Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kunst: 5d prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Ruth Jasmin

klassiõpetaja

Loodud: 25. august 2020. a. kell 12.41
Muudetud: 21. september 2020. a. kell 08.28

Õppeaasta: 2020/2021

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Õpilane tunnetab ja arendab oma loomingulisi võimeid. Õpilane õpib tundma visuaalse kunsti väljendusvahendeid ning loob erinevaid kunstiteoseid rakendades erinevaid tehnikaid. Tutvutakse nii mineviku kui ka nüüdisaegse kunstiga

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

1. nädal
Kooliaast avaaktus

2. nädal 7.-12.09
Suvi
Vabalt valitud vahendid

3. nädal 14.-18.09
Sügisvärvid - šablooni ja materjali trükk

4. nädal 21.-25.09
Raamatukaane illusreerimine
Vahendid: värvipliiatsid

5. nädal 28.09.-02.10
Kompositsioon- vabalt valitud esemed

6. nädal 05.-09.10
Pop-up kaart (ruumiline kaart)
vahendid: värviline paber, käärid, liim

7. nädal 12.-16.10
Tööde lõpetamine
VAHEAEG

9. nädal 26.-30.10
Helestamine ja tumestamine
Guaššitöö

10. nädal 02.-06.11
Tööde lõpetamine

11. nädal 09.-13.11
Frottage (hõõrumistehnika)
Vahendid: värvipliiatsid

12. nädal 16.-20.11
Mõistatused ja vanasõnad pildis. Teksti kirjutamine pildile.
Vahendid: harilik pliiats, kustukumm, geelpliiats

13. nädal 23.-27.11
Tööde lõpetamine

14. nädal 30.11-04.12
Illusioon- piltide ruumiline kujutamine
Vahendid: värvipliiatsid, vesivärvid

15. nädal 7.-11.12
Tööde lõpetamine

16. nädal 14.-18.12
Jõulukaart
22.12 - jõulukaunistused

VAHEAEG

19. nädal 11.15.01
Minu vaheaeg

20. nädal 18.-22.01
Tööde lõpetamine

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane oskab:
1) teab eesti kunsti- ja kultuuriobjekte ning kunstnikke, uurib ja võrdleb kunstiteoseid;
2) arutleb enda ja kaaslaste loovtööde üle, tõlgendab oma vaatenurgast erinevate ajastute kunstiteoseid;
3) väljendab visuaalsete vahenditega oma mõtteid, ideid ja teadmisi, kasutades kahe- ja kolmemõõtmelise kujutamise baaselemente ja kompositsiooni põhimõtteid;
4) visandab ja kavandab loovülesandeid lahendades, rakendab erinevaid kunstitehnikaid (maal, joonistus, kollaaž, skulptuur, foto, digitaalgraafika, jne);
5) oskab uurimise käigus leida eri teabeallikatest ainealast infot;
6) võrdleb ruumilise keskkonna ja igapäevaste tarbeesemete omadusi, kavandab ideid, kuidas parandada elukeskkonda, mõistab võimalusi, kuidas tarbida loodust säästvalt;
7) arutleb visuaalse infoga seotud nähtuste üle reaalses ja virtuaalses keskkonnas,

Hindamine üles

Hindamisel arvestatakse:
1. Teemale vastavus ja loominguline lähenemine sellele.
2. Kompositsiooni väljenduslikkus.
3. Meeleolu edastamine värvidega.
4. Figuuride dünaamika.
5. Töö korrektsus.


Kunstiõpetuse kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut.
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna.
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, loomingulisus ja suhtumine õppetöösse.

Kokkuvõttev hinne "arvestatud" (A) või "mittearvestatud" (MA) tunnistusele I ja II poolaasta lõpuks

Kui töö on esitamata, kajastub see e-Koolis nullina. Valmis töö tuleb esitada järgmiseks kunstiõpetuse tunniks. "0" asendub hindega pärast töö esitamist või "MA"- ga, kui tööd ei esitata.
Konsultatsioon esmaspäeviti kell 13.00 või kokkuleppel õpetajaga