Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Eesti keel: 2b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Raina Rääp

klassiõpetaja

Kontakt: Raina.Raap@nooruse.edu.ee

Loodud: 13. september 2021. a. kell 10.25
Muudetud: 13. september 2021. a. kell 10.32

Õppeaasta: 2020/2021

Õppekava: Põhikooli õppekava, I trimester

Kestvus: 7 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli emakeeleõpetusega taotletakse, et õpilane
• kasutab kõnet ja kirja vastavalt olukorrale ja eesmärgile, kirjutab õigesti;
• suhtub oma keelekasutusse kriitiliselt, on valmis seda täiustama;
• omandab põhiarusaamad emakeelest ja keelest üldse;
• arendab isikustiili, kujundab selget ja arusaadavat kõnet ja kirja;
• oskab lugeda ja kuulata aktiivselt ja kontsentreeritult;
• loeb eesmärgipäraselt ja mõistab loetut;
• huvitub kirjandusest, oskab näha seoseid kirjanduse ja teiste kunstiliikide vahel;
• tunneb oma rahvuskirjandust.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

01.-02.09.
LUGEMINE: Tere, sõbrad!
KEELEÕPETUS:Lause, sõna, jutuke.
KIRJATEHNIKA: Uu

06.09.-10.09.
L: Anna jutuke. Aadama jutuke. Vanad sõbrad.Pärislaste põhikoolis. Lausete kasvatamine. Septembrihommik. Homme on ....päev. Liisusalm.
KÕ: Suur algustäht. Lauselõpumärgid. Mida teeb? Mida teevad?
KT: , V v, B b

13.09.-17.09.
L: Tähestikulaul. Oh seda tähestikku! Koolis kolle ei ole. Paula päästab Kassiopeiat. I, II
KÕ: Tähestik, häälikud. Kes? Mis?
KT: Tt, Ff, Hh

20.09.-24.09.
L: Klassi reeglid. Londiste läheb kooli I, II, III, IV Mis on?
KÕ: Täishääliku pikkus Mida teeb? Mida teevad?
KT: Ee, Oo, Ii

27.09.-01.10.
L: Kooliaed. Naeris naeris. Äraarvamismäng. Ühepajatoit. Puud kannavad vilja.
KÕ: Täishäälikuühend. Mitmus
KT: Aa, Dd

04.10.-08.10.
L: Siili keedupott. Jäneseema pirukas. Punavalge seen. Seene varjus + kuulamisül.
KÕ: Ühesilbilised asesõnad. Omadussõnad
KT: Mm, Nn

110.10.-15.10.
L: Vihmalaul. Vihm. Sügiselugu. Kaks last. Leiutajateküla Lotte. Pätu
KÕ: Vastandsõnad. Suluta kaashääliku pikkus. Suluta kaashäälikud. Sisseütleva käände tunnus.
KT: Ll, Rr, Pp

18.10. -22.10.
L: Kuldsed käed. Korvitäis õunu vanaisa jaoks. Minuga juhtub alati midagi.
KÕ: Tugev sulghäälik sõna alguses, tugev sulghäälik s ja h kõrval,
KT: Kk, Ss

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
¤ oskab lugeda ladusalt eakohast teksti
¤ saab algteadmisi jutukese koostamise ja kirjutamise kohta
¤ oskab kirjutada lause algusesse suurt tähte ja lauselõpumärke
¤ oskab eristada häälikut ja tähte sõnas
¤ tunneb ära täis- ja suluta kaashääliku kolme pikkust, oskab neid kirjutada
¤ teab häälikute liigitust
¤ teab mida teeb? mida teevad? Kellega?/Millega? küsimustele vastavate sõnade õigekirja
¤ teab mitmuse tunnuse -d õigekirja sõnades
¤ kirjutab inimeste ning loomade nimed ja kohanimed suure algustähega

Hindamine üles

LUGEMINE:
Lugemise eest pandav koondhinne veerandi lõpuks väljendab õpilase teadmisi ja oskusi
1) lugemises (õpitud ja tundmatu tekst; luuletuse esitamine)
2) töös lugemispalaga (pala analüüsimine, tegelaste iseloomustamine, peamõtte esiletoomine, järelduste tegemine, kavastamine, jutustamine, töö sõnavaraga, loovad tööd lugemispala juurde)
3) klassivälise lektüüri tundmises

KIRJATEHNIKA hindamisel võetakse arvesse
* õigete tähevormide kasutamist,
* tähtede õiget seostamist,
* kirjutatu puhtust
* ärakirja puhul õigekirja

Minu konsultatsioon on esmaspäeviti 13.00-13.45 ruumis 209. Sel ajal saad:
1) Küsida õpetajalt abi või selgitusi teema kohta, mis on sulle raske.
2) Teha järgi puudumise tõttu tegemata töid.
3) Uuesti vastata halvasti tehtud tööd.