Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Tööõpetus: 3a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Stevelin Tamm

klassiõpetaja

Kontakt: Stevelin.Tamm@nooruse.edu.ee

Loodud: 23. august 2019. a. kell 11.10
Muudetud: 28. oktoober 2019. a. kell 08.45

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Tööõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• omandab vajalikud oskused igapäevaeluks, tööks ja harrastusteks;
• omandab teadmisi mitmesuguste materjalide, töövahendite ja -traditsioonide kohta ning oskab neid oma töös kasutada;
• kogeb eneseteostuse võimalusi käelise tegevuse kaudu, arendab loovust ja esteetilist maitset;
• õpib tundma ja valima sobivamaid töövõtteid, olema säästlik ettevõetud töös;
• arendab tööks vajalikke isiksuse omadusi: vastutustunnet, täpsust, püsivust ning töökultuuri ja -harjumusi;
• omandab oskuse iseseisvalt mõelda, töötada, otsustada, hinnata oma tööd kriitiliselt.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

2.-06. september
Sünnipäevakaart klassikaaslasele.

9.-13. september
Minu lemmikloom (plastiliin)

16.-20 september
Sügisene puu (Frotaaž. Puulehed, värvilised pliiatsid, koopiapaber, värviline paber)

23.-27. september
Lehetrükk. (A3 paber, guašid, švamm, puulehed) https://www.pinterest.com/pin/449726712786808542/, https://www.pinterest.com/pin/125537908348107814/

30. september-4. oktoober
Õun/Pirn (Ruumiline pilt. värviline paber, käärid, liim) http://krokotak.com/2017/08/3d-paper-fruits/

7.-11. oktoober
Siil ja õunad

14.-18. oktoober
Kõrvits (värviline paber) https://www.pinterest.com/pin/153263193552728706/

VAHEAEG

28.oktoober-1. november
Kink isale

4.-18. november
Kingi lõpetamine

11.-15. november
Kontrastpilt (Käsitöötuba 3 lk 14, värvilised paberid, käärid, liim)

18.-22. november
Kaunistus klassiuksele.

I TRIMESTRI LÕPP

25.-29. november
Kaunistus klassiuksele. Töö lõpetamine.

2.-6. detsember
Kuusk (roheline värviline paber, käärid, liim, kaunistused kuusele). https://www.pinterest.com/pin/559431584961154377/, https://www.pinterest.com/pin/488288784583738002/, https://www.pinterest.com/pin/689543392929224014/

9.-13. detsember
Lumememm/päkapikk (WC-paberi rull, silmad, vatt, värviline paber, karvatraat jms). https://www.pinterest.com/pin/393150242466824822/?nic=1

16.-20. detsember
Jõulukaart. https://www.pinterest.com/pin/164733298855962450/

VAHEAEG
6.-10. jaanuar
Ilutulestik (Pritsimistehnika, guašid, hambahari, must värviline paber)

13.-17. jaanuar
Tutimüts. (Segatehnika, valge õlipastell, akvarellid, värviline paber, liim) https://www.pinterest.com/pin/48906345933845591/

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
* kasutab materjale säästlikult;
* tutvub erinevate tehnikatega;
* oskab kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal;
* oskab iseseisvalt töötada, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke;
* oskab töökohta tööks organiseerida;
* täidab töötades ohutusnõudeid;
* tagab korra ja puhtuse töökeskonnas.

Hindamine üles

Tööõpetuse kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut
Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna.
Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, loomingulisus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.

3. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. eKoolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
Hindamisele tulevad osaoskused:
1. Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
2. Sul on kaasas vajalikud töövahendid.
3. Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.


Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Lisaks on:
* e- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.

Konsultatsioon neljapäeviti kell 13.00 klassis 109.