Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kehaline kasvatus: 3c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Anu Rand

Klassiõpetaja

Kontakt: Anu.Rand@nooruse.edu.ee

Loodud: 29. august 2020. a. kell 11.04
Muudetud: 29. august 2020. a. kell 20.07

Õppeaasta: 2020/2021

Õppekava: Põhikooli õppekava, I trimester

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Kehaline kasvatus toetab õpilast oma tervist väärtustava eluviisi kujunemisel.
Kehalise kasvatuse tundides omandatud teadmised, oskused ja kogemused on aluseks õpilase iseseisvale liikumisharrastusele.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

07.-11.09
Purjetamine
14.-18.09
Purjetamine
21.-25.09
Purjetamine
28.09-02.10
Purjetamine
05.-09.10
- Ettevalmistavad harjutused kaugushüppeks
- Kaugushüpe. Ettevalmistavad harjutused palliviskeks.
12.-16.10
- Pallivise. Teatevõistlus
- 300m jooksu harjutamine
19.-23.10
VAHEAEG
26.-30.10
- Erinevad kõnni-jooksu- jua hüppeharjutused
-Erinevad kõnni-jooksu - ja hüppeharjutused.
02.-06.11
-Palli söötmine ja püüdmine
-Rahvastepall
09.-13.11
-Akrobaatika.Teatevõistlus
Akrobaatika. Liikumismäng
16.-20.11
-Akrobaatika.Teatevõistlus
-Akrobaatika. Liikumismäng
23.-27.11
-Rännak matkarajal
- Rahvastepall

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

I trimester:
- oled mängudes aktiivne ja täidad kokkulepitud reegleid
- tead ja järgid kehalise kasvatuse tunnis kehtivaid reegleid ja ohutusnõudeid
- täidad erinevaid rivi-ja korraharjutusi
- sooritad lihtsamaid võimlemisharjutusi rütmi ja muusika saatel
- sooritad erinevaid kõnni-ja jooksuharjutusi (kestvus-, süstik-, ja pendelteatejooks)
- oskad käsitseda palli (veeretamine, püüdmine, põrgatamine, viskamine)
- sooritad hüppeharjutusi (hoota kaugushüpe, hüplemine hüpitsaga, hüplemise kombinatsioonid)
- läbid joostes võimetekohase tempoga 600m distantsi
- sooritad õpitud akrobaatikaharjutusi

Hindamine üles

Kokkuvõtva hinnangu aluseks on õpetaja tähelepanekud. Õpetajal on õigus valida kas lühema või pikema kirjaliku/suulise sõnalise hinnangu andmise vahel. Kõik hinnangud ei pea kajastuma e-koolis. Paljud tagasisided kajastuvad vaid õpilaspäevikus. E-kooli tunnistusel kasutatakse lühendeidja need on kogu kooliastmele ühesugused. Tagasiside teavitab iga konkreetse oskuse omandatusest.
T - teab, oskab, rakendab, teeb, sooritab, mõistab
P - peab harjutama, treenima
O - omandamata

Ilmastikust tingituna võib tulla muudatusi tundide planeeringusse.
Konsultatsioon kokkuleppel õpetajaga.