0 kaarti!
Autor: Ruth Jasmin klassiõpetaja |
Loodud: 24. jaanuar 2021. a. kell 17.57
Muudetud: 24. jaanuar 2021. a. kell 18.12
Õppeaasta: 2019/2020
Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Õpilane tunnetab ja arendab oma loomingulisi võimeid. Õpilane õpib tundma visuaalse kunsti väljendusvahendeid ning loob erinevaid kunstiteoseid rakendades erinevaid tehnikaid. Tutvutakse nii mineviku kui ka nüüdisaegse kunstiga
28.01
Kirikuakende vitraa
04.02
Tööde jätkamine
11.02
Minu sõber
18.02
Minu Eesti
VAHEAEG
04.03
Jões elavaid loomi. Vaatlus, joonistamine
11.03
Tööde lõpetamine
18.03
Kevad aias. Gua
25.03
Tööde lõpetamine
01.04
Ettevalmistused näidendiks (dekoratsioonid, kuulutus)
08.04
Natüürmort (/midagi põnevat klassiruumist)
15.04
Valmistume kevadpühaks.
VAHEAEG
29.04
Värvilised kevadlilled. Õlipastellid
06.05
Tööde lõpetamine
13.05
KÕIKIDE TÖÖDE LÕPETAMINE
20.05
Ettevalmistused loovuslaagriks.
27.05
Kogu aasta tööde näitus , vaatlus ja hinnnangud.
07.-11.06
Loovuslaagris
Õpilane oskab:
1) teab eesti kunsti- ja kultuuriobjekte ning kunstnikke, uurib ja võrdleb kunstiteoseid;
2) arutleb enda ja kaaslaste loovtööde üle, tõlgendab oma vaatenurgast erinevate ajastute kunstiteoseid;
3) väljendab visuaalsete vahenditega oma mõtteid, ideid ja teadmisi, kasutades kahe- ja kolmemõõtmelise kujutamise baaselemente ja kompositsiooni põhimõtteid;
4) visandab ja kavandab loovülesandeid lahendades, rakendab erinevaid kunstitehnikaid (maal, joonistus, kollaa, skulptuur, foto, digitaalgraafika, jne);
5) oskab uurimise käigus leida eri teabeallikatest ainealast infot;
6) võrdleb ruumilise keskkonna ja igapäevaste tarbeesemete omadusi, kavandab ideid, kuidas parandada elukeskkonda, mõistab võimalusi, kuidas tarbida loodust säästvalt;
Hindamisel arvestatakse:
1. Teemale vastavus ja loominguline lähenemine sellele.
2. Kompositsiooni väljenduslikkus.
3. Meeleolu edastamine värvidega.
4. Figuuride dünaamika.
5. Töö korrektsus.
Kunstiõpetuse kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut.
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna.
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, loomingulisus ja suhtumine õppetöösse.
Kokkuvõttev hinne "arvestatud" (A) või "mittearvestatud" (MA) tunnistusele I ja II poolaasta lõpuks
Kui töö on esitamata, kajastub see e-Koolis nullina. Valmis töö tuleb esitada järgmiseks kunstiõpetuse tunniks. "0" asendub hindega pärast töö esitamist või "MA"- ga, kui tööd ei esitata.
Konsultatsioon teisipäeviti kell 13.00 või kokkuleppel õpetajaga