0 kaarti!
Autor: Inga Engso klassiõpetaja Kontakt: Inga.Engso@nooruse.edu.ee |
Loodud: 27. august 2018. a. kell 12.07
Muudetud: 20. jaanuar 2019. a. kell 11.31
Õppeaasta: 2018/2019
Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta
Kestvus: 2 tundi nädalas
Esikohal on lapse loomingulise algatusvõime arendamine ja leidurivaistu kujundamine, kuid oluline on ka käeliste oskuste ja vilumuste treenimine.
Kunstiõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
arendab oma vaatlusoskust ja kompimismeelt;
arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist ning kujutlusvõimet;
omandab loovtegevuse kogemusi, arendab loovust;
õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid;
omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost;
õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset.
I nädal
Suvemeenutus (A3, värvipliiatsid)
Töö lõpetamine
II nädal
Minu nimi (A4, vildikad)
Töö lõpetamine
III nädal
Päevalilled (A3, vesivärvid, õlipastellid)
Puuviljad (A3, guaid)
IV nädal
Kuidas joonistada puud (värvipliiats)
Pihlakad (A4. õlipastellid)
V nädal
Sügisene mets (A3, vesivärvid, vamm)
Töö lõpetamine
VI nädal
Lehepidu aias (A3, guaid, lehtpuude väiksemad lehed)
Töö lõpetamine
VII nädal
Pidurüüs vahtrapuu (A3, vesivärvid, rasvakriidid)
Töö lõpetamine
VAHEAEG
I nädal
Lehesajuga õues (segatehnika)
Töö lõpetamine
II nädal
Mina elan siin(gua)
Isadepäeva kaart
III nädal
Kuidas joonistada....
Joonistamine vabal teemal
IV nädal
Kadrid liiguvad (värvipliiats)
Töö lõpetamine
V nädal
Kosmos (õlipastell)
Esimene lumi (gua)
VI nädal
Kuuseehted (vildikad)
Kuused (vesivärv, õlipastell)
VII nädal
Jõulupuu minu kodulinnas (gua)
Töö lõpetamine
VIII nädal
Jõuluvana kingikott (segatehnika)
Töö lõpetamine
VAHEAEG
I nädal
Talvine maja (A3, gua)
Tööde lõpetamine
II nädal
Suusataja (A3, õlipastell)
Töö lõpetamine
Õpilane
ˇ omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta;
ˇ kasutab erinevaid materjale ja töövahendeid oma loomingulises tegevuses;
ˇ kasutab materjale säästlikult;
ˇ tutvub erinevate tehnikatega;
ˇ oskab töökohta tööks organiseerida;
ˇ täidab töötades ohutusnõudeid, tagab korra ja puhtuse töökeskkonnas;
ˇ oskab teha lihtsamaid korrastustöid;
ˇ õpib nägema ilu enda ümber.
*Kunstiõpetus kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus,loomingulisus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.
3. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. eKoolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
I poolaastal hindamisele tulevad osaoskused:
* Oskad kasutada õpitud töövõtteid
* Sul on kaasas vajalikud töövahendid
* Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.
Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Lisaks on:
* e- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.
Konsultatsioon esmaspäeviti kell 13.00 ruumis 108.