Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kunst: 3b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Merle Tustit

klassiõpetaja

Kontakt: Merle.Tustit@nooruse.edu.ee

Loodud: 31. august 2020. a. kell 23.19
Muudetud: 7. märts 2021. a. kell 17.45

Õppeaasta: 2020/2021

Õppekava: Põhikooli õppekava, poolaasta

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Esikohal on lapse loomingulise algatusvõime arendamine ja leidurivaistu kujundamine, kuid oluline on ka käeliste oskuste ja vilumuste treenimine.
Kunstiõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• arendab oma vaatlusoskust ja kompimismeelt;
• arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist ning kujutlusvõimet;
• omandab loovtegevuse kogemusi, arendab loovust;
• õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid;
• omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost;
• õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

01.- 04.09. Meenutame suve - värvipliiats

07.- 11.09. Sügisene astripeenar. - käärilõige

21.- 25.09. Sügise sünnipäev - guašš

28.09.- 01.10. Lehed kolletuvad. -kollaaž

05.- 09.10. Linnapanoraam - akvarell

12.- 16.10. Illustratsioon loetud raamatule

VAHEAEG 19.- 25.10.

26.- 30.10. Sügisesed puud - guašš

02.- 06.11. Meie isade tööd - värvipliiats

09.- 13.11. Aastaaegade kujutamine värvidega - guašš

16.- 21.11. Raagus puu - akvarell +õlipastell

23.- 27.11. Kadri küüned külmetavad... - kollaaž

30.11.- 04.12. Esimene lumesadu - guašš

07.- 12.12. Jõulukaunistused klassi kaunistamiseks.

14.- 23.12. Jõulukaardi tegemine
Päkapikud piiluvad - rebimine + pabernöör


Koolivaheaeg 23.12.- 07.01.

11.- 15.01. Uusaasta ilutulestik - guašš

18.- 22.01. Suusataja - liikumise kujutamine paberil

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane
ˇ omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta;
ˇ kasutab erinevaid materjale ja töövahendeid oma loomingulises tegevuses;
ˇ kasutab materjale säästlikult;
ˇ tutvub erinevate tehnikatega;
ˇ oskab töökohta tööks organiseerida;
ˇ täidab töötades ohutusnõudeid, tagab korra ja puhtuse töökeskkonnas;
ˇ oskab teha lihtsamaid korrastustöid;
ˇ õpib nägema ilu enda ümber.

Hindamine üles

*Kunstiõpetus kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus,loomingulisus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.

3. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. eKoolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
I poolaastal hindamisele tulevad osaoskused:
* Oskad kasutada õpitud töövõtteid
* Sul on kaasas vajalikud töövahendid
* Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.

Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Lisaks on:
* e- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.

Konsultatsioon kolmapäeviti kell 13.00 - 13.45 ruumis 205.
Sellel ajal saab:
1) Teha järgi puudumise tõttu tegemata töid.
2) Lõpetada tunnis poolelijäänud tööd