Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Eesti keel ja kirjandus: 7b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Heidi Truu

eesti keele ja kirjanduse õpetaja

Kontakt: Heidi.Truu@nooruse.edu.ee

Loodud: 1. november 2010. a. kell 16.55
Muudetud: 1. november 2010. a. kell 16.55

Õppeaasta: 2010/2011

Õppekava: Põhikooli õppekava, II veerand

Kestvus: 4 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli aineõpetus taotleb, et õpilane austab eesti keelt kui rahvuskultuuri kandjat, väärtustab head keeleoskust nii kirjalikus kui ka suulises kõnes, õpib mõtestatult lugema eri liike tekste, õpib hankima teavet erinevatest allikatest.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I nädal 1-5 november
1. Kokkuvõte astmevaheldusest
2. Kordamine kontrolltööks
3. Projekti "Mardid. Kadrid" tutvustus, rühmade moodustamine
Õpime kõnelema. Kõne koostamine
4. Kõne ettekandmine

II nädal 8-12 november
1. Tagasiside kontrolltööst. Käändsõna liigid ( h 66)
2. Ainsuse nimetav kääne
3. Raamatu "Crazy" , "Haldjatants" või "Pärnaõie tee" sisutöö
4. Raamatute arutelu

III nädal 15-18 vovember
1. Teatriõpetus - lavaline liikumione, lavakõne, teatriõhtu peaproov
2. ########
3.########
4.########

IV nädal 22-26 november
1. Ainsuse omastav kääne
2. Ainsuse omastavast teised ainsuse käänded
3.Projekti "Mardid. Kadrid" esitamine
4. ####################

V nädal 29 nov - 3 dets.
1. Ainsuse omastavast mitmuse nimetav
2. Lühikirjand (Õ h 89)
3. Luuletus kui peitepilt
4. Luule vorm

VI nädal 6- 10 dets
1. Ainsuse osastav
2.Ainsuse osastavast mitmuse omastav
3. Luule stiilikujundid
4. Luule stiilikujundid

VII nädal 13-17 dets
1. Mitmuse omastavast teised mitmuse käänded
2.####################
3. Meenutame luule ilmekat esitamist.
4. Luuletuse esitamine (peast)

VIII nädal 20-22 dets
1. Mitmuse osastav kõige raskem kääne
2. ##############
3. Jõululuuletuste kirjutamine ja esitamine
4. Jõululuuletuste esitamine

IX nädal 10-14 jaanuar
1. i- mitmuse moodustamine
2. ###########
3. Luule˛anrite tutvustus
4. Perioodi lõpetamine, tagasiside

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane omandab astmevahelduse (välte- ja laadivaheldus), õpib käänamist, tunneb veaohtlikke käändevorme. Tunneb rahvakalendi tähtpäevi, oskab koostada kõnet ja seda esitada. Õpib tundma luule˛anre.

Hindamine üles

Õpilane saab kuus arvestuslikku hinnet ( kontrolltöö, kõne koostamine ja ettekandmine, Projekti vastamine, kirjand, luuletuse esitamine) ja protsessihindeid: kodu - ja klassitööd
Kontrolltöö:
"5" 100-90%
"4" 89-70 %
"3" 69-50%
"2" 49-25%
"1" 24-

Loovtööd:
"5"- tekst vastab teemale, on isikupärane, mõtted esitatud selgelt,ja veenvalt,0-3viga
"4" - tekst vastab teemale mõtted esitatud arusaadavalt, 4-6 viga
"3"- tekst vastab teemale, kuid on üldsõnaline ja lausestusraskustega, 7-8 viga
"2"- tekst vastab üldjoontes teemale, on raskesti mõistetav, lausestus algeline, 9-12 viga
"1"- tekst ei vasta teemale, lausestus algeline, üle 12 vea.