Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kehaline kasvatus: 1b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Annely Oolup

Kehalise kasvatuse õpetaja

Kontakt: Annely.Oolup@nooruse.edu.ee

Loodud: 3. veebruar 2021. a. kell 18.33
Muudetud: 6. veebruar 2021. a. kell 09.20

Õppeaasta: 2020/2021

Õppekava: Põhikooli õppekava, II trimester

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

- toetab õpillase tervistväärtustava eluviisi kujundamist
- loob aluse iseseisvale liikumisharrastusele
- soodustab huvi spordi- ja tantsusündmuste vastu, innustab jälgima võistlusi ja üritusi ning neis osalema
- toetab õpilase nii kehalist/liigutuslikku kui ka kõlbelist, sotsiaalset ja esteetilist arengut ning tema kujunemist terviklikuks isiksuseks.
- suunab õpilast jälgima oma kehalist vormisolekut ja regulaarselt harjutama
- väärtustab kehalist aktiivsust ja tervislikku eluviisi elustiili osana
- järgib ausa mängu reegleid
- väärtustab koostööd sportimisel ja liikumisel

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

Detsember 2020

Liikumismängud, viskeharjutused paarides
Liikumismängud, hüpitsaga hüppamine
Liikumismängud, teatevõistlused

* koolivaheaeg 22.12- 10.01.2021

Jaanuar 2021

lLikumismängud ja teatevõistlused
Kelgutamine
Kelgutamine
Hüppe-,jooksu-ja toengharjutused matil. Veere kõrvale, tirel ette harjutamine

Veebruar/ märts

Võimlemine. Mängud
Rahvastepalli juurdeviiv mäng (pehme palliga)
Visked paarides.Rahvastepall

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane omandab mitmekülgsed liikumisoskused liikumismängude, harjutuste ja liikumistegevuste kaudu

- harjutab erinevate vahendite viskamist ja püüdmist
- harjutab erinevaid hüppe-ja jooksuviise
- suudab sooritada harjutusi toengus (vähi-ja karukõnd)
- mängib erinevaid liikumismänge
- harjutab lihtsamaid võimlemiselemente (veere kõrvale, tirel ette, turiseis)

Hindamine üles

Kehalises kasvatuses antakse suulisi ja kirjalikke sõnalisi hinnanguid. Hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele, mis toetab õpilase positiivse enesehinnangu kujunemist.

Tunnistusele kantakse kehaline kasvatus hinnates osaoskusi.
III trimestri lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
- tead ja järgid kehalise kasvatuse tunnis(k.a. ujulas) kehtivaid reegleid ja ohutusnõudeid.
- Täidad erinevaid rivi-, hüppe- jooksu-ja viskeharjutusi.

Sõnaliste hinnangute kriteeriumid:
T = tean, oskan, kasutan.
Sooritab harjutusi õigesti ettenähtud tempos.
Oskab rakendada tunnis õpitut.
On mängudes aktiivne, tunneb ja täidab mängureegleid.

P = pean veel harjutama
Sooritab eelpool nimetatut mõningate eksimustega. Vajab veel harjutamist.

O = oskus omandamata
Sooritab harjutusi valesti, lohakalt.
Ei oma teadmisi ja oskusi läbivõetud õppematerjalist.
Mängudes on vähepüüdlik, ei oska mängida kollektiivis, ei tunne mängureegleid.
Mõjuva põhjuseta keeldub sooritamast harjutusi või osalemast mängudes.

Märkused:
Õpilase riietus sisetundides on sisespordijalatsid (tennised või tossud), dressipüksid, T-särk.

NB! Kui õpilane ei saa osaleda tervislikel põhjustel kehalise kasvatuse tunnis, osaleb ta tunnis ja abistab vajadusel õpetajat Vabastustõendi võib lapsevanem/ hooldaja kirjutada õpilase päevikusse või ekooli.