0 kaarti!
Autor: Anu Rand Klassiõpetaja Kontakt: Anu.Rand@nooruse.edu.ee |
Loodud: 2. september 2018. a. kell 08.01
Muudetud: 2. september 2018. a. kell 13.04
Õppeaasta: 2018/2019
Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta
Kestvus: 2 tundi nädalas
Kunstiõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
- arendab oma vaatlusoskust ning kujutlusvõimet ;
- arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist;
- omandab loovtegevuse kogemusi, arendades loovust;
- õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid ja viise;
- omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost;
- õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset.
1. õppenädal
Minu kodu - värvipliiats
Minu pere - värvipliiats
2. õppenädal
Õunad ja pirnid - õlipastell
Õunad ja pirnid - õlipastell? akvarell
3. õppenädal
vammitrükk - "Õun"
Frotaa "Lehesadu"
4. õppenädal
Guavärvide kasutamine, pintsli valimine - pintslitrükk
Guavärvide kasutamine "Vahtralehed"
5. õppenädal
Minu õpetaja - õlipastell
Astrid - õlipastell
6. õppenädal
"Vihmasadu" - pintslitrükk
"Vikerkaar" - värvipliiats
7. õppenädal
Sügisannid minu aias - värvipliiats
Joonistamine muinasjutu põhjal - värvipliiats
8. õppenädal
Isa portree - gua
Isa portree lõpetamine
9. õppenädal
Puravikud - pintslitrükk
Töö lõpetamine
10. õppenädal
Sügistorm - õlipastell + akvarell
Sügistorm - lõpetamine
11. õppenädal
Kadrisandid - värvipliiats
Minu kummikud - õlipastell + akvarell
12. õppenädal
Minu päkapikk - gua
Päkapiku väljalõikamine
13. õppenädal
Päkapikud piiluvad - värvipliiats
Esimesed lumehelbed - vammitrükk
14. õppenädal
Jõulukuusk - gua
kuuse kaunistamine
15. õppenädal
Korrastustööd
õpilane
ˇ omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta;
ˇ oskab erinevaid materjale ja töövahendeid oma loomingulises tegevuses kasutada;
ˇ kasutab materjale säästlikult;
ˇ tutvub erinevate tehnikatega;
ˇ oskab töökohta tööks organiseerida;
ˇ täidab töötades ohutusnõudeid, tagab korra ja puhtuse töökeskkonnas;
ˇ oskab teha lihtsamaid korrastustöid;
ˇ oskab näha ilu enda ümber
1. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. e-Koolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
I poolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
1. Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
2. Sul on kaasas vajalikud töövahendid.
3. Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.
Igat osaoskust hinnatakse eraldi, kasutades tähti:
T- tead, kasutad, oskad
P- pead veel harjutama
O- oskus omandamata
Konsultatsioon ruumis 206 esmaspäeviti 13.00 - 13.45