0 kaarti!
Autor: Heidi Truu eesti keele ja kirjanduse õpetaja Kontakt: Heidi.Truu@nooruse.edu.ee |
Loodud: 25. november 2020. a. kell 08.09
Muudetud: 25. november 2020. a. kell 08.38
Õppeaasta: 2020/2021
Õppekava: Põhikooli õppekava, II trimester
Kestvus: 2 tundi nädalas
•austab eesti keelt kui rahvuskultuuri kandjat;
•arendab kriitilist mõtlemist ja analüüsioskust;
•väärtustab head keeleoskust eneseväljendus- ja suhtlusvahendina;
•arendab oma suulist ja kirjalikku väljendusoskust, omandab õigekirjaoskuse;
•õpib mõtestatult lugema ja kirjutama eri liiki tekste;
•loeb eakohast väärtkirjandust, kujundab selle kaudu oma kõlbelisi tõekspidamisi, rikastab oma mõttemaailma;
•arendab kirjanduse mõistmist, kujutlusvõimet, loovust ja kunstimaitset;
•huvitub ilukirjandusest ja paikkonna kultuurist;
•õpib hankima teavet erinevatest allikatest; harjub kasutama sõnaraamatuid ja käsiraamatuid
1. nädal 30. nov-4.dets
1. Kirjeldus ja iseloomustus TV h 46-49
2. kirjeldus, kirjelduse kirjutamine
2. nädal 7.-11.dets
1. Iseloomustus TV h 50-51
2. Iseloomustus, iseloomustuse kirjutamine
3.14.-18.dets
1. Häälikud, silp ja välde TV 52-60
2. Häälikud, silp ja välde
4. nädal 21.-22. dets
1. Kordame välteid
VAHEAEG
5 nädal11.-15. jaan
1. Astmevaheldus - laadi ja vältevaheldus
2. Käändsõna astmevaheldus TV h 83-89
6. nädal 18.-22. jaan
1 Tegusõnade välte- ja laadivaheldus
2. Meediatekstid
7. nädal 25.-29. jaan
1. Arvamislugu
2. Uudis
8. nädal 1.-5. veebr
1. Häälikuühendi õigekiri
2. Võõrsõnade õigekiri
9. nädal 8.-12. veebr
1. Häälikuühendi ja võõrsõnade õigekiri Harjutav etteütlus
2. Etteütlus
10. nädal 15. 19. veebr
1. Intervjuu
2. Reportaa˛
VAHEAEG
11. 1.-5. märts
1. Intervjuu ( intervjueerida oma vanemaid või õpetajaid või kedagi muud)
2. Reportaa˛i kirjutamine
12. nädal8.-12. märts
1. Käändsõnade vormistik ( kordame käänamist)
2. Omastav kääne - põhikääne
Õpilane tunneb sõnaliike, oskab kirjutada iseloomustust. Teab häälikute liike ja välte määramise põhimõtteid, tunneb häälikuõigekirja põhireegleid ja oskab neid kasutada. Oskab loetust leida olulist, tunneb käändsõnavorme ja oskab neid lauses kasutada
Õpilase veerandi hinne kujuneb
1.tunnikontrollid
2. kodu- ja tunnitöödest,
3. etteütlus
4. loovtööd
Hinded on kõik võrdse osakaaluga
Tunnikontroll:
"5" 100-90%
"4" 89-75%
"3" 74-50%
"2" 49-25%
"1" 24-
Kirjalike tööde hindamisel lähtutakse põhikooli lõpueksami hindamisjuhendist, mida kohandatakse vastavalt töö laadile (s.h pikkusele):
"5" Tekst vastab teemale, on üldistusjõuline ja isikupärane, sõnavara ulatuslik ja mitmekülgne, on liigendatud tervik, ülesehitus loogiline, 0-4 õigekirjaviga.
"4" Tekst vastab teemale, mõtted on esitatud selgelt, sõnavara ja lausestus ühekülgsed, ülesehitus on loogiline, kuid esineb liigendusvigu, 5-7 õigekirjaviga.
"3" Tekst vastab teemale, kuid on üldsõnaline, mõtted esitatud arusaadavalt, sõnavara ühekülgne, esineb lausestusraskusi, ülesehituses vastuolud, 8-10 õigekirjaviga
"2" Tekst vastab üldjoontes teemale, kuid mõtted on kohati seosetud ja ebaselged, sõnavara ja lausestus on algelised, teksti ülesehituses on vastuolud, puudub mõni tekstiosa.
"1" Tekst ei vasta teemale.
Etteütlus
"5" töö veatu või kaks kergemat viga
"4" 3-5 viga
"3" 6-8 viga
"2" 9 12 viga
"1" 13 ja enam vigu