Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kunst: 4 indiv õpe prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Maarja Vahter

HEV koordinaator

Loodud: 26. oktoober 2019. a. kell 23.41
Muudetud: 27. oktoober 2019. a. kell 14.00

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli kunstiõpetus taotleb, et õpilane

* tunnetab oma kunstivõimeid ja -huve, hindab enda ja teiste isikupära;
* eksperimenteerib mõtete, vahendite, materjalide ja kunstitehnikatega;
* tegutseb loovates ja uurimuslikes rühmatöödes ühise tulemuse nimel;
* rakendab oma loomingulisi võimeid ja oskusi ka väljaspool kunstitundi;
* on avatud erinevate kunsti- ja kultuuriilmingute suhtes;
* tunneb huvi kunstiloomingu ja paikkondliku kultuuri vastu.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

2.-6. sept
Nimekaart - ruumilised tähed

9.-13. sept
Öine linn - guašš

16.-20. sept
Öine linn - guašš

23.-27. sept
Töö saviga

30. sept - 4. okt
Töö saviga (värvimine, viimistlemine)

7.-11. okt
Ämblikuvõrk - vesivärvid ja õlipastellid

14.-18. okt.
Linn - töö hariliku pliiatsiga

VAHEAEG

28.okt. - 01.nov.
Ringid - õlipastell

11. - 15. nov
Täpitehnikas maalimine - guašš

18. - 22. nov.
Perspektiivi konstrueerimine (Ühe koondumispunktiga perspektiiv)

25.-29. nov.
Looma joonistamine.

2. - 6. dets
Jõuluehte meisterdamine

9. - 13. dets.
Meisterdamine jõuludeks

16. - 20. dets.
Meisterdamine jõuludeks

VAHEAEG

6. - 10. jaan.
Säästev kunst - taaskasutatavad materjalid.

13. - 17. jaan.
Säästev kunst - taaskasutatavad materjalid.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

4. klassis õpilane
* oskab teost esitleda, valikuid põhjendada
* oskab kujutada, väljendada, kujundada vaatluse ja mälu järgi
* oskab oma tööd kavandada
* tunneb lihtsamaid ruumilisuse edastamise võtted (esemete suurussuhted, perspektiiv)
* kasutab värvi kui väljendusvahendit
* oskab kujutada liikumist
* on valmis katsetama uusi tehnikaid
* mõistab erinevate teoste sõnumeid ja eesmärki, uurib ja analüüsib neid (k.a. reklaam ja meedia)
* kasutab visuaalkultuuri tundmaõppimiseks teatmeteoseid ja IKT vahendeid
* uurib disainilahendusi ja leiutab ise

Hindamine üles

Hindamise eesmärk on toetada õpilase arengut, innustada õpilast isikupäraste ideede ja loovate lahenduste leidmisel.

Hindamisel lähtutakse õpilase võimetekohasest arengust ja õpitulemuste saavutatusest.
Hinnatakse teadmiste/oskuste rakendamist, isikupärast lähenemist/loovust, valminud kunstiteost tervikuna.

Hindamine annab tagasisidet õpilase individuaalse arengu kohta ja on lähtekohaks järgneva õppe kavandamisel.

Kokkuvõttev hindamine toimub kaks korda aastas. Hinnanguks on arvestatud (AR) või mittearvestatud (MA).