Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kunst: 6a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Kristel Paju

klassiõpetaja

Kontakt: Kristel.Paju@nooruse.edu.ee

Loodud: 19. jaanuar 2020. a. kell 13.29
Muudetud: 19. jaanuar 2020. a. kell 13.59

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli kunstiõpetusega taotletakse, et õpilane arendab oma vaatlusoskust ja kompimismeelt; arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist ning kujutlusvõimet; omandab loovtegevuse kogemusi, arendab loovust; õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid; omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost; õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

20.01-24.01
Eesti kunstniku Heiki Trolla - Navitrolla maalide jäljendamine.

27.01-31.01
Eesti kunstniku Heiki Trolla - Navitrolla maalide jäljendamine.

03.02-07.02
Eesti kunstniku Heiki Trolla - Navitrolla maalide jäljendamine.

10.02-14.02
Sõbrapäeva pilt sõbrast

17.02-21.02
Vitraa˛

vaheaeg 24.02-28.02

02.03-06.03
Vitraa˛

09.03-13.03
Vitraa˛

16.03-20.03
Vitraa˛

23.03-27.03
Foto kui kunst - näitus

30.03-03.04
Foto kui kunst - näitus

06.04-09.04
Dekoratsioonide tegemine näidendiks

13.04-17.04
Munade värvimine erinevate vahenditega.

vaheaeg 20.04-24.04

27.04-30.04
Oma elukutse kujutamine

04.05-08.05
Oma elukutse kujutamine

11.05-15.05
t-särgi / pusa kujundamine

18.05-22.05
t-särgi / pusa kujundamine

25.05-29.05
näituse korraldamine, kujundamine aasta parimatest töödest

01.06-08.06 praktikapäevad

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

1) tunnetab oma kunstivõimeid ja -huve; väljendab visuaalsete vahenditega oma mõtteid, ideid ja teadmisi; loovülesandeid lahendades visandab ja kavandab;
2) kujutab ja kujundab nii vaatluste kui ka oma ideede põhjal, kasutades visuaalse kompositsiooni baasoskusi;
3) rakendab erinevaid kunstitehnikaid (maal, joonistus, kollaa˛, skulptuur, foto, video, digitaalgraafika, animatsioon jne);
4) analüüsib nüüdiskunsti teoseid, märkab erinevaid vorme ja sõnumeid, leiab seoseid tänapäeva eluga ning on avatud erinevate kultuuriilmingute suhtes;
5) mõistab tehismaailma ja selle kasutaja suhet; peab silmas eesmärgipärasust, uuenduslikkust, esteetilisust ja ökoloogilisust;
6) mõistab kultuuriväärtuste ja -keskkonna kaitse olulisust;
7) leiab infot kunstiraamatutest ja eri teabeallikatest, uurib ja võrdleb eri ajastute kunstiteoseid;
8) märkab sõnumeid, analüüsides meediat ja reklaami; arutleb visuaalse infoga seotud nähtuste üle ruumilises ja virtuaalses keskkonnas. Tegutseb eetiliselt ja ohutult nii
reaalsetes kui ka virtuaalsetes kultuurikeskkondades.

Hindamine üles

Hindamise eesmärk on anda õpilasele motiveerivat tagasisidet. Hindamisel on oluline tunnustada lahenduste erinevusi ja väärtustada õpilaste isikupära ning koostööoskusi. Oluline on õpilase töösse suhtumine ning kaasatöötamine. Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, loomingulisus ja suhtumine õppetöösse.

Hindamisel arvestatakse:
1. Teemale vastavus ja loominguline lähenemine sellele.
2. Kompositsiooni väljenduslikkus.
3. Meeleolu edastamine värvidega.
4. Figuuride dünaamika; lihtsate proportsioonireeglite arvestamine
5. Töö korrektsus.
6. Õigeid joonestamise võtteid.
7. Tunnitööd - õpilane töötab terve tund kaasa.

Õpilane peab oma töö esitama tähtajaliselt. Kui õpilasel õppevahendid puuduvad, teeb ta töö õpetajaga kokkulepitud ajal järele.

Konsultatsioon kunstis kolmapäeval 8. tund, ruum 227

Põhikooli lõpetamisel või õpilase koolivahetusel teisendatakse mitteeristavad hinnangud numbrilisteks hinneteks viiepalli süsteemis.

Märge "AR" / Hinne "5"
· töövahendid alati kaasas
· jälgib õpetajat, mõtleb kaasa, töötab iseseisvalt
· oskab loogiliselt kasutada eelnevalt õpitud
· kavandab iseseisvalt töö, viib selle lõpuni
· töö puhas ja korrektne ning teemast lähtuv
· valmistöö ( ei ole valget paberipinda ) õigeaegselt esitatud

Märge "AR" / Hinne "4"
· töövahendid alati kaasas
· jälgib õpetajat, mõtleb kaasa, töötab iseseisvalt
· vajab aeg-ajalt õpetaja juhendamist
· töö ei ole puhas ja korrektne, on teemast lähtuv
· valmistöö ( ei ole valget paberipinda ) õigeaegselt esitatud

Märge "AR" / Hinne "3"
· õppevahendid aeg-ajalt kodus
· suhtumine töösse huvitu
· töö ei ole korrektselt teostatud, kuid teemast lähtuv
· valmistöö ( ei ole valget paberipinda ) on õigeaegselt esitatud

Märge "MA" / Hinne "2"
· õppevahendid pidevalt kodus
· õppeülesanded poolikult täidetud
· suhtumine töösse huvitu
· puuduvad teadmised läbivõetud õppematerjali osas

Märge "MA" / Hinne "1"
· õpilasel puudub täielikult huvi aine vastu, ei tööta tunnis kaasa
· puuduvad töövahendid
· õpilane puudub põhjuseta ning vastava õppetunni materjal on omandamata
. ei käi tööd konsultatsioonitunnis tegemas.
. töö esitamata!
Konsultatsioon ja järelvastamine neljapäeviti kell 14.00 - 14.45 ruumis 407.