Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kunst: 1c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Anu Rand

Klassiõpetaja

Kontakt: Anu.Rand@nooruse.edu.ee

Loodud: 2. september 2018. a. kell 08.01
Muudetud: 2. september 2018. a. kell 13.04

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Kunstiõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
- arendab oma vaatlusoskust ning kujutlusvõimet ;
- arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist;
- omandab loovtegevuse kogemusi, arendades loovust;
- õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid ja viise;
- omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost;
- õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

1. õppenädal
Minu kodu - värvipliiats
Minu pere - värvipliiats

2. õppenädal
Õunad ja pirnid - õlipastell
Õunad ja pirnid - õlipastell? akvarell

3. õppenädal
Švammitrükk - "Õun"
Frotaaž "Lehesadu"

4. õppenädal
Guaššvärvide kasutamine, pintsli valimine - pintslitrükk
Guaššvärvide kasutamine "Vahtralehed"

5. õppenädal
Minu õpetaja - õlipastell
Astrid - õlipastell

6. õppenädal
"Vihmasadu" - pintslitrükk
"Vikerkaar" - värvipliiats

7. õppenädal
Sügisannid minu aias - värvipliiats
Joonistamine muinasjutu põhjal - värvipliiats

8. õppenädal
Isa portree - guašš
Isa portree lõpetamine

9. õppenädal
Puravikud - pintslitrükk
Töö lõpetamine

10. õppenädal
Sügistorm - õlipastell + akvarell
Sügistorm - lõpetamine

11. õppenädal
Kadrisandid - värvipliiats
Minu kummikud - õlipastell + akvarell

12. õppenädal
Minu päkapikk - guašš
Päkapiku väljalõikamine

13. õppenädal
Päkapikud piiluvad - värvipliiats
Esimesed lumehelbed - švammitrükk

14. õppenädal
Jõulukuusk - guašš
kuuse kaunistamine

15. õppenädal
Korrastustööd

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

õpilane
ˇ omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta;
ˇ oskab erinevaid materjale ja töövahendeid oma loomingulises tegevuses kasutada;
ˇ kasutab materjale säästlikult;
ˇ tutvub erinevate tehnikatega;
ˇ oskab töökohta tööks organiseerida;
ˇ täidab töötades ohutusnõudeid, tagab korra ja puhtuse töökeskkonnas;
ˇ oskab teha lihtsamaid korrastustöid;
ˇ oskab näha ilu enda ümber

Hindamine üles

1. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. e-Koolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

I poolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
1. Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
2. Sul on kaasas vajalikud töövahendid.
3. Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.

Igat osaoskust hinnatakse eraldi, kasutades tähti:
T- tead, kasutad, oskad
P- pead veel harjutama
O- oskus omandamata

Konsultatsioon ruumis 206 esmaspäeviti 13.00 - 13.45