Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Tööõpetus: 2b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Raina Rääp

klassiõpetaja

Kontakt: Raina.Raap@nooruse.edu.ee

Loodud: 13. september 2021. a. kell 10.21
Muudetud: 14. september 2021. a. kell 22.11

Õppeaasta: 2020/2021

Õppekava: Põhikooli õppekava, I trimester

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Tööõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• omandab vajalikud oskused igapäevaeluks, tööks ja harrastusteks;
• omandab teadmisi mitmesuguste materjalide, töövahendite ja -traditsioonide kohta ning oskab neid oma töös kasutada;
• kogeb eneseteostuse võimalusi käelise tegevuse kaudu, arendab loovust ja esteetilist maitset;
• õpib tundma ja valima sobivamaid töövõtteid, olema säästlik ettevõetud töös;
• arendab tööks vajalikke isiksuse omadusi: vastutustunnet, täpsust, püsivust ning töökultuuri ja -harjumusi;
• omandab oskuse iseseisvalt mõelda, töötada, otsustada, hinnata oma tööd kriitiliselt.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

1.nädal
* Sügisene mets
https://www.pinterest.com/pin/849210073469766533/

2.nädal
* Puuviljad
https://www.pinterest.com/pin/423901383683877693/
https://www.pinterest.com/pin/423901383684062580/

3.nädal
* Seened

4.nädal
* Seened

5.nädal
* Öökull

6.nädal
* Siil

7.nädal
* Ämblik

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

õpilane
* kasutab materjale säästlikult
* oskab kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal
* kasutab õpitud tehnikaid ja töövõtteid
* kuulab, jälgib ja saab aru õpetaja suulistest tööjuhistest
* töötab iseseisvalt , arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke
* oskab töökohta tööks organiseerida
* täidab töötades ohutusnõudeid
* tagab korra ja puhtuse töökeskkonnas

Hindamine üles

*Tööõpetuse kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud tarbeeset tervikuna
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, tööde õigsus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.
* 2.klassis kasutatakse suulisi ja kirjalikke sõnalisi hinnanguid.

Konsultatsioon esmaspäeviti kell 13.00 ruumis 209