Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kunst: 3c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Inna Vann

klassiõpetaja

Kontakt: Inna.Vann@nooruse.edu.ee

Loodud: 16. oktoober 2019. a. kell 09.10
Muudetud: 18. oktoober 2019. a. kell 10.50

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, II trimester

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Esikohal on lapse loomingulise algatusvõime arendamine ja leidurivaistu kujundamine, kuid oluline on ka käeliste oskuste ja vilumuste treenimine.
Kunstiõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• arendab oma vaatlusoskust ja kompimismeelt;
• arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist ning kujutlusvõimet;
• omandab loovtegevuse kogemusi, arendab loovust;
• õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid;
• omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost;
• õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

XI nädal
Kadrid liiguvad (värvipliiats)
Töö lõpetamine

XII nädal
Kosmos (õlipastell)
Esimene lumi (guašš)

XIII nädal
Kuuseehted (vildikad)
Kuused (vesivärv, õlipastell)

XIV nädal
Jõulupuu minu kodulinnas (guašš)
Töö lõpetamine

XV nädal
Jõuluvana kingikott (segatehnika)
Töö lõpetamine

XVI nädal
Talvine maja (A3, guašš)
Tööde lõpetamine

XVII nädal
Suusataja (A3, õlipastell)09.01.
Lumelagendik- tasapinnaline ja ruumiline
v:guašš, A3, A4, käärid, liim
XVIII nädal
Aastaajad (Käsitöötuba 3 lk 25)
v:guaššvärvid, A3 värv pab, A4 valge, käärid, liim
XIX nädal
Talv (Käsitöötuba 3 lk 26)
v:akvarellid, õlipastellid, A3
Trükkimine vatitikuga (Käsitöötuba 3 lk 45)
v: vatitikk, värv pab, guašid
XX nädal
Täpitöö (Käsitöötuba 3 lk 45)
v: A4, vildikad
XXI nädal
Sõbrale kaart- värviline paber
Tihased ja leevikesed-tausta maalimine
Minu Eestimaa (Aastaring lk 65)
v: A3, värviline pliiats
VAHEAEG
XXII nädal
Rütm (Käsitöötuba 3 lk 39)
v:õlipastellid, A4
Töö lõpetamine

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

ˇ omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta;
ˇ kasutab erinevaid materjale ja töövahendeid oma loomingulises tegevuses;
ˇ kasutab materjale säästlikult;
ˇ tutvub erinevate tehnikatega;
ˇ oskab töökohta tööks organiseerida;
ˇ täidab töötades ohutusnõudeid, tagab korra ja puhtuse töökeskkonnas;
ˇ oskab teha lihtsamaid korrastustöid;
ˇ õpib nägema ilu enda ümber.

Hindamine üles

*Kunstiõpetus kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus,loomingulisus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.

3. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. eKoolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
Hindamisele tulevad osaoskused:
* Oskad kasutada õpitud töövõtteid
* Sul on kaasas vajalikud töövahendid
* Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.

Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Lisaks on:
* e- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.

Konsultatsioon kolmapäeviti kell 13.00 ruumis 207.