Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

C-võõrkeel (V): 10abc_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Maren Asumets

võõrkeeleõpetaja

Kontakt: Maren.Asumets@nooruse.edu.ee

Loodud: 7. jaanuar 2013. a. kell 16.22
Muudetud: 8. jaanuar 2013. a. kell 18.32

Õppeaasta: 2012/2013

Õppekava: Gümnaasiumi õppekava, II kursus

Kestvus: 2 tundi

Miks me seda ainet õpime? üles

Vene keele kui kolmanda omandatava võõrkeele õpe võimaldab õpilasel laiendada oma suhtlemisvõimalusi ja kultuurilist silmaringi, omandada oskus märgata ja väärtustada erinevate kultuuride eripära, tagab juurdepääsu teadmisallikaile ning loob eeldused vahetuks suhtlemiseks, toetab õpinguid ja tegevust ühiskonnas.
keele õpetusega taotletakse, et õpilane:
1) saavutab keeleoskuse taseme, mis võimaldab tal igapäevastes suhtlusolukordades toime tulla;
2) huvitub võõrkeelte õppimisest ning nende kaudu silmaringi laiendamisest;
3) omandab oskuse märgata ja väärtustada erinevate kultuuride eripära;
4) tunneb erinevaid võõrkeelte õppimise strateegiaid ning oskab neid iseseisvalt kasutada;
5) huvitub õpitavat keelt kõnelevatest maadest ja nende kultuurist;
6) oskab kasutada eakohaseid võõrkeelseid teatmeallikaid ( nt teatmeteosed, sõnaraamatud, internet), et leida vajalikku infot ka teistes valdkondades ja õppeainetes.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I NÄDAL ( 7.-11.01)
1. Kordamine. Arvsõnad, kellaaeg
2. Kordamine kontrolltööks: raha, vanus, kellaaeg

II NÄDAL ( 14.01-18.01)
1. Palju maksab? Toiduained
2. Toiduained, kogused, dialoogid

III NÄDAL ( 21.-25.01)
1. Kaupluses-sõnavara, dialoogid. Mis kellast?
2. Kordamine-kaupluses, sööklas

IV NÄDAL ( 28.01-1.02)
1. Kuidas läheb? Kellel? Määrsõnad(hästi, suurepäraselt, halvasti...)
2. KONTROLLTÖÖ - 29.01

V NÄDAL ( 4.-8.02)
1. Kellel? Minul/... on... dialoogid
2. Köögiviljad, puuviljad, marjad;

VI NÄDAL ( 11.02-15.02)
1. Tegusõnade pööramine olevikus(tegema, rääkima)
2. Kordamine. Harjutused.

VII NÄDAL ( 18.-22.02)
1. Nõustumine-mittenõustumine. Omadussõna.
2. Õnneks/kahjuks; Omadussõna. Värvused.

VIII NÄDAL ( 25.02-1.03)
1.Värvused. Riietusesemed.
2. Kordamine. Dialoogid, harjutused

IX NÄDAL ( 4.-8.03)
1. Kordavad harjutused.
2. KONTROLLTÖÖ: tegusõna olevik, toiduained, puuviljad ja marjad, köögiviljad. - 5.03

X NÄDAL ( 11.-15.03)
1. Kelle oma? Jutustame pildist(vasakul/paremal/ees/taga)
2. Naabrid, Kes mida teeb? Harjutused. Jutustamine

XI NÄDAL (18.-22.03)
1. Tegusõna minevik, millal? Harjutused
2. Nädalapäevad; hommikul/õhtul/päeval/öösel- dialoogid

XII NÄDAL ( 25.-29.03)
1. Tunnikontroll: dialoogide esitamine
2. KONTROLLTÖÖ: omadussõna, värvused, riideesemed - 26.03

XIII NÄDAL (1.-5.04)
1. Veel/juba; eesnimi, isanimi, perekonnanimi. Kordamine
2. Harjutused

XIV NÄDAL ( 8.-12.04)
1. I pöördkonna tegusõnade pööramine,
2. Määrsõnad, küsimustele vastamine

XV NÄDAL ( 15.-19.04)
1. Töö tekstiga(Kontor); Kus? Harjutused
2. Millal? Vara/hilja Harjutused

XVI NÄDAL ( 22.-26.04)
1. Millal? Paralleeltegevused, paarid. Harjutused
2. KONTROLLTÖÖ-23.04

XVII NÄDAL ( 29.04-3.05)
1. Dialoogid
2. Harjutused

XVIII NÄDAL ( 6.-10.05)
1. Dialoogid
2. Harjutused

XIX NÄDAL ( 13.-17.05)
1. Dialoogid
2. Harjutused

XX NÄDAL ( 20.-24.05)
1. Kordamine
2. Kordamine. Aasta kokkuvõte

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
1) saab õpitud temaatika piires aru lausetest ja sageli kasutatavatest väljenditest
2) mõistab õpitud temaatika piires olulist - enesetutvustus, välimus, iseloom, pere;
3) oskab lugeda ja saab aru lihtsamatest adapteeritud tekstidest;
4) oskab kasutada vajaliku info saamiseks sõnaraamatut, internetti;
5) oskab moodustada lihtsamaid küsimusi ja neile vastata, koostada minidialooge näidete põhjal;
6) oskab kasutada kõnes ja kirjas II veerandil läbitud keelematerjali: isikulised asesõnad omastavas ja osastavas käändes,omadussõna ja nimisõna käänamine seestütlevas käändes;
7) oskab töödada iseseisvalt, grupis ja rühmas;
8) suudab mõista tuttaval keelematerjalil põhinevat õpetaja ja kaasõpilaste kõnet

Hindamine üles

Keeleliste kontrollharjutuste ja testide hindamine:
Hinne "5" - 90-100% punktide arvust
Hinne "4" - 75- 89% punktide arvust
Hinne "3" - 50 -74% punktide arvust
Hinne "2" - 20 -49% punktide arvust
Hinne "1" - 0 - 19% punktide arvust

Õppeveerandi vältel toimub
1) Jooksev hindamine ettevalmistuseta, tunni töö
2) Jooksev hindamine ettevalmistusega; sõnavara tundmise kontrollimine
3) 4 kontrolltööd
4) dialoogide esitamine
Kui töö on esitamata või kontrolltöö sooritamata, kajastub see eKoolis nullina- "0", mis asendub hindega pärast töö tegemist või "1"-ga, kui veerandi lõpuks tööd järele ei vastata.
Kõik testid peavad olema sooritatud vähemalt rahuldavale hindele. Järelvastamine 10 õppepäeva jooksul peale testi kättesaamist või (haiguse puhul) kooli tulemist.
Konsultatsioon R kell 14.00-16.00 ruumis 005.
Järelvastamine õpetajaga kokkuleppel.

Veerandi koondhinne kujuneb kõigi veerandi vältel saadud hinnete põhjal, kontrolltöö hinne on suurema kaaluga jooksvatest hinnetest.