0 kaarti!
Autor: Merle Tustit klassiõpetaja Kontakt: Merle.Tustit@nooruse.edu.ee |
Loodud: 7. märts 2021. a. kell 17.46
Muudetud: 7. märts 2021. a. kell 17.54
Õppeaasta: 2020/2021
Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Esikohal on lapse loomingulise algatusvõime arendamine ja leidurivaistu kujundamine, kuid oluline on ka käeliste oskuste ja vilumuste treenimine.
Kunstiõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• arendab oma vaatlusoskust ja kompimismeelt;
• arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist ning kujutlusvõimet;
• omandab loovtegevuse kogemusi, arendab loovust;
• õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid;
• omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost;
• õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset.
25.-29. jaanuar
Rahvuslikud mustrid
v: A4 paber, õlipastellid
Töö lõpetamine.
1.-5. veebruar
Küünlapäev.
8.-12. veebruar
Kaart sõbrapäevaks.
15.-19. veebruar
Kuressaare loss
käärilõige ajalehest
VAHEAEG
1.-5. märts
Osalemine konkursil "Aasta lind 2021 - kuldnokk"
pliiatsitöö (nõutud)
8.-12. märts
Inimfiguurid. Inimese kujutamine spordi tegemisel.
v: A3 paber, harilik pliiats, värvilised pliiatsid./rasvakriidid
Info õp. https://www.slideshare.net/kristeltereping/inimese-proportsioonid-35595615
15.-19. märts
Ämblik ämblikuvõrgul (perspektiiv)
Idee: https://www.learnwithplayathome.com/2015/02/spider-web-art-for-kids.html?m=1
v: A4 paber, must viltpliiats, vesivärvid
22.-26. märts
Ämblik ämblikuvõrgul- töö lõpetamine
29. märts -1. aprill
Pühadejänku üllatused
v: A4 paber, värvilised pliiatsid
5.-9. aprill
Lumekellukesed (töö jätkub tööõpetusetunnis)
12.-16. aprill
Erinevate tööde lõpetamine. Aeg maha: asjade mappi panek, karpide korrastamine. Kiirematel lisatöö (pildi värvimine)
VAHEAEG
26.- 30. aprill
Ema portree
3.-7. mai
Oma pusle loomine
v: väljaprinditud pusle, värvilised pliiatsid, käärid
Pusle: https://www.pinterest.com/pin/253749760241803384/
10.-14. mai
Oma pusle loomine- töö lõpetamine. Teiste klassikaaslaste puslede kokkupanek.
17.-21. mai
Oliivipuu.
Ühe kunstniku elu ja töödega tutvumine. Oma kunstiteose loomine kunstniku töö põhjal.
Idee: https://www.pinterest.com/pin/503277327107996256/
24.-28. mai
Oliivipuu- töö lõpetamine.
v: A4 paber, õlipastellid
31. mai-4. juuni
Maagiline maastik
v: A4 paber, vesivärvid, meresool
7.-11. juuni
Praktikapäevad.
NB! Õpetaja võtab endale õiguse teemasid ja teemade järjestust vastavalt vajadusele muuta.
Õpilane
· omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta;
· kasutab erinevaid materjale ja töövahendeid oma loomingulises tegevuses;
· kasutab materjale säästlikult;
· tutvub erinevate tehnikatega;
· oskab töökohta tööks organiseerida;
· täidab töötades ohutusnõudeid, tagab korra ja puhtuse töökeskkonnas;
· oskab teha lihtsamaid korrastustöid;
· õpib nägema ilu enda ümber.
*Kunstiõpetuse kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, loomingulisus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.
3. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. eKoolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
II poolaastal hindamisele tulevad osaoskused:
* Oskad kasutada õpitud töövõtteid
* Sul on kaasas vajalikud töövahendid
* Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.
Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Lisaks on:
* e- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.
Konsultatsioon kolmapäeviti kell 13.00 - 13.45 ruumis 205.
Sellel ajal saab:
1) Teha järgi puudumise tõttu tegemata töid.
2) Lõpetada tunnis poolelijäänud tööd