Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Inimeseõpetus: 3c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Anu Rand

Klassiõpetaja

Kontakt: Anu.Rand@nooruse.edu.ee

Loodud: 29. august 2020. a. kell 10.02
Muudetud: 30. august 2020. a. kell 09.25

Õppeaasta: 2020/2021

Õppekava: Põhikooli õppekava, I trimester

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Inimeseõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
- õpib suhtlema teiste inimestega ja viisakalt käituma
- õpib väärtustama üldinimlikke kõlblusnorme
- õpib tundma oma mina
- õpib väärtustama perekonda
- õpib tervislikult elama
- õpib käituma kriisiolukorras
- teadvustab seaduste vajalikkust inimeste ühiselu ja tegevuse korraldamisel ning nende täitmise tähtsuse.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

01.-04.09
Eesti,( Eestis elavad rahvused, pealinn, maakond) Õ lk 6 - 7, tv lk 4 - 5.
07.-11.09
Ajalugu (Rahvuslik ärkamine, talu) Õ lk 8 - 15, tv lk 6 - 9.
14.-18.09
Kultuur (Rahvariided, mineviku pärand) Õ lk 14 - 17, tv lk 10 - 15
21.-25.09
Kordamine Sissejuhatus teemasse "Loomad" (Selgroogsed loomad) Õ lk 4 - 21, tv lk 4 - 15
28.-02.10
Kalad ja kahepaiksed Õ lk 22 - 25 , Tv lk 16 - 19
05.-09.10
Roomajad (Rästik ja nastik) Õ lk 26 - 29 , tv lk 20 - 21
12.-16.10
Linnud (Õppekäik) Õ lk 30 - 31, tv lk 22 - 23
19.-25.10
VAHEAEG
26.-30.10
Imetajad (kordamine) Õ lk 20 - 33, tv lk 14 - 25, 38
02.-06.11
Selgrootud loomad (Õppekäik) Õ lk 34 - 35, tv 26 - 27
09- 13.11
Taimed (Mürgised taimed) Õ lk 36 - 43, tv lk 28 - 31
Kordamine
16.-20.11
Kontrolltöö
23.-27.11
Seened ja bakterid Õ lk 44 - 49, tv lk 32 - 35

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

I trimester:
- teab ja väärtustab igaühe õigust olla erinev
- kirjeldab, mille poolest ta sarnaneb teistega ja mille poolest erineb
- oskab nimetada enda õigusi ja kohustusi
- loetleb omadusi, mis peavad olema heal sõbral ning hindab ennast nende omaduste järgi
- kirjeldab, kuidas leida ja hoida sõpra
- nimetab üldtunnustatud käitumisreegleid ja põhjendab nende vajalikkust
- kirjeldab mardi - ja kadripäeva ning jõulude kombeid

Hindamine üles

Kokkuvõttev sõnaline hinnang kirjeldab õpilase arengut, õppeprotsessis osalemist, kooliastme pädevuste ja õpioskuste kujunemist ning õpitulemusi. Tuuakse esile õpilase edusammud ning juhitakse tähelepanu arendamist vajavatele oskustele ja lünkadele teadmistes. Kokkuvõtva hinnangu aluseks on õpetaja tähelepanekud. Õpetajal on õigus valida kas lühema või pikema kirjaliku/suulise sõnalise hinnangu andmise vahel. Kõik hinnangud ei pea kajastuma e-koolis. Paljud tagasisided kajastuvad õpilaspäevikus või õpilase töölehel. E-kooli tunnistusel kasutatakse tähti ehk lühendeid ja need on kogu kooliastmele ühesugused. Tagasiside teavitab iga konkreetse osaoskuse omandatusest.

T - teab, oskab, rakendab, teeb, sooritab, mõistab
P - peab harjutama, treenima
O - omandamata
Konsultatsioon esmaspäeviti ruumis 206 kell 13.00