0 kaarti!
Autor: Merle Tustit klassiõpetaja Kontakt: Merle.Tustit@nooruse.edu.ee |
Loodud: 31. august 2020. a. kell 23.19
Muudetud: 7. märts 2021. a. kell 17.45
Õppeaasta: 2020/2021
Õppekava: Põhikooli õppekava, poolaasta
Kestvus: 2 tundi nädalas
Esikohal on lapse loomingulise algatusvõime arendamine ja leidurivaistu kujundamine, kuid oluline on ka käeliste oskuste ja vilumuste treenimine.
Kunstiõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
arendab oma vaatlusoskust ja kompimismeelt;
arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist ning kujutlusvõimet;
omandab loovtegevuse kogemusi, arendab loovust;
õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid;
omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost;
õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset.
01.- 04.09. Meenutame suve - värvipliiats
07.- 11.09. Sügisene astripeenar. - käärilõige
21.- 25.09. Sügise sünnipäev - gua
28.09.- 01.10. Lehed kolletuvad. -kollaa
05.- 09.10. Linnapanoraam - akvarell
12.- 16.10. Illustratsioon loetud raamatule
VAHEAEG 19.- 25.10.
26.- 30.10. Sügisesed puud - gua
02.- 06.11. Meie isade tööd - värvipliiats
09.- 13.11. Aastaaegade kujutamine värvidega - gua
16.- 21.11. Raagus puu - akvarell +õlipastell
23.- 27.11. Kadri küüned külmetavad... - kollaa
30.11.- 04.12. Esimene lumesadu - gua
07.- 12.12. Jõulukaunistused klassi kaunistamiseks.
14.- 23.12. Jõulukaardi tegemine
Päkapikud piiluvad - rebimine + pabernöör
Koolivaheaeg 23.12.- 07.01.
11.- 15.01. Uusaasta ilutulestik - gua
18.- 22.01. Suusataja - liikumise kujutamine paberil
Õpilane
ˇ omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta;
ˇ kasutab erinevaid materjale ja töövahendeid oma loomingulises tegevuses;
ˇ kasutab materjale säästlikult;
ˇ tutvub erinevate tehnikatega;
ˇ oskab töökohta tööks organiseerida;
ˇ täidab töötades ohutusnõudeid, tagab korra ja puhtuse töökeskkonnas;
ˇ oskab teha lihtsamaid korrastustöid;
ˇ õpib nägema ilu enda ümber.
*Kunstiõpetus kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus,loomingulisus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.
3. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. eKoolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
I poolaastal hindamisele tulevad osaoskused:
* Oskad kasutada õpitud töövõtteid
* Sul on kaasas vajalikud töövahendid
* Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.
Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Lisaks on:
* e- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.
Konsultatsioon kolmapäeviti kell 13.00 - 13.45 ruumis 205.
Sellel ajal saab:
1) Teha järgi puudumise tõttu tegemata töid.
2) Lõpetada tunnis poolelijäänud tööd