0 kaarti!
Autor: Reelia Kolk klassiõpetaja |
Loodud: 8. jaanuar 2021. a. kell 13.42
Muudetud: 26. jaanuar 2021. a. kell 13.04
Õppeaasta: 2020/2021
Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta
Kestvus: 2 tundi nädalas
1. klassis on kunsti- ja tööõpetuse tunnid omavahel tihedalt seotud. Alates novembrikuust toimuvad üldõpetuslikku tööviisi järgides klassis loovusreeded, kus tegeletakse ainult erineva käelise tegevusega.
Kunstiõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
- arendab oma vaatlusoskust ning kujutlusvõimet ;
- arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist;
- omandab loovtegevuse kogemusi, arendades loovust;
- omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost;
- õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset.
Nädal 11.01-15.01
Minu vaheaeg. (A3 paber, värvipliiatsid) Oma vaheajast rääkimine, töö alustamine ning arutelu valmis töödest.
(Voolimine.)
nädal 18.01-22.01
Talverõõmud (A3, guavärvidid)
Pingviin.
nädal 25.01-29.01
nädal 1.02-5.02
Pääsuke traadil https://www.pinterest.com/pin/549720698253159024/
Minu vapp (oma vapi välja mõtlemine, vabatehnika)
nädal 8.02-12.02
Sõbrapäeva meisterdused (kaardid, ehted)
Pilt sõbrast.
nädal 15.02- 19.02
Vastlakukkel. Uisud. Vurr.
Nädal 22.02- 26.02 vaheaeg
Nädal 1.03-5.03
Taustpaberi valmistus.
Talvepilt- taustale lumikellukeste maalimine, erinevate materjalide kasutamine(vatt, kile...).
Nädal 8.03-12.03
Kollaa rühmatöö (neli gruppi) https://www.pinterest.com/pin/94505292159686005/
Järjehoidjad
Nädal 15.03-19.03
Mustripilt sõbrale
Õunapuud. (guaid, vatitikud).
Nädal 25.03-26.03
Pajuoksad (must õlipastell, vesivärvid)
Jänesed (sokist)
Nädal 5.04- 9.04
Aastaajad (värviline paber, rühmatöö)
Tulbid. https://www.pinterest.com/pin/185632815869056391/ (vaja kahvleid, A 3 paber).
Nädal 12.04-16.04
Pesulõksu hiir, nägu (https://www.pinterest.com/pin/850898923324828578/)
Voltimine (paat)
19.04-23.04
Kevad looduses (rasvakriit, vesivärv)
Sinililled (gua)
Nädal 26.04- 30.04 vaheaeg
Nädal 3.05-7.05
Minu ema portree.
Kaart emadepäevaks.
Nädal 10.05-14.05
Minu emotsioon https://www.pinterest.com/pin/646125877773971549/
3D lilled ja liblikad https://www.pinterest.com/pin/351912458503300/ , https://www.pinterest.com/pin/513551163764285022/
Nädal 17.05- 21.05
Kevadlilled (õlipastell)
Kalamäng https://www.pinterest.com/pin/367606388330295294/
Liblika maalimine.
Nädal 24.05-28.05
Kataloogitöö
Illustratsioon muinasjutule
Nädal 31.05- 4.06
Plakat: SUVI
Head soovid suvesse (vabatehnikas töö)
Nädal 07.06-11.06
Õpetaja võtab õiguse teemasid vahetada või muuta.
Õpilane:
* omandab teadmisi erinevate materjalide kohta;
* oskab erinevaid materjale oma loomingulises tegevuses kasutada;
* kasutab materjale säästlikult;
* tutvub erinevate tehnikatega;
* oskab töökohta tööks organiseerida;
* täidab töötades ohutusnõudeid, tagab korra ja puhtuse töökeskkonnas;
* oskab teha lihtsamaid korrastustöid;
* oskab näha ilu enda ümber
*Kunstiõpetus kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus,loomingulisus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.
Sõnaline hinnang.
Igat osaoskust hinnatakse eraldi, kasutades tähti:
T- tead, kasutad, oskad
P- pead veel harjutama
O- oskus omandamata
* e- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.
Poolikuks jäänud töid saab õpilane järgi teha kell 13.00-13.45.