0 kaarti!
Autor: Merle Tustit klassiõpetaja Kontakt: Merle.Tustit@nooruse.edu.ee |
Loodud: 19. jaanuar 2019. a. kell 19.11
Muudetud: 20. jaanuar 2019. a. kell 21.54
Õppeaasta: 2018/2019
Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta
Kestvus: 2 tundi nädalas
Esikohal on lapse loomingulise algatusvõime arendamine ja leidurivaistu kujundamine, kuid oluline on ka käeliste oskuste ja vilumuste treenimine.
Kunstiõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
arendab oma vaatlusoskust ja kompimismeelt;
arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist ning kujutlusvõimet;
omandab loovtegevuse kogemusi, arendab loovust;
õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid;
omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost;
õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset.
21.-25.01
Kaksteist kuud (õlipastell)
Lumememmed (must paber, õlipastell)
28.01- 01.02
Leevike, tihane (gua, pritsimistehnika)
Leevike, tihane (töö lõpetamine)
04.-08.02
Suusamatkal (gua Aastaring lk 57)
Suusamatkal (töö lõpetamine)
11.-15.02
Minu sõber (värvipliiats)
Sõbrapäeva kaardi kujundamine.
18.-22.02
Minu Eestimaa (värvipliiats)
Minu Eestimaa (töö lõpetamine)
25.02- 03.03 VAHEAEG
04.-08.03.
Vastlapäev (vaba tehnika)
Vastlapäev (töö lõpetamine)
11.-15.03
Kindad (mustri kujundamine-pintslitrükk)
Kindad (töö lõpetamine)
18.-22.03
Pajuoksad (must õlipastell)
Illustratsioon muinasjutule
25.-29.03
Kuidas joonistada...
Naljapilt (koomiks)
01.-05.04
Kevad looduses (rasvakriit, vesivärv)
08.-12.04
Pühademunad (munade kaunistamine pintslitrükis)
15.-18.04
Pajuoksad (must õlipastell)
29.04.-03.05
Kuldnokk (gua)
06.-10.05
Minu ema portree
Kaart emadepäevaks
13.-17.05
Kevadlilled (õlipastell)
20.-24.05
Liblika maalimine (õlipastell + akvarell)
27.-31.05
Kivile maalimine. (gua)
03.-07.06
Ootan suve (vabatehnikas töö)
Õpilane
ˇ omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta;
ˇ oskab erinevaid materjale ja töövahendeid oma loomingulises tegevuses kasutada;
ˇ kasutab materjale säästlikult;
ˇ tutvub erinevate tehnikatega;
ˇ oskab töökohta tööks organiseerida;
ˇ täidab töötades ohutusnõudeid, tagab korra ja puhtuse töökeskkonnas;
ˇ oskab teha lihtsamaid korrastustöid;
ˇ oskab näha ilu enda ümber
1. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. e-Koolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
II poolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
1. Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
2. Teed oma tööd hoolikalt.
Igat osaoskust hinnatakse eraldi, kasutades tähti:
T- tead, kasutad, oskad
P- pead veel harjutama
O- oskus omandamata