0 kaarti!
Autor: Kersti Kirs inglise keele õpetaja Kontakt: Kersti.Kirs@nooruse.edu.ee |
Loodud: 3. veebruar 2019. a. kell 12.15
Muudetud: 3. veebruar 2019. a. kell 12.15
Õppeaasta: 2018/2019
Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Põhikooli kunstiõpetus taotleb, et õpilane
1) tunnetab oma kunstivõimeid ja -huve, hindab enda ja teiste isikupära;
2) eksperimenteerib mõtete, vahendite, materjalide ja kunstitehnikatega;
3) tegutseb loovates ja uurimuslikes rühmatöödes ühise tulemuse nimel;
4) rakendab oma loomingulisi võimeid ja oskusi ka väljaspool kunstitundi;
5) on avatud erinevate kunsti- ja kultuuriilmingute suhtes;
6) tunneb huvi kunstiloomingu ja paikkondliku kultuuri vastu;
7) mõistab kultuuriväärtuste ja -keskkonna kaitse olulisust;
8) näeb loodust ja keskkonda säästva tarbimise võimalusi.
25.01
Leiutised
https://lottemaa.ee/leiutamisvoistlus/leiutamisvo%CC%83istlus_plakat_a3/
01.02
Klassiukse kaunistamine - rukkilille voltimine
https://www.youtube.com/watch?v=A5zQCionMSk
08.02
Etnohõngulised pildid https://klass431.wordpress.com/2009/12/23/etnohongulised-pildid/
15.02
Etnohõngulised pildid
22.02
Rahvussümboolika
VAHEAEG
08.03
Mõistatused ja vanasõnad otsesõnu - joonistame „sõna-sõnalt“ täpselt nii, nagu kirjas on.
http://www.rahvakultuur.ee/sisu/2482_163148222Konekaanud_ja_fraseologismid8221.pdf
15.03
Illusioon. Optiline illusioon. Op-kunstnikud ja M. C. Escher
http://im-possible.info/english/art/vicente/for-children-4.html
http://im-possible.info/english/library/index.html
22.03
Illusioon. Optiline illusioon. Op-kunstnikud ja M. C. Escher
http://im-possible.info/english/art/vicente/for-children-4.html
http://im-possible.info/english/library/index.html
29.03
Munadepüha
05.04
Vigurkaardid https://kunstitund.wordpress.com/page/8/
12.04
Vabavärsiline luuletus
https://kunstitund.wordpress.com/2011/04/23/paul-klee-ainetel/
19.04
Töö lõpetamine
VAHEAEG
03.05
Lilled emale
https://www.youtube.com/watch?v=870JPSsUmc0
10.05
Kuningad https://klass431.wordpress.com/category/5-klass/page/2/
17.05
Tööde lõpetamine
21. – 25.05
Loovuslaager
31.05
https://kunstitund.wordpress.com/2013/03/22/bad-hair-day/
5. klassi lõpetaja:
* tunneb õppekavas kasutatavaid visuaalse kunsti mõisteid ja oskab neid vähemalt kõnes kasutada;
* oskab käsitseda õppekavas loetletud töömaterjale ja -vahendeid;
* oskab valikuliselt kasutada tehnikaid ja kujutamisviise loominguliseks eneseväljenduseks;
* tunneb abstraktsele vormi- ja värviõpetusele omaseid väljendusvõimalusi ning lihtsamaid arhitektoonikaalaseid kompositsioonivõtteid, oskab neid
kasutada kujundamisülesannete lahendamisel ruumis ja tasapinnal;
* oskab käsitseda mõningaid kõrgtrüki paljundustehnikaid (papi- ja materjalitrükk).
Hindamisel arvestatakse järgmisi aspekte:
* töö vastavust teemale ja loovat lahendust;
* kompositsiooni õigsust ja selle väljenduslikkust;
* meeleolu edastamist erinevate kunstivahenditega;
* figuuride dünaamikat;
* töö korrektsust.
Hindamine:
Kunstiõpetuse kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut.
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna.
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, loomingulisus ja suhtumine õppetöösse.
Kokkuvõttev hinne "arvestatud" (A) või "mittearvestatud" (MA) tunnistusele I poolaasta (3. sept - 18. jaanuar) ja II poolaasta (21. jaanuar - 3. juuni) lõpul.
Kui töö on esitamata, kajastub see eKoolis nullina ("0"). Valmis töö tuleb esitada järgmiseks kunstiõpetuse tunniks. "0" asendub hindega pärast töö esitamist või "MA"-ga, kui tööd ei esitata.
Kui õpilasel on kodutöö tegemata, siis on tal samal päeval võimalus oma tegemata töö ära teha peale tunde õpitugis (graafik klassis seinal). Kui õpilane seda võimalust ei kasuta, on kodutöö hinne "1" ja seda enam parandada ei saa.
Konsultatsioonid esmaspäeviti kell 15.00-15.45 ruumis 404 või muul ajal kokkuleppel õpetajaga.