0 kaarti!
Autor: Raina Tiidovee klassiõpetaja Kontakt: Raina.Tiidovee@nooruse.edu.ee |
Loodud: 31. august 2021. a. kell 13.51
Muudetud: 2. september 2021. a. kell 16.28
Õppeaasta: 2010/2011
Õppekava: Põhikooli õppekava, I trimester
Kestvus: 1 tund nädalas
Kunstiõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• arendab oma vaatlusoskust ja kompimismeelt;
• arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist ning kujutlusvõimet;
• omandab loovtegevuse kogemusi, arendab loovust;
• õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid;
• omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost;
• õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset
1. nädal
Minu suvi (värvipliiats)
2. nädal
Minu nimi
https://www.pinterest.com/pin/447545281702841409/
3. nädal
Pihlakad
https://www.pinterest.com/pin/447545281702940832/
4. nädal
Vihmavarjud
https://www.pinterest.com/pin/447545281703360599/
5. nädal
Sügisesed lehed
https://www.pinterest.com/pin/447545281702832140/
6. nädal
Sügis
https://www.pinterest.com/pin/447545281702940981/
7. nädal
Vihm
8. nädal
https://www.pinterest.com/pin/447545281702952752/
VAHEAEG
10. nädal
Ämblik
https://www.pinterest.com/pin/447545281702897150/
11. nädal
Kaart isale
12. nädal
Jalg
https://www.pinterest.com/pin/AXIUtuK4E6kCsefCXFeevDv8jNiDsgHLjnCTXXn5BEYGJ7W1NeQyqsU/
13. nädal
Laev merel
https://www.pinterest.com/pin/447545281703560385/
õpilane
· omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta;
· kasutab erinevaid materjale ja töövahendeid oma loomingulises tegevuses;
· kasutab materjale säästlikult;
· tutvub erinevate tehnikatega;
· oskab töökohta tööks organiseerida;
· täidab töötades ohutusnõudeid, tagab korra ja puhtuse töökeskkonnas;
· oskab teha lihtsamaid korrastustöid;
· õpib nägema ilu enda ümber.
Kunstiõpetus kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut. Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna. Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus,loomingulisus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.
1.-3.klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
Poolikuks jäänud tõid saab õpilane teha järgi teisipäeviti kell 13.00-13.45 ruumis 106.