0 kaarti!
Autor: Maarja Vahter HEV koordinaator |
Loodud: 26. oktoober 2019. a. kell 23.41
Muudetud: 27. oktoober 2019. a. kell 14.00
Õppeaasta: 2019/2020
Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Põhikooli kunstiõpetus taotleb, et õpilane
* tunnetab oma kunstivõimeid ja -huve, hindab enda ja teiste isikupära;
* eksperimenteerib mõtete, vahendite, materjalide ja kunstitehnikatega;
* tegutseb loovates ja uurimuslikes rühmatöödes ühise tulemuse nimel;
* rakendab oma loomingulisi võimeid ja oskusi ka väljaspool kunstitundi;
* on avatud erinevate kunsti- ja kultuuriilmingute suhtes;
* tunneb huvi kunstiloomingu ja paikkondliku kultuuri vastu.
2.-6. sept
Nimekaart - ruumilised tähed
9.-13. sept
Öine linn - gua
16.-20. sept
Öine linn - gua
23.-27. sept
Töö saviga
30. sept - 4. okt
Töö saviga (värvimine, viimistlemine)
7.-11. okt
Ämblikuvõrk - vesivärvid ja õlipastellid
14.-18. okt.
Linn - töö hariliku pliiatsiga
VAHEAEG
28.okt. - 01.nov.
Ringid - õlipastell
11. - 15. nov
Täpitehnikas maalimine - gua
18. - 22. nov.
Perspektiivi konstrueerimine (Ühe koondumispunktiga perspektiiv)
25.-29. nov.
Looma joonistamine.
2. - 6. dets
Jõuluehte meisterdamine
9. - 13. dets.
Meisterdamine jõuludeks
16. - 20. dets.
Meisterdamine jõuludeks
VAHEAEG
6. - 10. jaan.
Säästev kunst - taaskasutatavad materjalid.
13. - 17. jaan.
Säästev kunst - taaskasutatavad materjalid.
4. klassis õpilane
* oskab teost esitleda, valikuid põhjendada
* oskab kujutada, väljendada, kujundada vaatluse ja mälu järgi
* oskab oma tööd kavandada
* tunneb lihtsamaid ruumilisuse edastamise võtted (esemete suurussuhted, perspektiiv)
* kasutab värvi kui väljendusvahendit
* oskab kujutada liikumist
* on valmis katsetama uusi tehnikaid
* mõistab erinevate teoste sõnumeid ja eesmärki, uurib ja analüüsib neid (k.a. reklaam ja meedia)
* kasutab visuaalkultuuri tundmaõppimiseks teatmeteoseid ja IKT vahendeid
* uurib disainilahendusi ja leiutab ise
Hindamise eesmärk on toetada õpilase arengut, innustada õpilast isikupäraste ideede ja loovate lahenduste leidmisel.
Hindamisel lähtutakse õpilase võimetekohasest arengust ja õpitulemuste saavutatusest.
Hinnatakse teadmiste/oskuste rakendamist, isikupärast lähenemist/loovust, valminud kunstiteost tervikuna.
Hindamine annab tagasisidet õpilase individuaalse arengu kohta ja on lähtekohaks järgneva õppe kavandamisel.
Kokkuvõttev hindamine toimub kaks korda aastas. Hinnanguks on arvestatud (AR) või mittearvestatud (MA).