Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kunst: 4a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Ülle Jasmin

klassiõpetaja

Kontakt: Ulle.Jasmin@nooruse.edu.ee

Loodud: 26. veebruar 2021. a. kell 10.27
Muudetud: 6. aprill 2021. a. kell 12.56

Õppeaasta: 2020/2021

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli kunstiõpetus taotleb, et õpilane
1) tunnetab oma kunstivõimeid ja -huve, hindab enda ja teiste isikupära;
2) eksperimenteerib mõtete, vahendite, materjalide ja kunstitehnikatega;
3) tegutseb loovates ja uurimuslikes rühmatöödes ühise tulemuse nimel;
4) rakendab oma loomingulisi võimeid ja oskusi ka väljaspool kunstitundi;
5) on avatud erinevate kunsti- ja kultuuriilmingute suhtes;
6) tunneb huvi kunstiloomingu ja paikkondliku kultuuri vastu.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

25.-29. jaanuar
Talv linnas

1.-5. veebruar
Sõbrapäeva mandalad

15.-19. veebruar
https://www.pinterest.com/pin/457819118361118047/

VAHEAEG

1.-5. märts
Metallpühvli aasta
https://www.pinterest.com/pin/419327415301270888/
https://www.pinterest.com/pin/813392382675067747/visual-search/

8.-12. märts
Sinimustvalgetes värvides pilt

15.-19. märts
Kehapropotsioonid
https://www.pinterest.com/pin/413275703280642198/

22.-26. märts
Keha liikumises
https://www.pinterest.com/pin/236298311681997528/

29. märts- 2.aprill
Kanad, kuked
https://www.pinterest.com/pin/19984792073443980/

5.-9. aprill
https://www.pinterest.com/pin/250583166751869996/

12.-16. aprill
Päike
https://www.pinterest.com/pin/256775616230611133/

VAHEAEG

26.-30. aprill

3.-7. mai

10.-14. mai

17.-21. mai


24.-28. mai


31. mai -4. juuni
Õppekäik

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

4. klassis õpilane
* oskab teost esitleda, valikuid põhjendada
* oskab kujutada, väljendada, kujundada vaatluse ja mälu järgi
* oskab oma tööd kavandada
* tunneb lihtsamaid ruumilisuse edastamise võtted (esemete suurussuhted, perspektiiv)
* kasutab värvi kui väljendusvahendit
* oskab kujutada liikumist
* on valmis katsetama uusi tehnikaid
* mõistab erinevate teoste sõnumeid ja eesmärki, uurib ja analüüsib neid (k.a. reklaam ja meedia)
* kasutab visuaalkultuuri tundmaõppimiseks teatmeteoseid ja IKT vahendeid
* uurib disainilahendusi ja leiutab ise

Hindamine üles

Kunstiõpetuse kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut.
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna.
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, loomingulisus ja suhtumine õppetöösse.

Kui töö on esitamata, kajastub see eKoolis nullina. Valmis töö tuleb esitada järgmiseks kunstiõpetuse tunniks. "0" asendub AR (arvestatud) pärast töö esitamist või "MA"-ga, kui tööd ei esitata.

Kokkuvõttev hindamine toimub kaks korda aastas. Hinnanguks on arvestatud (AR) või mittearvestatud (MA).

Konsultatsioon toimub reedetii kell 13.00 ruumis 208.