Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kunst: 3b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Merle Tustit

klassiõpetaja

Kontakt: Merle.Tustit@nooruse.edu.ee

Loodud: 7. märts 2021. a. kell 17.46
Muudetud: 7. märts 2021. a. kell 17.54

Õppeaasta: 2020/2021

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Esikohal on lapse loomingulise algatusvõime arendamine ja leidurivaistu kujundamine, kuid oluline on ka käeliste oskuste ja vilumuste treenimine.
Kunstiõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• arendab oma vaatlusoskust ja kompimismeelt;
• arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist ning kujutlusvõimet;
• omandab loovtegevuse kogemusi, arendab loovust;
• õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid;
• omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost;
• õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

25.-29. jaanuar
Rahvuslikud mustrid
v: A4 paber, õlipastellid
Töö lõpetamine.

1.-5. veebruar
Küünlapäev.

8.-12. veebruar
Kaart sõbrapäevaks.

15.-19. veebruar
Kuressaare loss
käärilõige ajalehest


VAHEAEG

1.-5. märts
Osalemine konkursil "Aasta lind 2021 - kuldnokk"
pliiatsitöö (nõutud)

8.-12. märts
Inimfiguurid. Inimese kujutamine spordi tegemisel.
v: A3 paber, harilik pliiats, värvilised pliiatsid./rasvakriidid
Info õp. https://www.slideshare.net/kristeltereping/inimese-proportsioonid-35595615

15.-19. märts
Ämblik ämblikuvõrgul (perspektiiv)
Idee: https://www.learnwithplayathome.com/2015/02/spider-web-art-for-kids.html?m=1
v: A4 paber, must viltpliiats, vesivärvid

22.-26. märts
Ämblik ämblikuvõrgul- töö lõpetamine

29. märts -1. aprill
Pühadejänku üllatused
v: A4 paber, värvilised pliiatsid

5.-9. aprill
Lumekellukesed (töö jätkub tööõpetusetunnis)

12.-16. aprill
Erinevate tööde lõpetamine. Aeg maha: asjade mappi panek, karpide korrastamine. Kiirematel lisatöö (pildi värvimine)

VAHEAEG

26.- 30. aprill
Ema portree

3.-7. mai
Oma pusle loomine
v: väljaprinditud pusle, värvilised pliiatsid, käärid
Pusle: https://www.pinterest.com/pin/253749760241803384/

10.-14. mai
Oma pusle loomine- töö lõpetamine. Teiste klassikaaslaste puslede kokkupanek.

17.-21. mai
Oliivipuu.
Ühe kunstniku elu ja töödega tutvumine. Oma kunstiteose loomine kunstniku töö põhjal.
Idee: https://www.pinterest.com/pin/503277327107996256/

24.-28. mai
Oliivipuu- töö lõpetamine.
v: A4 paber, õlipastellid

31. mai-4. juuni
Maagiline maastik
v: A4 paber, vesivärvid, meresool

7.-11. juuni
Praktikapäevad.

NB! Õpetaja võtab endale õiguse teemasid ja teemade järjestust vastavalt vajadusele muuta.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane
· omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta;
· kasutab erinevaid materjale ja töövahendeid oma loomingulises tegevuses;
· kasutab materjale säästlikult;
· tutvub erinevate tehnikatega;
· oskab töökohta tööks organiseerida;
· täidab töötades ohutusnõudeid, tagab korra ja puhtuse töökeskkonnas;
· oskab teha lihtsamaid korrastustöid;
· õpib nägema ilu enda ümber.

Hindamine üles

*Kunstiõpetuse kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, loomingulisus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.

3. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. eKoolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
II poolaastal hindamisele tulevad osaoskused:
* Oskad kasutada õpitud töövõtteid
* Sul on kaasas vajalikud töövahendid
* Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.

Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Lisaks on:
* e- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.

Konsultatsioon kolmapäeviti kell 13.00 - 13.45 ruumis 205.
Sellel ajal saab:
1) Teha järgi puudumise tõttu tegemata töid.
2) Lõpetada tunnis poolelijäänud tööd