0 kaarti!
Autor: Helle Rand muusikaõpetaja Kontakt: Helle.Rand@nooruse.edu.ee |
Loodud: 2. september 2018. a. kell 21.03
Muudetud: 2. september 2018. a. kell 21.03
Õppeaasta: 2018/2019
Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Koorilaulu eesmärgiks on panna õpilane huvituma muusikast kui kunstiliigist ning kujundada tema esteetilist maitset; suunata teda loovalt mõtlema ning muusikaliste tegevuste kaudu ennast väljendama; laiendada õpilase üldkultuurilist silmaringi ning väärtustada eesti rahvakultuuri; arendada koorikollektiivis laulmise oskust, laululist hingamist ja vokaali; kaunistada kooli üritusi.
04.09 Täna läksin kooli, Nädalapäevade laul, Kaksteist kuud. Liikumismängud.
11.09 Täna läksin kooli, Nädalapäevade laul, Kaksteist kuud. Liikumismängud.
18.09 Täna läksin kooli, Nädalapäevade laul, Kaksteist kuud. Liikumismängud.
25.09 Täna läksin kooli, Nädalapäevade laul, Kaksteist kuud. Tikifaa. Liikumismängud.
02.10 Täna läksin kooli, Keerukuju, Tulge mängima! Tikifaa. Laulupai läks rändama. Liikumismängud.
09.10 Täna läksin kooli, Keerukuju, Tulge mängima!Tikifaa. Laulupai läks rändama. Liikumismängud.
16.10 Õpitud laulude kordamine. Liikumismängud.
Koolivaheaeg 22.10-28.10
30.10 Täna läksin kooli, Keerukuju,Tikifaa. Jõgi voolab. Tingel tangel, Sõbratants. Liikumismängud.
06.11 Täna läksin kooli, Keerukuju, Tikifaa. Jõgi voolabTingel tangel, Sõbratants. Liikumismängud.
13.11 Täna läksin kooli, Keerukuju, tikifaa. Jõgi voolab. Tingel tangel, Sõbratants. Liikumismängud.
20.11 Õpitud laulude kordamine. Liikumismängud.
27.11 Täna läksin kooli, Päkapiku jõulud, Lõbusad päkapikud, Läbi lume sahiseva.
04.12 Täna läksin kooli, Päkapiku jõulud, Lõbusad päkapikud, Tiliseb, tiliseb.
11.12 Täna läksin kooli, õpitud jõululaulud. Liikumismängud.
18.12 Õpitud laulude kordamine. Liikumismängud.
08.01 Täna läksin kooli, Uuel aastal. Tikifaa. Jõgi voolab. Tingel tangel, Sõbratants. Liikumismängud.
15,01 Õpitud laulude kordamine. Liikumismängud.
Õpilane oskab end muusikaliste tegevuste kaudu loominguliselt väljendada ning väärtustab eesti rahvakultuuri; ta on saanud esmase koorikollektiivis laulmise kogemuse, teadmised laululisest hingamisest ja vokaalist; on omandanud poolaasta jooksul õpitud lauluvara.
Õpilastele antakse sõnalisi hinnanguid (T= „tead ja kasutad“, P= „pead veel harjutama” või O= „oskus omandamata“) lähtuvalt oodatavatest õpitulemustest (vt ainekaardi osa „Milliseid oskusi õpilased saavad“).
Kokkuvõttev hinnang märgitakse 2 korda aastas poolaasta lõpus sõnaliselt ning sisaldab järgmisi osaoskusi:
1. Laulad ilmekalt ja õige kehahoiuga
2. Oled omandanud 1. poolaasta jooksul õpitud lauluvara
3. Oskad koorikaaslasi kuulata ja laulda dirigendi käe järgi