Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kunst: 3a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Stevelin Tamm

klassiõpetaja

Kontakt: Stevelin.Tamm@nooruse.edu.ee

Loodud: 29. august 2019. a. kell 09.21
Muudetud: 6. märts 2020. a. kell 12.11

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli kunstiõpetusega taotletakse, et põhikooli lõpuks õpilane:
1)oskab loomingulises tegevuses, loovtöö, uurimise ja refleksiooni käigus kasutada loova ja kriitilise mõtlemise ning probleemi lahendamise oskusi;
2)tunnetab ja arendab oma loomingulisi võimeid, väärtustab isikupära ja erinevaid lahendusi;
3)õpib tundma visuaalsete kunstide väljendusvahendeid ning suudab luua erinevaid kunstitöid, rakendades õpitud teadmisi ja oskusi;
4)eksperimenteerib mõtete, mõistete, vahendite, materjalide ning tehnikatega;
5)töötab iseseisvalt ja teeb koostööd kaaslastega;
6)rakendab omandatud oskusi teistes õppeainetes ja igapäevaelus;
7)õpib tundma ja väärtustab nii mineviku kunstipärandit kui ka nüüdisaegset kunsti;
8)seostab kunsti, kultuuri, teaduse ja tehnoloogia arengut;
9)mõistab kunsti kui kultuuridevahelist suhtluskeelt, teadvustab kultuurilist mitmekesisust ja kunsti rolli ühiskonnas;
10)väljendab oma arvamusi ja teadmisi suuliselt ning kirjalikult, kasutades (kunsti)oskussõnavara;
11)tegutseb eetiliselt ja ohutult nii päris kui ka virtuaalsetes kultuurikeskkondades;
12)mõtestab esemelise ja ruumilise keskkonna ning disaini näidete esteetilisi, eetilisi, funktsionaalseid ja ökoloogilisi aspekte;
13)omab ülevaadet kunsti-, disaini- ja arhitektuurivaldkonnaga seotud ametitest ja elukutsetest.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

20.-24. jaanuar
Talvine lind: segatehnika

27.-31. jaanuar
tööde lõpetamine

3.-7. veebruar
Muumitroll õpib suusatama. V: õlipastellid, A3 paber, vesivärvid. Lõiming: eest keeles loetud palaga "Muumitroll õpib suustamist"

10.-14. veebruar
Töö lõpetamine.

17.-21. veebruar
Rütm: tööde lõpetamine

VAHEAEG

2.-6. märts
II trimestri kokkuvõte. Pooleliolevate tööde lõpetamine. Näitus.

9.-13. märts
Pajupõõsas. Guašid, vatitikk, A3 paber.

16.-20. märts
Kevadine pilt lillede ja libikatega: švammitrükk. Vahendid: švamm, pesupulk, loodusajakirjad, guašid, A3 paber.

23.-27. märts
Töö lõpetamine.

30. märts-3. aprill
Paberbatika: paabulind. Vahendid: valge salvrätt, kiletasku, akvarellid, värvilised paberid, liim, käärid.

6.-10. aprill
Töö lõpetamine

13.-17. aprill
Liblikas: õlipastellid, A3 paber.

VAHEAEG

27. aprill-1. mai
Joonetöö. Vahendid: viltpliiatsid, A4 paber

4.-8. mai
Maalitud kivi. Vahend: erineva kujuga kivid, guašid.

11.-15. mai
Vanalinn. Vahendid: hambahari, kirjaklambrid, must guašš, kaks lehte A4 paberit, must viltpliiats, liim, käärid.

18.-22. mai
Töö lõpetamine.

25.-29. mai

1.-5. juuni
8.-12. juuni

VAHEAEG

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane
ˇ omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta;
ˇ oskab erinevaid materjale ja töövahendeid oma loomingulises tegevuses kasutada;
ˇ kasutab materjale säästlikult;
ˇ tutvub erinevate tehnikatega;
ˇ oskab töökohta tööks organiseerida;
ˇ täidab töötades ohutusnõudeid, tagab korra ja puhtuse töökeskkonnas;
ˇ oskab teha lihtsamaid korrastustöid;
ˇ oskab näha ilu enda ümber

Hindamine üles

3. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. e-Koolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

Kunstiõpetus kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus,loomingulisus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.

3. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. eKoolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
Hindamisele tulevad osaoskused:
1. Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
2. Sul on kaasas vajalikud töövahendid.
3. Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.


Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Lisaks on:
* e- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.

Konsultatsioon neljapäeviti kell 13.00 ruumis 109.