Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Tööõpetus: 3c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Inna Vann

klassiõpetaja

Kontakt: Inna.Vann@nooruse.edu.ee

Loodud: 29. jaanuar 2020. a. kell 08.54
Muudetud: 29. jaanuar 2020. a. kell 10.45

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, III trimester

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Tööõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• omandab vajalikud oskused igapäevaeluks, tööks ja harrastusteks;
• omandab teadmisi mitmesuguste materjalide, töövahendite ja -traditsioonide kohta ning oskab neid oma töös kasutada;
• kogeb eneseteostuse võimalusi käelise tegevuse kaudu, arendab loovust ja esteetilist maitset;
• õpib tundma ja valima sobivamaid töövõtteid, olema säästlik ettevõetud töös;
• arendab tööks vajalikke isiksuse omadusi: vastutustunnet, täpsust, püsivust ning töökultuuri ja -harjumusi;
• omandab oskuse iseseisvalt mõelda, töötada, otsustada, hinnata oma tööd kriitiliselt.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

XXIII nädal
* Lumikellukesed tärkavad (valge paber)
* Tööde lõpetamine
XXIV nädal
* Üksildane puu (mosaiik)
* Tööde lõpetamine
XXV nädal
* Pajutibud vaasis (värv pab, vatitikud)
* Nööbi õmblemine
XXVI nädal
* Nööbi õmblemine
* Ruumilised tibud (värviline pab)
XXVII nädal
* Munapärg (papptaldrik, värv pab)
* Tööde lõpetamine
XXVIII nädal
* Kevadine ussike (värv pab)
* vaba teema (wc rullid)
VAHEAEG
XXIX Nädal
* Kingitus emale
* Kinkekarbi valmistamine
XXX nädal
* Kingitus emale
* Kinkekarbi valmistamine
XXXI nädal
* Võililled (kollased salvrätikud)
* Tööde lõpetamine
XXXII nädal
* Maikellukesed (makaronid, värv pab)
* Tööde lõpetamine
XXXIII nädal
* Meisterdamine enda valikul
* Meisterdamine
XXXIV nädal
* Praktika

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Oskad kasutada materjale säästlikult.
Tead erinevaid õpitud tehnikaid.
Oskad kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal.
Oskad iseseisvalt töötada, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke.

Hindamine üles

Tööõpetus kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus,loomingulisus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.

3. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. eKoolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
Hindamisele tulevad osaoskused:
* Oskad kasutada õpitud töövõtteid
* Sul on kaasas vajalikud töövahendid
* Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.

Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Lisaks on:
* e- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.

Konsultatsioon kolmapäeviti kell 13.00 ruumis 207.