Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kunst: 5d prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Ruth Jasmin

klassiõpetaja

Loodud: 24. jaanuar 2021. a. kell 17.57
Muudetud: 24. jaanuar 2021. a. kell 18.12

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Õpilane tunnetab ja arendab oma loomingulisi võimeid. Õpilane õpib tundma visuaalse kunsti väljendusvahendeid ning loob erinevaid kunstiteoseid rakendades erinevaid tehnikaid. Tutvutakse nii mineviku kui ka nüüdisaegse kunstiga

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

28.01
Kirikuakende vitraaž

04.02
Tööde jätkamine

11.02
Minu sõber

18.02
Minu Eesti

VAHEAEG

04.03
Jões elavaid loomi. Vaatlus, joonistamine

11.03
Tööde lõpetamine

18.03
Kevad aias. Guašš

25.03
Tööde lõpetamine
01.04
Ettevalmistused näidendiks (dekoratsioonid, kuulutus)

08.04
Natüürmort (/midagi põnevat klassiruumist)

15.04
Valmistume kevadpühaks.

VAHEAEG

29.04
Värvilised kevadlilled. Õlipastellid

06.05
Tööde lõpetamine

13.05
KÕIKIDE TÖÖDE LÕPETAMINE

20.05
Ettevalmistused loovuslaagriks.
27.05
Kogu aasta tööde näitus , vaatlus ja hinnnangud.
07.-11.06
Loovuslaagris

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane oskab:
1) teab eesti kunsti- ja kultuuriobjekte ning kunstnikke, uurib ja võrdleb kunstiteoseid;
2) arutleb enda ja kaaslaste loovtööde üle, tõlgendab oma vaatenurgast erinevate ajastute kunstiteoseid;
3) väljendab visuaalsete vahenditega oma mõtteid, ideid ja teadmisi, kasutades kahe- ja kolmemõõtmelise kujutamise baaselemente ja kompositsiooni põhimõtteid;
4) visandab ja kavandab loovülesandeid lahendades, rakendab erinevaid kunstitehnikaid (maal, joonistus, kollaaž, skulptuur, foto, digitaalgraafika, jne);
5) oskab uurimise käigus leida eri teabeallikatest ainealast infot;
6) võrdleb ruumilise keskkonna ja igapäevaste tarbeesemete omadusi, kavandab ideid, kuidas parandada elukeskkonda, mõistab võimalusi, kuidas tarbida loodust säästvalt;

Hindamine üles

Hindamisel arvestatakse:
1. Teemale vastavus ja loominguline lähenemine sellele.
2. Kompositsiooni väljenduslikkus.
3. Meeleolu edastamine värvidega.
4. Figuuride dünaamika.
5. Töö korrektsus.


Kunstiõpetuse kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut.
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna.
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, loomingulisus ja suhtumine õppetöösse.

Kokkuvõttev hinne "arvestatud" (A) või "mittearvestatud" (MA) tunnistusele I ja II poolaasta lõpuks

Kui töö on esitamata, kajastub see e-Koolis nullina. Valmis töö tuleb esitada järgmiseks kunstiõpetuse tunniks. "0" asendub hindega pärast töö esitamist või "MA"- ga, kui tööd ei esitata.
Konsultatsioon teisipäeviti kell 13.00 või kokkuleppel õpetajaga