Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Koorilaul: 2a, 2d prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Mai Rand

muusikaõpetaja

Loodud: 22. jaanuar 2018. a. kell 13.35
Muudetud: 22. jaanuar 2018. a. kell 13.35

Õppeaasta: 2017/2018

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Koorilaulu eesmärgiks on panna õpilane huvituma muusikast kui kunstiliigist ning kujundada tema esteetilist maitset; suunata teda loovalt mõtlema ning muusikaliste tegevuste kaudu ennast väljendama; laiendada õpilase üldkultuurilist silmaringi ning väärtustada eesti rahvakultuuri; arendada koorikollektiivis laulmise oskust, laululist hingamist ja vokaali; kaunistada kooli üritusi.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

24.01 - Poolaasta plaanide tutvustamine. Hea tuju laul. Naera terviseks.
31.01 - Naera terviseks. Sõber. Rütmimängud.
7.02 - Naera terviseks. Sõber. Rütmimängud.
14.02 - Tervisepolka. Kodulaul. Muusikalised liikumismängud.
21.02 - Tervisepolka. Kodulaul. Muusikalised liikumismängud.
7.03 - Kodulaul. Hea tuju laul. Rütmimängud.
14.03 - Tervisepolka. Loomade pidu. Saated kehapillil. Mängud.
21.03 - Naera terviseks. Sõber. Rütmimängud.
28.03 - Naera terviseks. Sõber. Rütmimängud.
4.04 - Päikeseratas. Hirmud. Ema teeb kodus süüa.
11.04 - Päikeseratas. Hirmud. Ema teeb kodus süüa. Muusikalised liikumismängud.
18.04 - Sõber. Päikeseratas. Hirmud. Ema teeb kodus süüa.
2.05 - Kevad aias. Sõber. Päikeseratas. Rütmimängud.
9.05 -Kevad aias. Sõber. Päikeseratas. Rütmimängud. Saated kehapillil. Mängud.
16.05 - Kevad aias. Sõber. Päikeseratas. Rütmimängud. Saated kehapillil. Mängud.
23.05 -Pillisaated lauludele. Mängud.
30.05 - Kordamine. Mängud.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane oskab end muusikaliste tegevuste kaudu loominguliselt väljendada ning väärtustab eesti rahvakultuuri; ta on saanud esmase koorikollektiivis laulmise kogemuse, teadmised laululisest hingamisest ja vokaalist; on omandanud poolaasta jooksul õpitud lauluvara.

Hindamine üles

Õpilastele antakse sõnalisi hinnanguid (T= „tead ja kasutad“, P= „pead veel harjutama” või O= „oskus omandamata“) lähtuvalt oodatavatest õpitulemustest (vt ainekaardi osa „Milliseid oskusi õpilased saavad“).
Kokkuvõttev hinnang märgitakse 2 korda aastas poolaasta lõpus sõnaliselt ning sisaldab järgmisi osaoskusi:
1. Laulad ilmekalt ja õige kehahoiuga
2. Oled omandanud 1. poolaasta jooksul õpitud lauluvara
3. Oskad koorikaaslasi kuulata ja laulda dirigendi käe järgi