Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kunst: 1c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Anu Rand

Klassiõpetaja

Kontakt: Anu.Rand@nooruse.edu.ee

Loodud: 6. jaanuar 2019. a. kell 20.09
Muudetud: 19. jaanuar 2019. a. kell 18.03

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Kunstiõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
- arendab oma vaatlusoskust ning kujutlusvõimet ;
- arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist;
- omandab loovtegevuse kogemusi, arendades loovust;
- õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid ja viise;
- omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost;
- õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

21.-25.01
Kaksteist kuud (õlipastell)
Lumememmed (must paber, õlipastell)
28.-01.02
Lumelohe
Lumelohe (töö lõpetamine)
04.-08.02
Leevike, tihane (guašš, pritsimistehnika)
Leevike, tihane (töö lõpetamine)
11.-15.02
Suusamatkal (guašš Aastaring lk 57)
Suusamatkal (töö lõpetamine)
18.-22.02
Minu sõber (värvipliiats)
Sõbrapäeva kaardi kujundamine.
04.-08.03
Minu Eestimaa (värvipliiats)
Minu Eestimaa (töö lõpetamine)
11.-15.03
Vastlapäev (vaba tehnika)
Vastlapäev (töö lõpetamine)
18.-22.03
Kindad (mustri kujundamine-pintslitrükk)
Kindad (töö lõpetamine)
25.-29.03
Pajuoksad (must õlipastell)
Illustratsioon muinasjutule
01.-05.04
Kuidas joonistada...
Naljapilt (koomiks)
08.-12.04
Kevad looduses (rasvakriit, vesivärv)
15.-18.04
Pühademunad (munade kaunistamine pintslitrükis)
29.-03.05
Pajuoksad (must õlipastell)
06.-10.05
Kuldnokk (guašš)
13.-17.05
Minu ema portree
Kaart emadepäevaks
20.-24.05
Kevadlilled (õlipastell)
27.-31.05
Liblika maalimine
03.-07.06
Head soovid suvesse (vabatehnikas töö)

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

õpilane
ˇ omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta;
ˇ oskab erinevaid materjale ja töövahendeid oma loomingulises tegevuses kasutada;
ˇ kasutab materjale säästlikult;
ˇ tutvub erinevate tehnikatega;
ˇ oskab töökohta tööks organiseerida;
ˇ täidab töötades ohutusnõudeid, tagab korra ja puhtuse töökeskkonnas;
ˇ oskab teha lihtsamaid korrastustöid;
ˇ oskab näha ilu enda ümber

Hindamine üles

1. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. e-Koolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

II poolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
1. Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
2. Sul on kaasas vajalikud töövahendid.
3. Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.

Igat osaoskust hinnatakse eraldi, kasutades tähti:
T- tead, kasutad, oskad
P- pead veel harjutama
O- oskus omandamata
Konsultatsioon esmaspäeviti kell 13.00 ruumis 206