0 kaarti!
Autor: Anu Rand Klassiõpetaja Kontakt: Anu.Rand@nooruse.edu.ee |
Loodud: 17. november 2019. a. kell 12.47
Muudetud: 1. detsember 2019. a. kell 08.35
Õppeaasta: 2019/2020
Õppekava: Põhikooli õppekava, II trimester
Kestvus: 1 tund nädalas
.Inimeseõpetusega taotletakse, et õpilane
• õpib suhtlema teiste inimestega ja viisakalt käituma;
• õpib väärtustama üldinimlikke kõlblusnorme;
• õpib tundma oma mina;
• õpib väärtustama perekonda;
• õpib tervislikult elama;
• õpib käituma kriisiolukorras;
• teadvustab seaduste vajalikkuse inimeste ühiselu ja tegevuse korraldamisel ning nende täitmise tähtsuse.
25.-29.11
Erinevad ametid TR lk 24 - 25
02.-06.12
Advendiaeg TR lk 30 - 31
09.-13.12
Jõulud TrR lk 32 - 33.
16.-20.12
Kordamine TR lk 34 - 36
06.-10.01
Mina ja Kodumaa TR lk 4 - 5
13.-17.01
Eesti Vabariik TR lk 6 - 7.
20.-24.01
Meie traditsioonid TR lk 8 - 9.
27.-31.01
Minu kodukoht TR lk 10 - 13.
03.-07.02
Eesti rikkused TR lk 14 - 15
10.-14.02
Kordamine TR lk 16 - 17
17.-21.02
Teadmiste kontroll
02.-06.03
Aeg ja asjad. Aja planeerimine TR lk 18 - 19
.oskab tuua välja oma kodukoha eripära.
oskab nimetada Eestile ja oma kodukohale olulisi inimesi ja teab, mida nad teevad.
teab, mille poolest Eestimaa on eriline, mis on meie rikkused.
mõistab, et iga inimene peab oma riiki hoidma.
mõistab, et igaüks saab oma riigi heaks ka ise midagi teha.
mõistab, miks on oluline tegevusi planeerida.
oskab koostada oma nädalaplaani.
teab, et uusi asju mõeldakse välja, et elu kergemaks –paremaks muuta.
mõistab, et ka internetis tuleb pidada kinni teatud reeglitest.
oskab olla internetis turvaliselt.
teab, kuidas kaitsta oma isikuandmeid.
oskab leida erinevusi elu vahel tänapäeval ja vanasti.
teab, et muuseumites saab näha erinevaid asju, ka väga vanu esemeid.
teab, kust leida infot selle kohta, kuidas elati vanasti.
.2. klassis antakse õpilase teadmistele ja oskustele sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad töödel, õpilaspäevikus ja/või e-koolis. E-koolis kajastuvad ka õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
Osaoskuste hindamisel kasutatakse tähti :
T- tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Konsultatsioon teisipäeviti kell 13.00 ruumis 206