Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kunst: 1b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Merle Tustit

klassiõpetaja

Kontakt: Merle.Tustit@nooruse.edu.ee

Loodud: 19. jaanuar 2019. a. kell 19.11
Muudetud: 20. jaanuar 2019. a. kell 21.54

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Esikohal on lapse loomingulise algatusvõime arendamine ja leidurivaistu kujundamine, kuid oluline on ka käeliste oskuste ja vilumuste treenimine.
Kunstiõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• arendab oma vaatlusoskust ja kompimismeelt;
• arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist ning kujutlusvõimet;
• omandab loovtegevuse kogemusi, arendab loovust;
• õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid;
• omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost;
• õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

21.-25.01
Kaksteist kuud (õlipastell)
Lumememmed (must paber, õlipastell)
28.01- 01.02
Leevike, tihane (guašš, pritsimistehnika)
Leevike, tihane (töö lõpetamine)
04.-08.02
Suusamatkal (guašš Aastaring lk 57)
Suusamatkal (töö lõpetamine)
11.-15.02
Minu sõber (värvipliiats)
Sõbrapäeva kaardi kujundamine.
18.-22.02
Minu Eestimaa (värvipliiats)
Minu Eestimaa (töö lõpetamine)

25.02- 03.03 VAHEAEG

04.-08.03.
Vastlapäev (vaba tehnika)
Vastlapäev (töö lõpetamine)
11.-15.03
Kindad (mustri kujundamine-pintslitrükk)
Kindad (töö lõpetamine)
18.-22.03
Pajuoksad (must õlipastell)
Illustratsioon muinasjutule
25.-29.03
Kuidas joonistada...
Naljapilt (koomiks)
01.-05.04
Kevad looduses (rasvakriit, vesivärv)
08.-12.04
Pühademunad (munade kaunistamine pintslitrükis)
15.-18.04
Pajuoksad (must õlipastell)
29.04.-03.05
Kuldnokk (guašš)
06.-10.05
Minu ema portree
Kaart emadepäevaks
13.-17.05
Kevadlilled (õlipastell)
20.-24.05
Liblika maalimine (õlipastell + akvarell)
27.-31.05
Kivile maalimine. (guašš)
03.-07.06
Ootan suve (vabatehnikas töö)

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane
ˇ omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta;
ˇ oskab erinevaid materjale ja töövahendeid oma loomingulises tegevuses kasutada;
ˇ kasutab materjale säästlikult;
ˇ tutvub erinevate tehnikatega;
ˇ oskab töökohta tööks organiseerida;
ˇ täidab töötades ohutusnõudeid, tagab korra ja puhtuse töökeskkonnas;
ˇ oskab teha lihtsamaid korrastustöid;
ˇ oskab näha ilu enda ümber

Hindamine üles

1. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. e-Koolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

II poolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
1. Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
2. Teed oma tööd hoolikalt.


Igat osaoskust hinnatakse eraldi, kasutades tähti:
T- tead, kasutad, oskad
P- pead veel harjutama
O- oskus omandamata