0 kaarti!
Autor: Reet Lasn klassiõpetaja Kontakt: Reet.Lasn@nooruse.edu.ee |
Loodud: 1. veebruar 2021. a. kell 06.46
Muudetud: 1. veebruar 2021. a. kell 06.53
Õppeaasta: 2020/2021
Õppekava: Põhikooli õppekava, aasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Kunstiõpetuse kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut.
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna.
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, loomingulisus ja suhtumine õppetöösse.
Õpilane tunnetab ja arendab oma loomingulisi võimeid. Õpilane õpib tundma visuaalse kunsti väljendusvahendeid ning loob erinevaid kunstiteoseid rakendades erinevaid tehnikaid. Tutvutakse nii mineviku kui ka nüüdisaegse kunstiga
28.01
OP-kunst
04.02
Tööde jätkamine
11.02
Pinginaabri joonistamine
18.02
Eestimaa
VAHEAEG
04.03
Pinginaabri joonistamine
11.03
Tööde lõpetamine
18.03
Kevadlilled. Gua
25.03
Tööde lõpetamine
01.04
Ettevalmistused näidendiks (dekoratsioonid, kuulutus)
08.04
Natüürmort
15.04
Kevadpühad tulemas
VAHEAEG
29.04
Maalitud lilled
06.05
Tööde lõpetamine
13.05
Vaba teema
20.05
Tööde jagamine
27.05
Loovuslaagris
07.-11.06
Praktika
Õpilane oskab:
1) teab eesti kunsti- ja kultuuriobjekte ning kunstnikke, uurib ja võrdleb kunstiteoseid;
2) arutleb enda ja kaaslaste loovtööde üle, tõlgendab oma vaatenurgast erinevate ajastute kunstiteoseid;
3) väljendab visuaalsete vahenditega oma mõtteid, ideid ja teadmisi, kasutades kahe- ja kolmemõõtmelise kujutamise baaselemente ja kompositsiooni põhimõtteid;
4) visandab ja kavandab loovülesandeid lahendades, rakendab erinevaid kunstitehnikaid (maal, joonistus, kollaa, skulptuur, foto, digitaalgraafika, jne);
5) oskab uurimise käigus leida eri teabeallikatest ainealast infot;
6) võrdleb ruumilise keskkonna ja igapäevaste tarbeesemete omadusi, kavandab ideid, kuidas parandada elukeskkonda, mõistab võimalusi, kuidas tarbida loodust säästvalt;
Hindamisel arvestatakse:
1. Teemale vastavus ja loominguline lähenemine sellele.
2. Kompositsiooni väljenduslikkus.
3. Meeleolu edastamine värvidega.
4. Figuuride dünaamika.
5. Töö korrektsus. Kokkuvõttev hinne "arvestatud" (A) või "mittearvestatud" (MA) tunnistusele I ja II poolaasta lõpuks
Kui töö on esitamata, kajastub see e-Koolis nullina. Valmis töö tuleb esitada järgmiseks kunstiõpetuse tunniks. "0" asendub hindega pärast töö esitamist või "MA"- ga, kui tööd ei esitata.
Konsultatsioon teisipäeviti kell 14:00 või kokkuleppel õpetajaga