Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Muusika: 9c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Laine Lehto

muusikaõpetaja

Kontakt: laine.lehto@saaremaa.edu.ee

Loodud: 26. jaanuar 2020. a. kell 22.52
Muudetud: 26. jaanuar 2020. a. kell 22.52

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Me arendame õpilaste kuulamisharjumust, analüüsivõimet ja laulmisoskust. Kinnistame läbi praktiliste tegevuste elementaarseid teadmisi muusikateooriast, anname ülevaate tähtsamatest muusikaga seotud teemadest ning tutvustame erinevate maade kultuuripärandit. Kujundame elava musitseerimise kaudu õpilaste muusikalist maitset.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

24.01 Muusikateatri alaliigid: ballett. Muusika- ja videonäited. Ukulele mänguvõtted.
31.01 Töölehe täitmine paarides lavamuusikast, hinne. Soovimuusika.
07.02 Hääl ja hääle omadused.
14.02 Hääleliigid. Töölehe täitmine paarilisega hääleliikidest (aluseks tv lk 20-21). EV hümn. Isamaalised laulud.
21.02 Eesti päev.
Koolivaheaeg 22.02-01.03
06.03 Sissejuhatus jazzmuusikasse, jazzi eelkäijad.
13.03 Video „Saatana muusika” - töölehe täitmine.
20.03 Video „Saatana muusika” - töölehe täitmine.
27.03 Kitarri algõpe: lahtised keeled, vasak käsi, helirida a-a, rock.
03.04 Kitarri algõpe: pöial, 1. ja 3. sõrm, helirida basskeeltel, Malaguena, helirida c-c.
10.04 Suur Reede.
17.04 Tegevuspäev.
Koolivaheaeg 18.04-26.04
01.05 Kevadpüha.
08.05 Kitarri algõpe: akordid, akordide vahetamine, parem käsi.
15.05 Õpitud kordamine. 2. poolaasta hinded, tagasiside. Kooli laul, ühislauluvara.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane oskab nimetada ja iseloomustada erinevaid muusikateatri alaliike nagu ooper, operett, muusikal ja ballett. On tutvunud üldjoontes jazzmuusika arengulooga, oskab nimetada tähtsamaid esindajaid. Omab kuulamisharjumust ja muusika analüüsivõimet. Oskab kasutada varemõpitud muusikalist kirjaoskust laulude õppimisel. Tunneb rütmivältusi, oskab esitada rütme keha- ja rütmipillidel. On läbinud põhikooli kitarri algõppe kursuse baasmaterjali.

Hindamine üles

Õppeperioodil saavutatud õpitulemuste (vt ainekaardi osa „Milliseid oskusi õpilased saavad”) fikseerimiseks kasutatakse e-koolis järgmiseid protsessi hinnanguid:
„AR“ ehk „arvestatud” - õppe aluseks oleva õppekavaga määratud õpitulemused on saavutatud.
„MA“ ehk „mittearvestatud” - õppe aluseks oleva õppekavaga määratud õpitulemused ei ole saavutatud.
„KH“ ehk „kujundav hindamine” - õppe aluseks oleva õppekavaga määratud õpitulemused on tegemata või esitamata. Peale võlgnevuse likvideerimist asendub hinnanguga „AR“ või hinnanguga „MA“, kui tööd kokkulepitud ajal ei sooritata.
„0“ – arvestuslikust õppetegevusest puudumine, mille tõttu on õppe aluseks oleva õppekavaga määratud õpitulemused tegemata või esitamata jäänud. Peale võlgnevuse likvideerimist asendub hinnanguga „AR“ või hinnanguga „MA“, kui tööd kokkulepitud ajal ei sooritata.
Arvestuse saab õpilane piisavate positiivsete (märge "AR") õpitulemuste korral. Oodatavast madalamal tasemel õpitulemuse korral - tegemata, esitamata või lõpetamata tööd (märge „MA”, „KH” või „0”) tuleb likvideerida 10 päeva jooksul. Õpilasi hinnatakse poolaasta lõpul mitteeristavalt kõigi saadud hinnangute alusel. Protsessi hinnangud on jooksvalt õppeperioodi ajal saavutatud õpitulemused. Kokkuvõttev hinnang on protsessi hinnangute põhjal kujunev poolaasta tulemus.
Kokkuvõtva hinde II poolaastal moodustavad:
1. Tööleht lavamuusikat.
2. Tööleht hääleliikidest.
3. Tööleht jazzmuusikast videofilmi „Saatana muusika” põhjal.
4. Konspekti hinne (korrektsus, täidetud ülesannete maht ja õigsus).
Kokkuvõtva hinde saamiseks peavad kõik tööd olema sooritatud vähemalt rahuldavale tulemusele („3”)

Konsultatsiooniaeg kolmapäeviti kell 15:00-15:45 klassis 101, järelvastamine vastavalt kokkuleppele 10 päeva jooksul pärast töö toimumist.