Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kunst: 4d prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Ruth Jasmin

klassiõpetaja

Loodud: 7. jaanuar 2020. a. kell 14.15
Muudetud: 5. veebruar 2020. a. kell 10.30

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli kunstiõpetuses on peamine praktiline kunstitegemine, töine sisseelamine kunstniku loominguprotsessi mitmesuguste tehnikate vahendusel ja sealjuures võimaliku algupärase eneseväljenduse säilitamine. Õpitakse mõningaid kunstialaseid mõisteid, hakkavad kujunema väärtushinnangud. Põhikooli lõpetajal on üldine ettekujutus kunsti- ja tehnikakeelest ning ta on suuteline omahuvitsi valima, mida ta sellest praktiliselt või teoreetiliselt tundma õppida soovib. Kunstiõpetusega 4.klassis taotletakse, et õpilane arendab oma vaatlusoskust ja kompimismeelt; arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist ning kujutlusvõimet; omandab loovtegevuse kogemusi, arendab loovust; õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid; omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost; õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

23.01."Roomaja"-tööle tausta värvimine,värvide segamine.Vahendid:A3 paber,guašid,pintslid
30.01Kujundi maalimine ja kaunistamine mustriga,vahendid-segamisalus,vatipulgad
06.02.Lillepärg Eesti sünnipäevaks.
13.02.Eesti riigi sümbolid,segatehnikas töö A3 lehele.Vahendid:guašid,liim,käärid,A3 leht.Tööde jätkamine
20.02.Tööde lõpetamine,klassi kaunistamine
VAHEAEG
05.03.Muinasjutupilt,hariliku pliiatsi töö,A3 leht
12.03 Kujundame naljaka lasteraamatu kaanepildi vabalt valitud vahenditega
19.03Tööde jätkamine ja lõpetamine
26.03-Poistele-Röövlite saar või Kolumbuse laev-segatehnika(kollaaž ajakirjapildist ja joonistusest)
Tüdrukutele-Lossiaed või Liblikas
02.04.Tööde jätkamine ja lõpetamine
09.04.Õitsev õunapuu-guašš,tausta värvimine+puu+õied korgitrükis
16.04.Tööde lõpetamine,vaatlus ja jaotamine.
VAHEAEG
30.04.Akvarelltöö "Varakevad"
07.05 Tööde jätkamine
14.05 Vihmamets,tundra või kõrb - kujunda kollaaž valitud looduskeskkonnast,segatehnika
21.05 Tööde jätkamine
28.05.Tööde jätkamine ja lõpetamine
04.06.Aasta kokkuvõte,praktikaperiood

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

4. klassis õpilane
* oskab teost esitleda, valikuid põhjendada
* oskab kujutada, väljendada, kujundada vaatluse ja mälu järgi
* oskab oma tööd kavandada
* tunneb lihtsamaid ruumilisuse edastamise võtted (esemete suurussuhted, perspektiiv)
* kasutab värvi kui väljendusvahendit
* oskab kujutada liikumist
* külastab poolaastas vähemalt ühte kunstiüritust ja/või kaasaegse kunsti näitust, mõtestab nähtut
* tunnetab oma huvisid ja võimeid
* on valmis katsetama uusi tehnikaid
* mõistab erinevate teoste sõnumeid ja eesmärki, uurib ja analüüsib neid (k.a. reklaam ja meedia)
* võrdleb kaasaja ja mineviku kultuurinähtusi
* kasutab visuaalkultuuri tundmaõppimiseks teatmeteoseid ja IKT vahendeid
* uurib disainilahendusi ja leiutab ise
* käitub virtuaalmaailmas eetiliselt.

Hindamine üles

Hindamisel arvestatakse:
1. Teemale vastavus ja loominguline lähenemine sellele.
2. Kompositsiooni väljenduslikkus.
3. Meeleolu edastamine värvidega.
4. Figuuride dünaamika.
5. Töö korrektsus.
Kunstiõpetuse kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut.
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna.
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, loomingulisus ja suhtumine õppetöösse.

Kui töö on esitamata, kajastub see eKoolis nullina. Valmis töö tuleb esitada järgmiseks kunstiõpetuse tunniks. "0" asendub AR (arvestatud) pärast töö esitamist või "MA"-ga, kui tööd ei esitata.

Kokkuvõttev hindamine toimub kaks korda aastas. Hinnanguks on arvestatud (AR) või mittearvestatud (MA).


Konsultatsioon esmaspäeval kell 13.00 ruumis 308.