnnitlused.

XIII NÄDAL ( 22.-26.04):
1. Tekst: Pühad. Küsimustele vastamine, töö tekstiga.
2. Omastav kääne. Harjutused.

XIV NÄDAL ( 29.04 - 3.05):
1. Tegevuspäev.
2. 1.mai

XV NÄDAL (6. -10.05):
1. Osastav kääne. Harjutused.
2. Kordamine: pühad, osastav kääne.

XVI NÄDAL ( 13.- 17.05):
1. KONTROLLTÖÖ: pühad, osatav kääne. 13.05
2. Kordamine.

XVII NÄDAL ( 20. -24.05):
1. Loovtööd.
2. Kursuse kokkuvõte.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

II kursuse lõpuks õpilane:
1) oskab lugeda ja saab aru lihtsast adapteeritud tekstist, suudab sealt leida olulist infot;
2) suudab mõista tuttaval keelematerjalil põhinevat õpetaja ja kaasõpilaste kõnet;
3) on võimeline läbitud õppematerjaliga tekstidest, monoloogidest ja dialoogidest ära tundma tuttavaid keelendeid ja lausestruktuure;
4) oskab kasutada õpitud sõnavara ja keelestruktuure lausete ja minidialoogide koostamiseks;
5) oskab kasutada kursuse jooksul õpitud temade sõnavara: toiduained, menüü, elukutsed, riietus, värvused, pühad.
6) oskab esitada lihtsaid küsimusi ja neile vastata;
7) oskab lugeda häälega, õige häälduse ja intonatsiooniga;
8) oskab kasutada läbitud grammatikamaterjali: osutavad asesõnad see ja too, kaasaütlev ja omastav kääne, Mis aastal? Mis kuupäeval?

Hindamine üles

II kursuse hinde kujundamine:
KT - 4 hinnet
Protsessihinded - kokku 1 kokkuvõttev hinne

Puudulikele töödele on üks järeltöö võimalus 10 päeva jooksul alates töö kätte saamisest. Esitamata tööd või tegemata kontroltööd kajastuvad eKoolis nullina. Kui töö sooritatakse, asendub "0" hindega. Kui perioodi lõpus on töö sooritamata, asendub "0" hindega "1". Puudumiste korral on tarvis KT-d järele vastata. Positiivse kursusehinde ( hinne 3 ) saamiseks võib olla ainult üks puudulik hinne .
Hindamisnormid:
hinne 5 - 100-90%
hinne 4 - 89-75%
hinne 3 - 74-50%
hinne 2 - 49-20%
hinne 1 - 19 - 0%
Konsultasioonid E. kell 15.30-16.15 ruumis 412, järeltööd kokkuleppel.