Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kunst: 4b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Raina Rääp

klassiõpetaja

Kontakt: Raina.Raap@nooruse.edu.ee

Loodud: 28. august 2019. a. kell 21.41
Muudetud: 18. oktoober 2019. a. kell 22.26

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Kunstiõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• arendab oma vaatlusoskust ja kompimismeelt;
• arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist ning kujutlusvõimet;
• omandab loovtegevuse kogemusi, arendab loovust;
• õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid;
• omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost;
• õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

1. nädal (2.-6. sept)
* "Sügismaastik" - graafika
V: A4 valge paber, viltpliiatsid

2. nädal (9.-13. sept)
* "Sügismaastik" - graafika
V: A4 valge paber, viltpliiatsid

3. nädal (16.-20. sept)
* "Astrikimp" https://ped-kopilka.ru
V: guašid, A3 valge paber

4. nädal (23.-27. sept)
* "Õunasööja" https://www.thebeeskneescousin.com/art-ed-blog/an-apple-a-day
V: õlipastellid, A4 valge paber

5. nädal (30. sept-4. okt)
* "Puuviljad" POINTILLISM https://tinyartroom.wordpress.com/2012/09/16/apt-apples/
V: guašid, vatipulgad, A4 valge paber

6. nädal (7.-11. okt)
* "Sügismaastik"
V: guašid, A 4 valge paber, kuivatatud puulehed

7. nädal (14.-18. okt)
* "Sügismaastik"
V: eelmise tunni töö, must viltpliiats

VAHEAEG

9. nädal (28. okt - 1. nov)
*ämblikuvõrk
V: A4 must toonpaber, õlipastellid

10. nädal (4.- 8. nov)
Ühe koondumispunktiga perspektiiv
http://emujoonistamine.weebly.com/perspektiiv.html
V: A4 joonistuspaber, joonlaud, harilik pliiats

11. nädal (11.-15. nov)
Ühe koondumispunktiga perspektiiv
V: A4 joonistuspaber, värvipliiatsid

12. nädal (18.-22. nov)
Ühe koondumispunktiga perspektiiv
V: eelmise tunni töö

13. nädal (25.-29. nov)
Fooliumfiguurid
V: foolium

14. nädal (2.-6. dets)
Valgus ja vari
V: fooliumfiguur, A4 värviline paber, must vildikas

15. nädal (9.-13. dets)
Tööde lõpetamine

16. nädal (16.-20. dets)
Jõulukaart

VAHEAEG

19. nädal (6.-10. jaanuar)
Leevike
V: A3 valge akvarellpaber

20. nädal (13.-17.jaanuar)
Leevike
V: A3 valge akvarellpaber, guašid

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
* oskab töötada iseseisvalt lihtsate tööjuhendite järgi;
* oskab hinnata head ja huvitavat oma kaaslaste ja iseenda töös;
* jälgib õpetajat, mõtleb kaasa, töötab iseseisvalt
* oskab loogiliselt kasutada eelnevalt õpitud töövõtteid
* oskab paberipinnal orienteeruda, paberipinda õigesti planeerida;
* teab sooje – külmi, heledaid – tumedaid toone;
* töö puhas, korrektne ja viimistletud

Hindamine üles

* Kunstiõpetus kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut
* Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna
* Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, loomingulisus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.

Hinne AR (arvestatud):
• töövahendid alati kaasas;
• jälgib õpetajat, mõtleb kaasa, töötab iseseisvalt;
• oskab loogiliselt kasutada eelnevalt õpitud töövõtteid;
• kavandab iseseisvalt töö, viib selle lõpuni või kavandab töö õpetaja abiga, kuid viib selle iseseisvalt lõpuni;
• töö korrektne, viimistletud;
• töös esineb üksikuid vigu.

Hinne MA (mittearvestatud):
• õppevahendid pidevalt või tihti kodus;
• tööülesanded poolikult täidetud või esineb palju vigu;
• töö osaliselt tegemata, esitamata või viimistlemata;
• töö tähtajaks esitamata;
• suhtumine töösse huvitu;
• puuduvad teadmised läbivõetud õppematerjali osas.

Õpilasel on kohustus ebaõnnestunud töö, mida on hinnatud hindega MA, järele vastata 10 päeva jooksul alates töö toimumise päevast. Kui õpilane puudub kohustusliku hindelise töö tunnist vm arvestuslikust õppeülesandest märgitakse eKooli päevikusse märk „0“. Hindelise töö järeletegemine on kohustuslik. Märk "0" asendub hindega pärast töö tegemist/ esitamist või "1"-ga, kui 10 päeva jooksul ei ole tööd järele vastatud.

Õppeprotsessi käigus hinnatakse õpilase tunniülesannete täitmist, iseseisva töö ülesannete täitmist, kõigi kunstitööde lõpetamist. Kunstiõpetuse kokkuvõttev hinnang I ja II poolaasta lõpul on arvestatud/mittearvestatud (AR/MA). Arvestatud hinde saamiseks peavad õpilasel olema esitatud/lõpetatud kõik sel perioodil tehtud kunstitööd.