Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kunst: 6b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Liivi Erlenbach

õpetaja

Kontakt: Liivi.Erlenbach@nooruse.edu.ee

Loodud: 28. august 2020. a. kell 08.23
Muudetud: 28. august 2020. a. kell 08.40

Õppeaasta: 2020/2021

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Õpilane:
1) tunnetab oma kunstivõimeid ja -huve, hindab enda ja teiste isikupära;
2) eksperimenteerib mõtete, vahendite, materjalide ja kunstitehnikatega;
3) tegutseb loovates ja uurimuslikes rühmatöödes ühise tulemuse nimel;
4) rakendab oma loomingulisi võimeid ja oskusi ka väljaspool kunstitundi;
5) on avatud erinevate kunsti- ja kultuuriilmingute suhtes;
6) tunneb huvi kunstiloomingu ja paikkondliku kultuuri vastu;
7) mõistab kultuuriväärtuste ja -keskkonna kaitse olulisust;
8) näeb loodust ja keskkonda säästva tarbimise võimalusi.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

02. - 04.09
Kujundamisõpetus Sissejuhatus ainesse. Ainekaardiga tutvumine. Töövahendid.
07. - 11.09
Vormi joonistamine ,,Maali ja joonista " lk. 15
Paber A 4, värvipliiatsid
14. - 18.09
Muutuv vorm paber A4, värvipliiatsid
21. - 25.09
Tervisespordipäev
28.09 - 02.10
Kujutamisõpetus
Mõiste plakat, dekoratiivsus.
KG 40 plakati kavand
05. - 09.10
Kujutamisõpetus. Plakati joonistamine
12. - 16.10
Kujundamisõpetus Plakati värvimine. Guaššvärvid
Vaheaeg 19. - 23.10
26. - 30.10
A. Lindgreni raamatute illustratsioonide joonistamine
02. - 06.11
A. Lindgreni raamatute illustratsioonide joonistamine
09.-13.11
A. Lindgreni raamatute illustratsioonide joonistamine
16. - 20.11
Maaliõpetus
Küünlad
23. - 27.11
Alusjoonise maalimine. Värvide segamine. Maalilisus.
Töövahendid - guaššvärvid, pintslid, veetops, segamisalus, lapp.
30.11 - 04.12
Jõulujutu illustreerimine, guašš
07. -11.12
Jõulujutu illustreerimine
14. - 18.12
Jõulukaardi meisterdamine
21. - 22.12
Jõulukaardi lõpetamine
11. - 15.01
Värvusõpetus.
Põhi- ja tuletatud värvused. Värvikolmnurk.
18. - 22.01
Värvusõpetus.
Põhi- ja tuletatud värvused. Värvikolmnurk.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

6. klassi lõpetaja:
1) teab eesti kunsti- ja kultuuriobjekte ning kunstnikke, uurib ja võrdleb kunstiteoseid;
2) arutleb enda ja kaaslaste loovtööde üle, tõlgendab oma vaatenurgast erinevate ajastute kunstiteoseid;
3) väljendab visuaalsete vahenditega oma mõtteid, ideid ja teadmisi, kasutades kahe- ja kolmemõõtmelise kujutamise baaselemente ja kompositsiooni põhimõtteid;
4) visandab ja kavandab loovülesandeid lahendades, rakendab erinevaid kunstitehnikaid (maal, joonistus, kollaaž, skulptuur, foto, digitaalgraafika, animatsioon jne);
5) oskab uurimise käigus leida eri teabeallikatest ainealast infot;
6) võrdleb ruumilise keskkonna ja igapäevaste tarbeesemete omadusi, kavandab ideid, kuidas parandada elukeskkonda, mõistab võimalusi, kuidas tarbida loodust säästvalt;
7) arutleb visuaalse infoga seotud nähtuste üle reaalses ja virtuaalses keskkonnas,

Hindamine üles

Hindamise eesmärk on anda õpilasele motiveerivat tagasisidet. Hindamisel on oluline tunnustada lahenduste erinevusi ja väärtustada õpilaste isikupära ning koostööoskusi. Võimaluste piires eelistatakse õpilase tööle suuliste hinnangute andmist ja võimalikult positiivse üldhindega hindamist õppeveerandi lõpus. Oluline on õpilase töösse suhtumine ning kaasatöötamine.
Kunstiõpetus kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut. Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna.
Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, loomingulisus ja suhtumine õppetöösse.
Kasutatakse kujundava hindamise põhimõtet, hinnang A /MA ( arvestatud / mittearvestatud ) kujuneb 1.poolaasta lõpuks.
Hindamisel arvestatakse:
1. Teemale vastavus ja loominguline lähenemine sellele.
2. Kompositsiooni väljenduslikkus.
3. Meeleolu edastamine värvidega.
4. Figuuride dünaamika; lihtsate proportsioonireeglite arvestamine
5. Töö korrektsus ja puhtus.

Õpilane peab oma töö esitama tähtajaliselt. Kui õpilasel õppevahendid puuduvad, teeb ta töö õpetajaga kokkulepitud ajal järele. Konsultatsioon esmaspäeval kell 14.00 - 14.45 ruumis 303