Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Programmeerimine: 4a P, 4a T, 4b P, 4b T, 4c P, 4c T, 4d P, 4d T prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Nikolai Räbin

õpetaja

Kontakt: Nikolai.Rabin@nooruse.edu.ee

Loodud: 12. november 2019. a. kell 12.48
Muudetud: 15. detsember 2019. a. kell 21.54

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

- õpilane kohaneb tehnoloogia kasutamisega õppetöös ja igapäevaelus
- valdab arvutil töövõtteid ja saab aru keerulisemate ülesannete täitmiseks vajava info ja tööristade otsingu ja valiku põhimotetest
- arendab loovust, loogilist, analüüsivat ja abstraktset mõtlemist ning dekompositsiooni
- praktiseerib süsteemset käsitlust probleeme ja ülesandeid lahendades
- tunneb lihtsamaid programmide loomise ning probleemide lahendamise oskused visuaalse programmeerimisplatvormi Scratch, LegoEV3, Mbot abil
- Saab aru keerulisemate algoritmide baaspõhimõtetest ja seostab nende vajalikust igapäevaeluga

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

-

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

oskab Scrach keskkonnas programmeerida lihtsamaid programme
oskab luua LEGO roboteid ning neid liikuma programmeerida
oskab lahendada igapäevaelu probleemide mudeleid kasutades antud riist- või tarkvara
oskab koostada algoritme pandud eesmärgi täitmiseks

Hindamine üles

Õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus, kirjalikul tööl või eKoolis. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
E-kooli tunnistusele kantakse ARVESTATUD/MITTEARVESTATUD trimestri lõppedes.