Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Eesti keel: 4 indiv õpe prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Maarja Vahter

HEV koordinaator

Loodud: 26. november 2019. a. kell 22.55
Muudetud: 5. detsember 2019. a. kell 14.55

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, II trimester

Kestvus: 4 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli aineõpetus taotleb, et õpilane:
•austab eesti keelt kui rahvuskultuuri kandjat;
•arendab kriitilist mõtlemist ja analüüsioskust;
•väärtustab head keeleoskust eneseväljendus- ja suhtlusvahendina;
•arendab oma suulist ja kirjalikku väljendusoskust, omandab õigekirjaoskuse;
•õpib mõtestatult lugema ja kirjutama eri liiki tekste;
•loeb eakohast väärtkirjandust, kujundab selle kaudu oma kõlbelisi tõekspidamisi, rikastab oma mõttemaailma;
•arendab kirjanduse mõistmist, kujutlusvõimet, loovust ja kunstimaitset;
•huvitub ilukirjandusest ja paikkonna kultuurist;
•õpib hankima teavet erinevatest allikatest; harjub kasutama sõnaraamatuid ja käsiraamatuid.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

25.-29.11
* Kaashäälikuühend (Õ lk 122-123), TV harj 159-166
* Nõiatembud raamatukogus" Õ lk 124-127, TV harj 167-171
* i ja j õigekiri, Õ lk 128-129, TV harj 176-182
* Loeme luuletusi, Õ lk 131-132
* Kordamine - TV harjutav KT nr 3

02.-06.12
* "Eesli silmanägemine" Õ lk 134-137, TV harj 183-186
* Nimisõnad, Õ lk 138-139, TV harj 187-192
* "Tagasi kodus", Õ lk 140-143, TV harj 193-195, 196-198
* Raamat infoallikana - sisukord ja aineregister, Õ lk 144-147, TV harj 199-201

09.-13.12
* Omadussõnad, Õ lk 148-149, TV harj 202-207 / "Arvutihullud" Õ lk 150-155, TV harj 208-213
* Internet infoallikana, Õ lk 156-157, TV harj 214-217 / Arvsõnad, Õ lk 158-159, TV harj 218-223
* KT 3
* Lemmikloomapäev, Õ lk 160-163, TV harj 224-229 / Ptk kokkuvõte õ lk 164 / Jõulumeeleolus, õ lk 165

16.-20.12
* Jõululuulet, õ lk 166-167
* Pettsoni jõulud Õ lk 168-172
* Jõululuulet, Õ lk 173
* "Kui näärid ei tahtnud tulla". Õ lk 174-176

VAHEAEG

06.-10.01
* Kordamine (KT 4)
* Tegelased / Kordamine (KT 4)
* Astrid Lindgren / Rasmus, Pontus ja Lontu / Kordamine (KT 4)
* KT 4

13.-17.01
* Loo tegevus ehk sündmustik
* Jaak Kõdar / Hunt ja rebane suusatamas
* Tegusõna pöörded
* Hille Karm / Kuidas minu kuldnokk ära lendas

20.-24.01
*Tegevusaeg
* Gianni Rodari / Õppekaramell
* Olevik ja minevik
* Elar Kuus / Masina jalad

27.-31.01
* Tegevuskoht / Harjutav KT 5
* C. S. Lewis / Lucy kiikab kapiuksest sisse / Harjutav KT 5
* Eitus ja jaatus / Harjutav KT 5
* Eleanor Farjeon / Daami tuba / Toredaid luuletusi /Harjutav KT 5

03.-07.02
* KT 5
* Voldemar Miller / Delfiin
* Võtame loo lühidalt kokku
* Mis on lause

10.-14.02
* Kuidas lugu ümber jutustada
* Kerttu Soans / Arvutitool ja lumi
* Lausete liigid
* Teema

17.-21.02
* Pamela Lyndon Travers/ Naerugaas /Harjutav KT 6
* Jutu ülesehitus /HArjutav KT 6
* Contra / Presidendi suur saladus/ Harjutav KT 6
* Andrus Kivirähk/ President kinnas / Harjutav KT 6

02.-06.03
* KT 6 / Isamaalisi luuletusi
* Mis on kirjeldamine?
* Aapeli/ Kummitavad palitud
* Liht- ja liitlause

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

-

Hindamine üles

Hindega „5” hinnatakse, kui õpilane saavutab 90–100% maksimaalsest võimalikust punktide arvust,
hindega „4” 75–89%,
hindega „3” 50–74%,
hindega „2” 20–49%,
hindega „1” 0–19%.